rcfly4um

RAZNO => AUTO / BRODO MODELI => Topic started by: ivanmagd on September 16, 2010, 11:47:04 PM

Title: Lst 2
Post by: ivanmagd on September 16, 2010, 11:47:04 PM
Od skoro u familiji mojih igracaka jedna mocna sprava a zove se Lst2 model firme Losi , inace model je u razmeri 1/8 ima nitro motor od 4.5 kubika, 4x4, 2 brzine, rikverc, Hi-Low redukciju menjaca, kocnice.
Evo nekoliko slika a naravno posto sam model kupio polovan prvo je na red doslo rasturanje, pranje, podmazivanje... jedino sto nisam uradio nisam ofarbao masku ali bice ovih dana...

(http://www.picpanda.com/images/hz4xrmllxsjpwvlb7n.jpg) (http://www.picpanda.com/)
(http://www.picpanda.com/images/wfuh3c4t7cortn0eirs2.jpg) (http://www.picpanda.com/)
(http://www.picpanda.com/images/mxktianrlsdfsexbllw.jpg) (http://www.picpanda.com/)
(http://www.picpanda.com/images/6tgp6nryvysemu748ccv.jpg) (http://www.picpanda.com/)
(http://www.picpanda.com/images/j4yd9u1bg66a42ijbhg.jpg) (http://www.picpanda.com/)
(http://www.picpanda.com/images/bxtlergab9gyy2ybcl9x.jpg) (http://www.picpanda.com/)
(http://www.picpanda.com/images/hkvl2jakst1dsdkzxd53.jpg) (http://www.picpanda.com/)
(http://www.picpanda.com/images/0q0bxd2svyrbv09wytp.jpg) (http://www.picpanda.com/)
(http://www.picpanda.com/images/zdxlxfe8g80gusfvlg6d.jpg) (http://www.picpanda.com/)
(http://www.picpanda.com/images/8gmvy2yvdqt3379lu8di.jpg) (http://www.picpanda.com/)
(http://www.picpanda.com/images/lncsqe7rl90pwhzsbz69.jpg) (http://www.picpanda.com/)
Title: Re: Lst 2
Post by: Dorcolac on September 17, 2010, 03:17:20 AM
To je iz licnog iskustva NEPODERIVO vozilo! Lepo si smislio crevo na izduvnom sistemu posto stalno masti zadnji amortizer  :)aplauz
Za isti postoje mnogi upgrade-i ali moje licno misljenje je da osim estetike nema vise sta da se izvuce iz njega  :jaki:
jedino hi-speed clutch 19/26 koje bi mu povecalo top speed!
Svaka cast na detaljnom sredjivanju  (pijemo) zeljno iscekujem resenje za karoseriju i jos slika sa detaljima kako bi bar malo docarao kvalitet...

pozdrav Bosko!  (res)
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on September 25, 2010, 08:43:21 PM
Evo i nekoliko slika sa maskom, svi koji su danas bili na Palicu videli su ga i u akciji  :jaki: , samo danas nije vise ovoliko cist   :sljus

Title: Re: Lst 2
Post by: alexaca on September 26, 2010, 10:33:44 AM
Sad je mnogo lepsi ona maska je bas bila sr..  :)aplauz
Title: Re: Lst 2
Post by: jake87 on September 26, 2010, 04:35:34 PM
Odlicno izgleda  :)aplauz

Nabaci i neki video da vidimo kao ide  :jaki:
Title: Re: Lst 2
Post by: Dorcolac on September 26, 2010, 05:46:09 PM
sa npr ovim stvarima (koje su bile narucene) bi bio druga prica  (fiu)

