RC MODELI AVIONA - SUS > AKROBATSKI MODELI

KWIK FLY MK III

<< < (12/30) > >>

Stanko BG:
Hvala ti mnogo Coko! Pričao sam sa Prežom o tebi. Kao nastavnik sprskog jezika i književnosti, naročito pohvaljujem stil tvog pisanja. Uživao sam čitajući post o Thunderboltu. Prava modelarska lepota! Da ne govorim koliko je lep i onaj post o F15  - ima svu dramatičnost jedne vrsne umetničke tvorevine. Naravno, modelarska veština je i dalje neporeciva  :)aplauz Potom, svaka čast što si se upustio u Solid Works, sa tvojim iskustvom i znanjem biće, vidim, fantastičnih modela!

I, da, sećaš li se, Cole, baš si ti leteo Kwika na leđima - jedan brisanjac preko piste na Jarku, kad mu je vertikalac upao u flutter. Avion je zaplesao kao riba i začulo se treperenje preko čitavog aerodroma... sećam se kao da je juče bilo.

Stanko BG:
Nema brige, Bato. Ja sam još uvek početnik na ovom forumu pa mi svaki komentar donosi korist, a uvek se može nešto novo naučiti. Tu smo da se družimo i pomažemo jedni drugima... Najzad, hvala za lepe komplimente i želje.

Stanko BG: