rcfly4um
RAZNO => AUTO / BRODO MODELI => Topic started by: zgrmbust on February 21, 2013, 01:52:33 PM
-
Zadnje vreme dosta vremena provodim po internetu i trudim se da se sto vise obrazujem oko modela, voznje, setovanja ..... Jedna od stvari koju nisam uspeo sasvim da shvatim jeste setovanje kocnica na buggy/truggy. Jasno je da se podesavaju u zavisnosti od staze, podloge itd. da je neki prosecan odnos koji treba da bude otprilike zadnji tockovi 60% a prednji 40% ono sto nisam shvatio je sledece:
Da li oba kociona diska (diferencijala) prilikom kocenja treba da u jednom momentu zablokiraju ili samo jedan ili nijedan.... ili se kocnica prilikom voznje koristi kao kod pravih automobila po principu (koliko pritisnes toliko i koci ) verovatno i to ima veze sa tipom sazoe na kojoj se vozi mmmm , Molio bih nekog od poznavalaca da napise par reci o tome mislim da ce biti korisno vecini sa manjim iskustvom..... (:sos:)
-
Ne razumem se previse u nitro varijante ali ono sto znam za sigurno je sledece:
1) Odnos sile kocenja uvek ide u korist prednjih diskova, kao i kod pravih automobila, recimo 70% prednji 30% zadnji diskovi... sem ako nije u pitanju auto za drift, onda recimo 50-50%
2) Koliko pritisnes toliko koci :)
Sto si tice imitiranja ABS-a, koliko znam to rade malo bolje stanice (spektrum, futaba, ko propo...) a kako to radi tacno nisam se previse interesovao :)
Poz!
(pijemo)
-
Ne razumem se previse u nitro varijante ali ono sto znam za sigurno je sledece:
1) Odnos sile kocenja uvek ide u korist prednjih diskova, kao i kod pravih automobila, recimo 70% prednji 30% zadnji diskovi... sem ako nije u pitanju auto za drift, onda recimo 50-50%
2) Koliko pritisnes toliko koci :)
Sto si tice imitiranja ABS-a, koliko znam to rade malo bolje stanice (spektrum, futaba, ko propo...) a kako to radi tacno nisam se previse interesovao :)
Poz!
(pijemo)
Radi i SANWA ja citao uputstvo dodaje se jos jedan servo, ili 2 ukupno za kocnice... ne secam se tacno ()-() (:beer:)
-
Zasto kazes 'oba kociona diska(diferencijala)' ? Dali na tvom modelu postoje dva kociona diska koje pokrecu dva servoa?
-
Postoje 2 diska, jedan za prednji i jedan za zadnji diferencijal- zapravo prednja i zadnja osovina koja spaja srednji i zadnji i srednji i prednji diferencijal (inferno mp7.5) ... ...jedan servo koci oba pakna na diskovima s tim sto se podesava razlicit pritisak paknova na oba diska i ujedno je gas na motoru u kontra smeru. Mene buni taj odnos kocenja prednjih i zadnjih tockova kako se u praksi podesava.....
-
Sve u svemu prosto rečeno, više trebaju da koče prednji točkovi od zadnjih (odnos 70%-30%)..na samom modelu ima polugice koje ćeš pritegnuti za taj prednji disk, naravno treba onda i probati model.....
-
Postoje 2 diska, jedan za prednji i jedan za zadnji diferencijal- zapravo prednja i zadnja osovina koja spaja srednji i zadnji i srednji i prednji diferencijal (inferno mp7.5) ... ...jedan servo koci oba pakna na diskovima s tim sto se podesava razlicit pritisak paknova na oba diska i ujedno je gas na motoru u kontra smeru. Mene buni taj odnos kocenja prednjih i zadnjih tockova kako se u praksi podesava.....
Ako te samo odnos buni onda stavi otprilike 70-30 (napred-pozadi) i neces pogresiti :)
-
Ok ......... a zasto Adam Drake u svom video klipu na Youtube govori o tome suprotno....... da li se taj odnos toliko razlikuje kod profi vozaca u odnosu na neki osnovni setup ............. to je ono sto mene buni kao relativnog pocetnika..
https://www.youtube.com/watch?v=P6WHGXq5nfA (https://www.youtube.com/watch?v=P6WHGXq5nfA)
-
Nemoj da te buni, zavisi od modela do modela i od vozaca do vozaca...
Neko voli da mu se model prevrce preko nosa od sile kocenja a neko voli da zabacuje guzicu ;) to ti je setanje od 70-30 u korist prednjih do 70-30 u korist zadnjih ;)
Namestis nesto oko 50-50 ili 60-40 u korist prednjih na tom modelu i neces pogresiti !
-
Da se razumemo (nene) .... nemam ja nameru da ucestvujem u profi trkama ili sta znam ;namig ...... jednostavno sam postavio pitanje da neko malo pojasni. Verovatno je za neku voznju koju ja i verovatno velika vecina u Srbiji upraznjava i nije toliko bitno ali nije lose da se zna.....
Pa tako i sam razmisljam, logicno je ako model treba da udje u ostru krivinu napravi zaokret --- da mu zadnji tockovi prvi proklizaju........... mmmm
Svakako hvala na odgovorima (res)
-
Pa bas je napravljeno da svaki vozac moze prilagoditi kocnice svom stilu voznje, ni u pravom auto-moto sportu nema najboljeg resenja vec svako ima svoje posebne zelje i zamisli pa tako i ovde ! Nekome odgovara da zabaci model pre ulaska u krivinu a neko ne moze da izadje na kraj sa 'otkacenim' modelom pa vozi i samo 10-20% pozadi...
-
Ma kako da znam sta mi odgovara oo))
-
Pa napravis caskom stazu, naucis je dobro i samo ce ti se pokazati :mhm