http://prolineracing.com/bodies/2007-chevy-silverado-e-maxx-e-revo-revo-3-3-mgt/ (http://prolineracing.com/bodies/2007-chevy-silverado-e-maxx-e-revo-revo-3-3-mgt/)
http://prolineracing.com/performance-parts/scale-accessory-light-bar/ (http://prolineracing.com/performance-parts/scale-accessory-light-bar/)
http://prolineracing.com/tires/road-rage-3.8-40-series-street-tires/ (http://prolineracing.com/tires/road-rage-3.8-40-series-street-tires/)
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on September 26, 2010, 06:03:24 PM
E ove gume su sjajne, licno mi se vise svidja voznja po asfaltu ili betonu, na travi je jako nestabilan i lako se izvrce, tako da bi se ovi farovi za krov veoma brzo izlomili, gledao sam veoma interesantan set za pravljenje on road auta od lst 2 , stavljaju se kraca i uza ramena na koje se kace amortizeri tako da se ceo model spusta i samim tim i teziste modela cime je i stabilniji, mislim da cu probati sam da napraim ova ramena od aluminijuma da vidim kako se ponasa kad je spusten.
Lst2 je model koji pruza mnostvo mogucnosti za upgrade i uzeo sam u obzir  tvoj predlog da mu stavim kvacilo sa kojim bi imao vecu krajnju brzinu, mada je i ovako velika krajnje brzine nikad dosta...
pozz
Title: Re: Lst 2
Post by: zajko on October 19, 2010, 12:28:55 AM
Ciao Zajko ovde vidim da ti se dopada LST2 od Team Losi...
Imam jos 3 komada na lageru glanc nova neotvorena i gomilu nekih spare parts, original naravno/normalno, dacu sve to za nabavnu cenu, a same LST2 sam spustio na 450 E, tu su u Beogradu u klubu kod mene, mislim da je to sad ispod cene u USA...

Pozdrav Zajko 069/1029252
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on June 10, 2012, 12:27:12 AM
Posto sam skoro ponovo nabavio Lst2 ne bih ja bio ja kad sve ne bih rasturio u delove na pranje i podmazivanje, e sad jedna stvar me interesuje.
Od kako sam prestao u zivotu da popravljam ispravne stvari nemam vise gomilu problema ali se ipak pitam dali bi bilo dobro da preventivno otvorim diferencijale i menjac i proverim stanje maziva ili ulja sta vec ide? Verujem da je u diferencijalima mast i dali da ocistim sve od stare masti pa stavim novu ili ne? Koju mast da koristim, tovatnu ili grafitnu? Sta se dogadja sa amortizerima, jel se u njima menja ulje ili samo dosipa ako izgube nivo?

Jel se ball link-ovi na sponama i amortizerima podmazuju i ako da cime?

Ima li neko iskustva sa preradom Lst2 u neku racer varijantu, ako bi mu se stavile uze i manje (normalnije) gume i ugradilo sway bar napred i pozadi i skratio hod amortizera tako da se dobije na upravljivosti da bi eventualno mogao da parira manjim i okretnijim modelima?

Pozdrav Ivan.
Title: Re: Lst 2
Post by: matovic on June 10, 2012, 01:22:56 AM
Posto sam skoro ponovo nabavio Lst2 ne bih ja bio ja kad sve ne bih rasturio u delove na pranje i podmazivanje, e sad jedna stvar me interesuje.
Od kako sam prestao u zivotu da popravljam ispravne stvari nemam vise gomilu problema ali se ipak pitam dali bi bilo dobro da preventivno otvorim diferencijale i menjac i proverim stanje maziva ili ulja sta vec ide? Verujem da je u diferencijalima mast i dali da ocistim sve od stare masti pa stavim novu ili ne? Koju mast da koristim, tovatnu ili grafitnu? Sta se dogadja sa amortizerima, jel se u njima menja ulje ili samo dosipa ako izgube nivo?

Jel se ball link-ovi na sponama i amortizerima podmazuju i ako da cime?

Ima li neko iskustva sa preradom Lst2 u neku racer varijantu, ako bi mu se stavile uze i manje (normalnije) gume i ugradilo sway bar napred i pozadi i skratio hod amortizera tako da se dobije na upravljivosti da bi eventualno mogao da parira manjim i okretnijim modelima?

Pozdrav Ivan.

