rcfly4um
RC MODELI AVIONA - ELEKTRO => AKROBATSKI MODELI => Topic started by: adam on November 01, 2009, 10:28:51 PM
-
uskoro nova igracka stize u suboticu (yay) http://www.youtube.com/watch?v=KVRCaN29JmI
-
Lepo, lepo svaka cast! Bio je i na mom radaru ali me dvokrilci zbog kompleksnijeg montiranja na livadi jos uvek odbijaju.
Drago mi je da vidim sve veci broj pravih F3A modela u koje i ovaj model definitivno spada!
Koji servoi ce u krila?
Nek je sa srecom,
poz
-
jos nemam pojma! najverovatnije scorpion motor , hobby wing platinum controler , i mozda hitec hs 65mg u krila . i futaba digitalci na dubinu i pravac
-
:)aplauz :)aplauz :)aplauz :jaki: :jaki: :jaki: (res)
BRAVO !!!
-
Dvokrilci su dosta retki na forum i ovo je bas super,daje svezinu.Edvam cekam impresie kako ce ovo cudo da leti.Reci mi za elerone,idu dva ili cetiri servoje?
-
uskoro nova igracka stize u suboticu (yay)
Odlican izbor Adame!
(res)
-
izgleda da ima problem oko izporuke, nazalost nisu imali na stanju plavo crveni i zbog toga sam stopirao kupovinu,inace cetri servoa ide u krila
-
Od kako ga je adam okacio na forum opet ga je i moj radar uhvatio u svoj snop i cini mi se da smo blizu lock-a :sljus! Ovaj hobi je bolest, ovo je strasno ali je zato i lepo :mhm. Moram da priznam da video koji je okacio adam kako se kace gornja krila me je pokolebao oko dvokrilaca.
Impresija o modelu na netu nema puno, ali su sve jako dobre. Cak me je jedan podatak sokirao, naime na F3A takmicenju Holandije nacionalni sampion se odlucio da leti ovaj model umesto svog CARF Inegrala (:sok:), i naravno pobedio.
E sad evo malo informacija sa oficijelnog sajta: http://www.sebart.it/50E-class.html ; uputstvo u foto prici: http://www.sebart.it/download/Assembly-Miss-Wind-S-50E.zip
http://www.youtube.com/watch?v=pNpCdmuo6Gg (http://www.youtube.com/watch?v=pNpCdmuo6Gg)
I malo sa rcuniversa: http://www.rcuniverse.com/forum/m_8633615/mpage_1/key_/tm.htm
E sad, izgleda da su otvori za servoe bas mali i da oni koji idealno pasuju su vrlo skupi Graupner DS 281: http://www.der-schweighofer.at/artikel/38999/servo_graupner_ds_281_digital ali uz malo sirenje otvora staju i hs 65 http://www.der-schweighofer.at/artikel/60388/servo_hitec_hs_65_hb
Meni je ostao setup sa Oxalisa: Hacker A50 12S i Hacker 70A kontroler koji na 6S i 14x8 isto odlicno pasuje.
Dok sam ovo kucao mislim da je radar uspeo da napravi lock, fire and away ...
Jos samo da smislim gde ce na moju "aviozip" policu!
poz
-
Odluka definitivno donesena! Porucio sam model u Svaji, stize njima tek polovinom Decembra oo)). Izgleda je krenula jagma za ovim modelom u svetu jer ga nigde nema, posto su impresije o modelu vise nego pozitivne (<--)
E pa Adame bice nas dvojica ()-() !
poz
-
E pa model je napokon stigao! Bogme, potrajalo 3 meseca cekanje, ali isplatilo se!
Sutra cu ga malo islikati i detaljno opisati moj predvidjeni setup.
