rcfly4um
RAZNO => AUTO / BRODO MODELI => Topic started by: radisa.radic on April 05, 2014, 03:28:47 PM
-
Potrebna mi je pomoc ima li ko kakvog iskustva sa ovim auticem po svim pretpostavkama problem su diferencijali autic ide ali ako naidje na najmanju prepreku stane kardani se vrte ali tockovi stoje u mestu .... :'(
-
verovatno popustili crvici na ulazu u diff ili …. mmmm tako nesto.. posto rece da si ga uzeo polovnog moras celog da ga ocistis i dosrafis :sljus
-
Moguce to mi je rekako i decko od koga sam ga kupio ....ali se slabo razumem u tu mehaniku oko autica...
-
Sve srafove zategni. Bilo bi dobro da nadjes manual za njega, ceo rasturis, ocistis, podmazes, sklopis. Nisam strucnjak za nitro (da ne kazem nemam pojma), al autici generalno traze dosta odrzavanja, i proveru svega posle svake voznje.
-
U ovome je problem evo nasao sam na netu samo sto su kod mene od plastike http://www.asiatees.com/pic_large.php?id=5863 (http://www.asiatees.com/pic_large.php?id=5863)
-
Da ne otvaram novu temu pitacu ovde, upalim auto lepo radi, dam po gasu jedno minut dva i ugasi se sam od sebe, motor je dosta zagrejan jedva da se moze pipnuti rukom da upali u tom momentu nema pojma, sacekam malo upali radi opet isto malo i opet tako, pokusao sam sa manjim gasom da vozim i sve je ok ne gasi se,e sad me interesuje kako uopste mogu da otklonim uzrok grejanja ako moze da se otkloni posto je najverovatnije on uzrok gasenja motora.
-
Odvrnes recimo za 1/4 kruga Hi diznu (onu glavnu veliku ) na karburatoru kontra od mera kazaljke na satu ili vise dok ne bude lepo radio, treba mu goriva da radi i da se hladi, kad to podesis lepo na kraju pri maltene punom gasuizbaci lepi beli dim i motor se lepo okrece. tom dizznom, vrlo malim odvrtanje/zavrtanje nadje max RPM, i onda u odnosu na taj polozaj odvrne jos malo CCW, da ima malo viska goriva za svaki slucaj (minimalno).. Kad je motor na automobilu upaljen i kad radi treba, da se vozi da bi se hladio od strujanja vazduha, na kabini treba da imas prorez napred i nazad, da struji vazduh u pravcu glave motora, da se hladi, normalna temperatura za njih je 100/120/130 stepeni C
(:beer:)
-
Zajko on lepo radi prima gas na leru ne gasi se jedino kad ga malo ostrije vozim sa jacim gasom tad se ugasi vozim ga bez maske tako da hladjenje nije problem ali celindar promeni boju tako da mislim da je pregrejan i nemozes da ga drzis u ruci.pozzzz
-
Dobro ti je Zajko napisao - siromasna je smesa. Sto je siromasnija, to bolje ide, ubrzava, ali se i pregreva.
Procesljaj malo forum. Na par mesta je objasnjeno kako se podesava. Trazi Bignedine postove. On ti je tata-mata za te stvari