Evo ovako... licno nemam LST2 ali imam Savage-a (sto nije toliko bitno). Ja kad uzmem polovan model uglavnom prvo detaljno prekontrolisem sta mu sve fali ovako na oko... po tome mozes znati otprilike u kakvom je stanju i koliko je odrzavan. Nikad do sad nisam rasklapao sve do detalja vec uglavnom samo diff-ove... prvo. Zahebi mast vec uzmi silikonsko ulje (vidi po specifikaciji koja gustina), ima da prede i manje ce da se trose. Amortizere takodje silikonsko ulje, ako ne cure i ne "skripe" nemoj ni da otvaras :)

Shimovanje diferencijala takodje po potrebi proveriti i uraditi ako ih vec otvaras... sve ostalo... vozi i uzivaj pa kad nesto crkne onda tek menjaj.

Sto se tice race varijante... ne nikako  :sljus... ja sam to pokusavao sa savage-em i dao gomilu para (dok nisam naucio) bud zasto.... ako hoces race varijantu onda uzmi neki truggy RR i zavrsio si posao.

 ()-()
Title: Re: Lst 2
Post by: jovanovic28 on June 10, 2012, 12:05:40 PM
Sto se tice rasklapanja matovic ti je vec odgovorio, znaci rastavi diffove, sipaj silikonsko ulje npr. 5000-10000wt gustine ( fabricki je mast ), shimuj ako ima lufta, a sigurno ima bar za jednu podlosku.
U amortizerima je fabricki gustina 35000 pa mozes i dosuti po potrebi, mada ja vise volim da zamenim i sipam sveze, ( novo losijevo kosta $3.70 i dosta je za sva 4 ). Centralni diff/menjac nemoj ni rastavljati. Ball linkove nikad nisam podmazivao.

Mnogo likova na lst forumu preradjuje svoj lst u muggy varijantu, takozvana mugifikacija, i uspresno se takmice i osvajaju cak i prva mesta u konkurenciji sa trugijima.
Trebaju ti nove gume/tockovi, kraci amortizeri ( postojece se mogu skratiti ) i shock tower
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1451_676/products_id/15591/n/Losi-Front-Rear-Shock-Tower-MUG (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1451_676/products_id/15591/n/Losi-Front-Rear-Shock-Tower-MUG)
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1451_676/products_id/15584/n/Losi-Front-Rear-Lower-Shock-Mounts-MUG (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1451_676/products_id/15584/n/Losi-Front-Rear-Lower-Shock-Mounts-MUG)

i evo jedan primer kako izgleda:
(http://i1195.photobucket.com/albums/aa388/markoni28/P5273150.jpg)
(http://i1195.photobucket.com/albums/aa388/markoni28/P5273148.jpg)
(http://i1195.photobucket.com/albums/aa388/markoni28/P1050769.jpg)
(http://i1195.photobucket.com/albums/aa388/markoni28/lstDesertRat002.jpg)

Ako ti zatreba nesto slobodno se javi
pozz
Title: Re: Lst 2
Post by: Bigneda on June 10, 2012, 11:22:11 PM
Ja bih se slozio sa Matovicem ;) LST nikada nece biti konkurentan sa cistokrvnim Race modelima, koristi ga za to sto je konstruisan ili ga prodaj ! Ako hoces trkanje nabavi model konstruisan za to od pocetka sve ostalo je bespotrebno bacanje vremena i para a rezultate NIKADA neces dobiti kakve pricaju ;)

Najednostavniji i najsigurniji nacin da od Auto modela napravis Avio model ja da ga zamenis u radnji  :big smile ...princip je isti i u ovom slucaju ;)
Title: Re: Lst 2
Post by: jovanovic28 on June 11, 2012, 12:05:10 AM
 :_D
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on June 12, 2012, 09:31:38 PM
Da i ja sam razmisljao da je tako sa losijem ali sam hteo da cujem misljenja drugih, u svakom slucaju je pao peranjac, menjac necu otvarati ali diferencijale hocu jer se jedan nesto vrljavo okrece.
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on June 12, 2012, 09:38:31 PM
Ako hoces trkanje nabavi model konstruisan za to od pocetka sve ostalo je bespotrebno bacanje vremena i para a rezultate NIKADA neces dobiti kakve pricaju ;)



Nesto sam se razmisljao i presipao iz supljeg u prazno pa se odlucih da za trkanje ipak uzmem nesto ovako, ima nekoliko problema ali mislim da cu ih brzo resiti. A LST neka ostane za ono sto najbolje radi .......  K.U.R.C.I  S.E.