Samo sto sam stigao kuci sa puta sa kojeg sam doneo jos neke lepe stavari, ali o tome u posebnim topicima koji slede jer o tim modelima jos nije nista do sada pisano. Naravno sve je na struju :)aplauz.
poz
-
:)aplauz (:sok:) (res) (pijemo) (<--)
-
:)aplauz (res)
-
E evo malo u foto prici kako to sve izgleda kada se otvori kutija i sta u model ide od opreme:
Seba sada sa ponosom istice da su njegovi modeli presvuceni Oracoverom. Puno ljudi se zalilo ranije na kvalitet folije, to sada vise nije slucaj
(http://i192.photobucket.com/albums/z305/magicularis/IMG_3244.jpg)
E kada otvorimo kutiju, u njoj naravno trup, horizontalac, vertikalac i sva ostala "sitnurija" potrebna za sklapanje modela. Cek, cek a gde su krila ???
(http://i192.photobucket.com/albums/z305/magicularis/IMG_3248.jpg)
Pa naravno krila su ispod svega toga, jer su u jednom komadu. Ali gle, :)aplauz dosla su vec sa zastitom koja ce se i posle koristiti. Lep detalj, nema sta!
(http://i192.photobucket.com/albums/z305/magicularis/IMG_3249.jpg)
A kada ih otpakujemo, joj lepote, stvarno vrhunski uradjena i tanka, tanka, duplo tanja nego na Angel-u
(http://i192.photobucket.com/albums/z305/magicularis/IMG_3250.jpg)
Trup nema klasican kapotaz koji se skida, on je vec zalepljen, i samo ima otvor gde se stavlja baterija. Svi otvori za hladjenje vec uradjeni!
(http://i192.photobucket.com/albums/z305/magicularis/IMG_3259.jpg)
(http://i192.photobucket.com/albums/z305/magicularis/IMG_3260.jpg)
Od opreme ide:
Hacker A50-12S, kontroler Hacker 70A SB, 5S baterija 4.900mAh 20C i 16x10 Turnigy light electric elisa. Ovo bi trebalo da bude vise nego dovoljno za vrh performanse
(http://i192.photobucket.com/albums/z305/magicularis/IMG_3253.jpg)
Prijemnik Spektrum 7 kanala kako bi svaki servo bio na svom kanalu i bez upotrebe Y kabla. Servoi su HGD-202HB u krilima i HGD-650HB u repu. U krilima su mali od 11,5mm i 1,5kg, a u repu standardne velicine od 6,5kg. Ja sam vrlo, vrlo zadovoljan InoLab servoima
(http://i192.photobucket.com/albums/z305/magicularis/IMG_3255.jpg)
Posto je livada na 13. Maju malo neravnija idu veci tockovi i kapice. Isto tako ne svidja mi se resenje za zadnji tockic koji je dosao uz model pa sam uzeo Sullivan
(http://i192.photobucket.com/albums/z305/magicularis/IMG_3254.jpg)
Kvalitet trapa je znacajno bolji nego pre godinu dana tako da nema potrebe za nekim karbonskim. Mozda samo jos padne neki karbonski spiner i to je sve.
Naravno, sa ovakvim vremenom napolju nece skoro poleteti, ali u narednih 45 dana pripremicu za prvi let jos 3 skroz nova modela!
poz
-
Sada vidim i opravdavam cenu ovog modela, jer je prosto neverovatno da neko dobija i presvlake uz default ARF paket + na celu pricu sto je dvokrilac...Zaista impresivno.
Jos jedna stvar koja je interesantna i koju ne bi trebalo da izostavis prilikom fotkanja buducih slika je vertikalno kormilo...necu da kazem zasto, ostavicu da slika kaze umesto mene...
;namig
kolika je ocekivana tezina modela spremnog za let?
-
Jos tri modela!?
Crni Magik, pa sta ce biti sa tobom kad te zena dohvati... (Ima da budes razapet na krst, pazi sta ti govorim....)
I gde ces sve te modele da drzis?
PS. Nema sta, lep model kao i angel 50 kog smo vec videli u akciji.
