Author Topic: Himoto 1/10 awd electro pitanja  (Read 3738 times)

Offline kissellii

  • Newbie
  • *
  • Posts: 5
Himoto 1/10 awd electro pitanja
« on: March 12, 2012, 12:34:18 PM »
Nabavio sam himoto truggy iz naslova
S obzirom da sam matori pocetnik  4e  imam par pitanja za iskusne

1. Probao sam vec ali ne znam da li mu na duzi rok smeta...voznja sa baterijom od 8.4v i voznja sa baterijom 9.6v. Oiginalna je 7.2v. Pri testu sa ove dve jace baterije nisam primetio da se esc ili motor greju.....Sve su NiMH

2. Kolika je trajnost @stock@ motora koji ima cetkice i po prospektu se vrti na 20000rpm. Da li postoji neki standard tipa 50 voznji i sl....

3. Ako se uposte resim da stavim jaci motor na 30000rpm da li to obavezno podrazumeva i promenu esc ili ne. Ako zavisi od esc kako to da znam sem metodom montiraj  pa probaj  mmmm

pozdrav svima  oo))

Offline matovic

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 413
    • ModelSport.rs
Re: Himoto 1/10 awd electro pitanja
« Reply #1 on: March 12, 2012, 01:32:43 PM »
Pozdrav  ()-()

1) Zavisi na koliko je deklarisan kontroler i motor (max V), u sustini ne bi trebalo da je problem ako se ne greju motor i ESC. NiMH baterije ne daju veliku struju pa ne bi trebalo nista da mu se desi.
2) Zavisi u kakvom je stanju sobzirom da je polovan?
3) Svi su odavno presli na brushless motore i lipo baterije, skoro pa nikakvo odrzavanje ne treba i mnooogo duze traju ako se koriste u granicama dozvoljenog.

Tako da preporuka je predji na brushless motor/esc i lipo baterije i uzivaj.

Poz.
Milos

Offline todor

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 388
Re: Himoto 1/10 awd electro pitanja
« Reply #2 on: March 12, 2012, 01:37:34 PM »
Nabavio sam himoto truggy iz naslova
S obzirom da sam matori pocetnik  4e  imam par pitanja za iskusne