Title: Re: Lst 2
Post by: magic on June 12, 2012, 10:02:00 PM
Ivane ako hoces da uzimas nesto za trkanje onda ili 1/8 bagi-tragi ili 1/10 2WD, sa TR15 neces biti nigde, mislim barem sto se kategorije tice ...


poz
Title: Re: Lst 2
Post by: Bigneda on June 12, 2012, 10:54:28 PM
TR15 nikada nije bio trkacki model ;) niti je zamisljen kao jedan !

Pogotovo ne ovaj prastari model za koji nema delova nigde ! ...bolje pitaj za misljenje sledeci put pre kupovine ustedeces mnogo !
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on June 13, 2012, 06:10:11 PM
Ala ste me ozracili  (zid)  a taman sam mislio da sam resio problem.... model me je izasao nesto jeftino i nisam imao vremena da proveravam dali ima delova za njega ili kakav je za trkanje. Ispala kombinacija i ja je zavrsio....
Od SCT-a nisam odustao samo mi treba vise love koje trenutno nemam. Ovaj Inferno mi je izgledao interesantno i lepo je ocuvan.
Koliko sam video jos se nisu definisale kategorije sto mi kupuje jos malo vremena da se svercujem sa ovakvim modelom sve dok 2WD 1/10 ne oformi celu ekipu.
Title: Re: Lst 2
Post by: magic on June 13, 2012, 09:20:34 PM
Kategorije su se vec definisale, 1/8 nitro/elektro i 1/10 2wd 3.300kV. U narednih mesec dana bice vec jedno 5 2wd modela na stazi, za pocetak dovoljno.

poz
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on July 11, 2012, 02:07:43 PM
Evo samo da se pohvalim da sam juce vozio LST a iz kola u pokretu i da smo izmerili 80 km/h sto me je bas iznenadilo, mislio sam da ide oko 50-60 ali ovo je fantasticno za jedan monster. Napravio sam oko 2 km i potrosio je trecinu rezervoara pod punim gasom. Sto znaci da trosi izmedju 3.5 i 4 litra  goriva na 100 km  :)aplauz  :jaki:
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on February 21, 2013, 07:44:59 PM
Evo lst2 sa maskom od XXX SCT-a i ProLine Trenchers-icama. Jako dobro izgleda....

(http://i1320.photobucket.com/albums/u538/Ivan_Magdelinic/IMG_20121116_235404Large_zps1b3f7e41.jpg)

(http://i1320.photobucket.com/albums/u538/Ivan_Magdelinic/IMG_20121116_235337Large_zps80ab152c.jpg)

(http://i1320.photobucket.com/albums/u538/Ivan_Magdelinic/IMG_20121116_235311Large_zps2e1d7766.jpg)
Title: Re: Lst 2
Post by: vladasimon on February 21, 2013, 07:57:40 PM
Uuu bas dobro izgleda  :)aplauz Trencerke kidaju!
Title: Re: Lst 2
Post by: Agama on February 21, 2013, 08:23:27 PM
Opasno izgleda, može da ide odmah na Paris-Dakar :)
Title: Re: Lst 2
Post by: JOSO on February 21, 2013, 09:35:30 PM
Lepo super izgleda.  :)aplauz
Title: Re: Lst 2
Post by: zgrmbust on February 22, 2013, 09:21:18 AM
Svaka cast masina izgleda vrhunski........  :big smile
Title: Re: Lst 2
Post by: donkihote on February 22, 2013, 01:21:22 PM
ee sad već liči na pristojnu mašinu koja jede zemlju za doručak...  :big smile
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on January 11, 2014, 08:03:50 PM
Ovaj LST ce doziveti jos jednu transformaciju kod mene, nakon prelaska na Elektro setap otkrio sam da kada ga vozim na 2s  i redukujem mu menjac model ide jaaaako sporo, sto me je navelo da se ovih dana raspitujem i za crawlere.
Nakon sto sam vratio mekane opruge, otkacio sway bar-ove, redukovao menjac, stavio Proline Trenchers ( bez kojih mislim da cela prica ne bi imala efekta) na red je doslo i zakljucavanje diferencijala.
Odlucio sam se za metodu nalivanja vruce plastike u diferencijale jer je postupak reversibilan (samo ce mi oci ispasti dok ih ocistim ali nema veze).
Pre toga diferencijale treba raturiti i ocistiti ih od masti totalno, trebalo mi je oko 2 sata za oba diferencijala.
Kada sam sve skockao i probao, odusevio sam se efektom koji sam dobio.
Jedini mi je problem sto je kontroler sensorless pa dok se motor malo ne zaleti hoce da poskakuje i prekida, tajming motora sam stavio na 0, punch na low, drag brake na 60%, i prebacio ga u forward and reverse only mode. Mogu slobodno reci da sam i vise nego zadovoljan. Mozda cu samo probati sa pinjonom sa manje zuba pa se mozda i izgubi efekat trzanja motora.