Pozdrav,
Petar
-
Mnoooooogo lepo...
-
Model je sastavljen, skoro sve spremno sem mene :-\ ...
Cekam da se malo sezona zahukta, da se skine ova rdja sa prstiju, u medjuvremenu ...
http://www.youtube.com/watch?v=6nmY0Zv3s00 (http://www.youtube.com/watch?v=6nmY0Zv3s00)
poz
-
Nema šta..lepota nebeska (<--)
-
(:sok:) (yay)
Strpicu se dok se magic ne vrati s aerodroma.. Odo da sabijem jedno (:beer:) da dodjem K sebi
-
E pa da se pohvalim model je danas poleteo i moram da priznam da sam posle prvog leta dobrih sat vremena bio šokran, doslovce bez preterivanja. Ranije kada bih pisao o nekom modelu posle prvog leta, uvek bi me svaki moj sledeci model ostavljao bez daha ali je ovo danas bilo stvarno nesto drugacije i nedozivljeno! Moram da priznam da sam imao i dosta srece do sada po pitanju odabira modela, Acromaster i Element su sigurno medju najbolja 3 modela u svojoj kategoriji na svetu i uz dobar set up mogu puno da daju. Definitivno sam jako puno toga naucio sa njima.
No da se vratimo na Ms Wind 50. Citajuci svetske forume nisam nasao ni jedan post u kome bi neko rekao da je MsWind50 los model ili da je ocekivao vise, naprotiv svi su tvrdili da je to sigurno najbolji model koji su oni ikada probalai u toj velicini i kategoriji! Ali dvokrilci su me oduvek odbijali zbog svoje kompleksnosti montiranja na livadi tako da ovaj model nisam uzimao u obzir. Onda je Adam okacio cuveni video kako se model lako montira i moram da priznam da sam tada odlucio da probam pa kako bude. Motor i kontroler su vec bili tu, cak i 2 servoa sa Angela dok sam u krila stavio nesto sto drugi nisu stavljali i naravno nisam se pokajao, InoLab su jos uvek moji omiljeni servoi :mhm, puno muzike za relativno malo para. Model je prakticno bio spreman na prolece, Dr. Lazo je kao i uvek odradio fenomenalan posao kod sklapanja, hvala Lazo! Nazalost vremenski uslovi i moja zauzetost poslom ove godine ucinili su da saceka ovu jesen za svoje prvo poletanje, ali vredelo je!
Stigao sam danas na aerodrom prvi i vrlo brzo sklopio model, nista duze nije trajalo nego sklapanje klasicnog modela i stvarno je sve fenomenalno osmisljeno. E onda sam hteo da dotegnem elisu i uvideo da nesto struze (:sok:), sva sreca bilo je krajnje jednostavno resiti problem jer je samo prop adapter kacio srafove koji drze motor na firewall-u. Malo smirgle i turpijice i problem je bio resen. Drustvo se polako okupilo, tacno negde oko podne, i doslo je vreme za prvi let. Vetar nije bio jak, oko 3-4m/s ali pod 90 stepeni na pistu :(, ne bas idealno ali moze se i tako. Model je stavljen na male otklone po uputstvu i moram da priznam da sam se brinuo kako ce model reagovati na tako malim otklonima ali sam ipak odlucio da ostane tako jer me do sada uputstva od sebart-a nisu izneverila. 3/4 gas, palica na sebe, blaga korekcija vertikalcem i ........... ovo nije kao po sinama ovo je kao da nevidljiva ruka stalno drzi model "). Stoji stvarno samo tamo gde ga piloti postavi. Cudno iskustvo, ovako nesto jos nisam probao, trazi malo privikavanja. Model definitivno leti sporije nego neki monokrilac tipa Angel i jako je tesko prepricati dok se ne proba. E pa upravo zbog svega toga sam zamolio Nikolu da upravo on napravi sledeci let. Sta da vam kazem, spori rolovi i mnoge figure iz naprednog programa sa modelom koji leti prvi put i koji jos nije ni utrimovan, (res). No ostavicu da on sam prenese svoje utiske. Ja sam napravio posle jos 2 leta i ovaj model trazi malo drugaciji pristup letenju ali je neverovatno zahvalan jednom kad coveku udje u ruku. Nikoli se to desilo odmah, meni ce pak trebati malo vise ;) ...
Kako da sumiram ???. Pa najlakse je reci da kada se setim Nikolinog leta od danas to je jako zalicilo na ono sto smo videli u Austriji na takmicenju. Sa ovim modelom covek moze bez problema da nauci puno toga i da se takmici! Mogu samo da pretpostavim kako onda leti moderan 2x2 F3A, mada sam siguran da ce i to biti jos jedan veliki (:sok:) kada mi se desi. No polako, proci ce jos vremena do toga. Ono sto je u planu za ovu godinu je da jos poleti i Wind 110 i verujem da ce to biti dosta slicno iskustvo ovome samo sto mislim da ce biti jos bolji po vetru. Videcemo kada poleti, ja cu naravno probati da prenesem utiske.
Sada sledi detaljno trimovanje komandi i programiranje stanice. Kao sto sam vec ranije rekao uspeo sam da nateram JR 9303 da radi sa 4 nezavisna elerona i da imam sve potrebne i predvidjene mikseve po uputstvu! Okacicu drugom prilikom detaljno uputstvo kako sam to uradio.
Ceracemo se nas dvoje jos jaaako puno ...
poz
-
Ne znam sta da napisem!!! :o
Iskreno nesto najbolje sto sam leteo do sada..Valjda je to zbog vise faktora, a jedan i najvazniji, DVOKRILAC JE TO! :big smile
Da, neverovatno koliki diapazon brzina poseduje i na koliko maloj brzini moze stabilno i precizno da leti..sve akrobacije koje sam izveo prilikom prvog leta su samo dokaz moje niotkud izazvane povezanosti s ovim avionom..Ovo je samo doprinelo da jos vise zavolim F3A letenje, za koje tvrdim da je jedna od najlepsih disciplina u RC-u. Razlog ce te sami pronaci ako pokusate da neke od akrobacija iz naprednog F3A programa pokusate da izvedete (makar na simulatoru)..Verujte mi Sex za mozak..Avion je za cistu 10 makar iz mog dosadasnjeg iskustva, a kako tek leti Ms Wind 2x2, e to tek ne mogu da zamislim kad me je ovo "malo" cudo oborilo s nogu..
Slike cu postaviti sutra jer me nesto zeza PS..
-
Mislim, nemo' da se ljutite, ali što jes - jes. :mhm
Evo malkice od današnje atmosvere na 13.maju, na slikovit način:
(http://i413.photobucket.com/albums/pp211/Djeorgievski/Letenja/02102010034.jpg)
(http://i413.photobucket.com/albums/pp211/Djeorgievski/Letenja/02102010038.jpg)
(http://i413.photobucket.com/albums/pp211/Djeorgievski/Letenja/02102010039.jpg)
(http://i413.photobucket.com/albums/pp211/Djeorgievski/Letenja/02102010036.jpg)
(http://i413.photobucket.com/albums/pp211/Djeorgievski/Letenja/02102010041.jpg)
(http://i413.photobucket.com/albums/pp211/Djeorgievski/Letenja/02102010046.jpg)
(http://i413.photobucket.com/albums/pp211/Djeorgievski/Letenja/th_02102010007.jpg) (http://s413.photobucket.com/albums/pp211/Djeorgievski/Letenja/?action=view¤t=02102010007.mp4)
(http://i413.photobucket.com/albums/pp211/Djeorgievski/Letenja/th_02102010011.jpg) (http://s413.photobucket.com/albums/pp211/Djeorgievski/Letenja/?action=view¤t=02102010011.mp4)
Mislim, bilo je zaebalo vek!