Sa ovako velikim gumama na ovom modelu osecam kako se bori sa zakljucanim diferencijalima dok skrece ali se krece sporo pa mislim da nece napraviti neku stetu ostatku prenosa, mislim da poluosovine najvise trpe.
Mozda cu morati da razmislim o nabavci  jacih steering servoa, jer ipak je ovo monster pa je i normalno da u mestu ne mze da okrene tockove, za sada mi to ne smeta ali ce u jednom trenutku zasmetati.

Bili ste u pravu za klirens Lst2,  to mu zaista jeste najveci problem ali se i pored toga jako dobro bori.

Nije mi jasno kako ali sam snimak od danas slucajno obrisao pa cu sutra snimiti drugi i postaviti ga

Evo bar par slika...

Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on January 11, 2014, 08:04:50 PM
Jos slika...
Title: Re: Lst 2
Post by: mad_mangod on February 24, 2014, 08:21:17 PM
Koji brushless verziju (motor,esc, zupcanik) preporucujete za lst2. Imam ovaj brushed (http://i1286.photobucket.com/albums/a605/mad_mangod/rc%20auto/IMG_20131109_132533_zpsccb29f39.jpg)
a manji zupcanik ima 23 zupca. Kao sto se vidi na njemu nista ne pise.
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on February 24, 2014, 11:07:50 PM
Ovo je LST2 mini? Ja imam LST2 1\8 pa i ne znam bas za setap za ovog malisana ali znam da mu pre brushless konverzije obavezno treba staviti metalni centralni diferencijal po mogustvu locked, a prednji i zadnji obavezno visko metalne diferencijale jer ce u suprotnom snaga brushless-a obrijati plastikance i to veoma brzo. Ovo je mali model i ne ponasa se bas dobro pri vecim brzinama pa ti mozda zamena setapa i ne treba. Ja sam se namenjao delova za lst2 mini jer su mu zupcanici isuvise mali i verovao ili ne napravljeni samo da ih menjas i kupujes na svaka 2 meseca. Dok nisam promenio sve diferencijale nisam mogao da skocim sa njim malo grublje a da nesto ne slomim, a o servoima i da ne pricam( katastrofa). Zao mi je sto cu te razocarati sa ovom pricom ali je to nazalost realnost. Lst2 mini je jednostavno napravljen samo da lepo izgleda i da se vozi sporo.

Pozdrav Ivan
Title: Re: Lst 2
Post by: zajko on February 24, 2014, 11:43:53 PM
Prika… pa ne bih se bas slozio, ja sam ga imao u 2 navrata stari i novi (LST2 i XXL) i bili su odlicni i kidali .. ali oba u nitro verziji originalnoj..
ali evo je sad u Nurenbergu 3 verzija

LOSI LST XXL-V2  (Gas Engine)
Key Features
Innovative .31 cubic inch gasoline engine
AVC™ (Active Vehicle Control™) equipped
Full 4WD capabilities
Waterproof electronics
Extended length XXL chassis with red anodized chassis plates
Ultra-durable suspension and oversized shocks
Spektrum™ DX2E DSMR™ 2.4GHz radio system Included
Comes equipped with a convenient roto-start tool