I, onda je doš'o Gile...
(pijemo)
-
Da malo ukradem temu i u mom jatu uskoro jedan Sebart ali Katana S 140 benzinac sa motorom od 45 cc ! Ove sedmice idem u Zg po nju posto mi je danas stigla iz Zadra u ZG !
(http://i135.photobucket.com/albums/q139/darkovujasinovic/35k1ulz.jpg)
Moja je zelena sa CRRC 45i motorom
-
E, pa Magic da te dobro i dugo služi...
Drago mi je da si toliko zadovoljan. Model vać "na oko" izgleda mnogo lepo, a ako tako i leti, kako pišete, baš ćeš se nauživati...
Pozdrav i Novog Sada
Mirče
-
moje cestitke na uspesnom prvencu. veoma lep i interesantan model.
u zadnjem broj RCME casopisa je izasao test ovog modela pa evo pdf fajla ako nekoga interesuje.
http://rapidshare.com/files/422769787/mw_clanak_iz_rcme.pdf (http://rapidshare.com/files/422769787/mw_clanak_iz_rcme.pdf)
(zbog velcine fajla nisam mogao da okacim direktno pdf na forum, tako da ga muzete skinuti sa rapidshare-a)
-
I fotke..
(http://i172.photobucket.com/albums/w13/saburoBG/RCFLY4UM/8.gif)
(http://i172.photobucket.com/albums/w13/saburoBG/RCFLY4UM/2.gif)
(http://i172.photobucket.com/albums/w13/saburoBG/RCFLY4UM/1-1.gif)
(http://i172.photobucket.com/albums/w13/saburoBG/RCFLY4UM/5.gif)
(http://i172.photobucket.com/albums/w13/saburoBG/RCFLY4UM/4.gif)
Jako lepa sprava za intro u F3A...
i moj snimak leta al` zamalo..
http://www.youtube.com/watch?v=I-cEk6ukM2Q
(pijemo)
-
Upravo dopunjavam baterije od proslonedeljnog letenja (pripremam se za sutra :big smile) i to je tu izmedju 2.200 i 2.500mAh za nekih 6 minuta letenja. Letenje jeste bilo dosta opusteno ali ove baterije bez problema mogu da teram do 4.000mAh. Znaci bez problema ima struje za 8 minuta nekog programa.
poz
-
Napravljeno danas jos 5 letova (4 ja i jedan saburo) i moram da priznam da kada je vetar do jedno 3m/s to je neverovatan osecaj koji ovaj model pruza. Malo sam danas vezbao hammerhead i da budem iskren ne vidim kako bi to inace moglo bolje da se izvede od onoga kako sam ga ja danas izvodio. Moze drugacije, to je sigurno, ali bi i ovo moje verovatno dobilo maksimalan broj poena na nekom medjunarodnom takmicenju. Isto tako spori lupinzi, prava milina! Naravno potrebno je malo privikavanja kao i za svaki drugi model ali ovaj kada covek jednom provali on onda iskljucivo radi ono sto mu se zada. Jako lepo osecaj!
Isto tako moze da se leti sa mnogo manje gasa neko sto sam pravio prve letove jer je i na malim brzinama neverovatno poslusan. Danas sam bez problema lete skor sve sa 50-60% i dodavao do 75% u vertilkalama. Sa ovim modelom covek moze definitivno da ozbljno krene da vezba neki program, narocito po mirnom vremenu. Kada malo zaduva bice tu Wind 110, a za neko takmicenje, e o tom po tom ;)!
poz
-
Sprema se za sutra pa sam dopunjavao baterije. 4 koje sam ja leteo skoro sve dopunjene identicno ~2600mAh posle 6 minuta letenja. Nikola koji je lete 7 minuta i leteo brze sa modelom nego sto on to trazi (samo je stvar privikavanja u pitanju) je bogami potrosio 3.900mAh. No, siguran sam da navikavanjem da model radi sve i na malom gasu bez problema je to 8 minuta programskog letenja a da se ne potrosi vise od 4000mAh, znaci idealno.
poz
-
Cestitam Veljko na modelu ali ovo kad kazes,citiram,bogami potrosio 3.900mAh, je isto kao kad bi reko neko al sam dobro rucao dve boce infuzije :_D :hehe
Da je sreca da si rekao,potrosio sam litar goriva :)aplauz..Sala naravno ()-() .model ti je prelep al steta sto nije nitro (yay) (yay) (yay)
pozdrav od Sase
-
Lep model,svaka cast za izbor.
-
U predstojecoj sezoni odlucio sam da dosta vremena posvetim trimovanju modela i generalno shvatanju te problematike. Samim tim uvideo sam i koliko su bitni servoi u F3A prici pa sam malo odlucio da poradim i na tu temu. Stoga ce Miss Wind dobiti nove servoe u repu i umesto InoLab HGD 650HB doci ce Futaba S9551. E sad neko moze da se zapita sto menjam InoLab kada sam ih do sada na sva usta hvalio. Pa odgovor je relativno jednostavan, nije da InoLab ne valjaju, naprotiv, cak za ono koliko kostaju u HK 18$ su fenomenalni ali pored fenomenalne brzine i preciznosti cini mi se da im fali ona fina rezolucija koja se kod F3A tipa letenja u repu da primetiti. Naravno sve ima svoju (ne malu) cenu, Futaba S9551 kosta 90Eur komad na akciji!
Karakteristika od S9551:
dimenzije: 40,5x21x25.4 mm
masa: 26 g
4.8 V: 7,9 kg / 0.1 Sek/45°
6.0 V: 9,8 kg / 0,085 Sek/45°
(http://i192.photobucket.com/albums/z305/magicularis/IMG_4796_1.jpg)
Ako ste obratili paznju servo je standardnih dimenzija ali malo plici. Na slici prvi sleva je standardni servo cisto poredjenja radi. Konkretno u Miss Wind za rep to nije potrebno ali sutra na nekom modelu bi mi mogli zatrebati upravo takvi! Inace ovakvi servoi jako dugo traju tako da treba razmisljati i o tome pri kupovini ovako skupe opreme.
poz
-
a joj...pun pogodak! Jedva cekam prve letove i utiske...
(res)
-
Dugo nisam nista pisao o ovom modelu sa kojim sam danas otvorio sezonu. U prvom letu je bilo malo vetra dok je u drugom bilo skoro potpuno mirno. Kada nema vetra ovaj model se neverovatno precizno ponasa, kao veliki F3A, pravo uzivanje. Svaki put kada ga stavim na noz odusevim se kako se ponasa, napraviti loop iz noza je neverovatno jednostavno sa ovim modelom ...
Planirane su i neke izmene na modelu za ovu sezonu. Umesto Hackera A50-12S (492kV) uci ce A50-14S (425kV) i umesto 15x10 bice stavljena 16x12. Novi kombo ce biti prilagodjeniji F3A nacinu letenja, em ce se motor manje zagrevati i bice manje opterecen dok ce rezerva snage na krstarecoj brzini cak malo i da poraste. Nijanse ali bitne kada spoljna temperatura predje 35C.
Servoi u repu nisu Futaba S9551 jer bi oni ipak bili previse (cenovno) za ovaj model tako da sam stavio Futaba 3152. Zelja je da promenim i polugice i hornice na servoima, da stavim ball linkove, ne samo estetike radi vec i radi poboljsanja aerodinamike krila jer su ove koje sad imam ogromne za ovaj model.
Moram da priznam da mi (napokon) neke stvari oko trimovanja modela i otklona postaju jasnije tako da sada mogu da pocnem da ga priligodjavam nekom mom stilu letenja.
poz