(http://s7d5.scene7.com/is/image/horizonhobby/LOS04002_a0?$pdpLand$)

http://www.youtube.com/watch?v=_rTOrjTYv-4

http://www.losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOS04002

 :jaki: (pijemo)
Title: Re: Lst 2
Post by: mad_mangod on February 24, 2014, 11:57:26 PM
A koji motor onda da stavim brushled naravno posto je ovaj odradio svoje.  oo))
Da li da uzmem njegove flrenzy originalne ili neki veci? Na ovom sto je na njemu nista ne pise.  :o :o :o
Title: Re: Lst 2
Post by: zajko on February 25, 2014, 12:22:31 AM
A koji motor onda da stavim brushled naravno posto je ovaj odradio svoje.  oo))
Da li da uzmem njegove flrenzy originalne ili neki veci? Na ovom sto je na njemu nista ne pise.  :o :o :o

Na njega originalnog mini LST idu 2 x Frenzy 370SK i Twin Motor ESC with Reverse: MLST/2
http://www.losi.com/Products/Features.aspx?ProdId=LOSB0835   LOSB0835  u Bgd kosta 17.99 Eur / komad
http://www.losi.com/Products/Features.aspx?ProdId=LOSB0825   nema ga nesto na Gogle

(http://cdn.rc-recycler.com/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/0/4000-18094.jpg)
(http://cdn.rc-recycler.com/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/0/4000-18647.jpg)

Ako ne najdes taj Brushed ESC original nadji bilo koji brushed malo jaci sa reversed i vezi paralelno oba motora i pici (mislim da to moze tako)

pozdrav Zajko
Title: Re: Lst 2
Post by: dusan.milenkovic on February 25, 2014, 09:46:53 AM
Ako vec ovaj ESC ne moze da se nadje, evo ti lep izbor jakih brushed ESC-ova za male pare.... http://dx.com/s/brushed%2besc?category=801
Sa 300+ ampera ce sigurno da ga teraju sa oba motora :)

Za ovaj znam da moze mnogo da trpi http://dx.com/p/dual-way-320a-brushed-esc-speed-controller-for-1-8-1-10-r-c-car-boat-black-silver-red-184660#.UwxVe4VP16s
Trenutno kod drugara tera losijev 540 15t motor a da se jedva malo podgreje...


Ako se ipak odlucis za brushless setup i ne smeta ti da cekas 20-tak dana ovo mogu da preporucim iz licnog iskustva
http://dx.com/p/hobbywing-ezrun-18a-esc-with-5200kv-18t-brushless-motor-and-program-card-combo-set-35771#.UwxWh4VP16s
Stavio sam ga na turningy mini rally extreme i radi savrseno. Cak je i malo brzi od originala.

Title: Re: Lst 2
Post by: Bigneda on February 25, 2014, 02:08:00 PM
Veliki LST su dobri i jaki ali ovi mali (mini LST) su teska djubrad !!!

Kao sto je neko vec rekao treba ti kesa zupcanika da bi mogao da ga vozis iole :)

Stalno crkavaju PLASTICNI zupcanici u prenosu, lageri... a zameniti ih i skinuti srednji diferencijal sa prenosnom kutijom je maltretiranje ozbiljno !

Imao ga i ja i to sa zamenjenim svim zupcanicima na metal i opet je crkavalo jako cesto !

Pun gas na betonu gde ima gripa i puna kocnica par puta i odose plasticni zupcanici i ako su tek sklopjeni !
Title: Re: Lst 2
Post by: mad_mangod on February 25, 2014, 02:23:21 PM
Ma ECS je ok samo je motor riknuo.  :sljus
Sta mislite o ovom motoru http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_221_1889_222/products_id/172911/n/Kyosho-G20-540-Class-Silver-Can-G-Series-Motor (http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_221_1889_222/products_id/172911/n/Kyosho-G20-540-Class-Silver-Can-G-Series-Motor)
Samo koje zupcanike?
Title: Re: Lst 2
Post by: dusan.milenkovic on February 25, 2014, 02:31:11 PM
to je veca klasa
treba ti 370-380 a ne 540
Title: Re: Lst 2
Post by: mad_mangod on February 25, 2014, 06:20:51 PM
to je veca klasa
treba ti 370-380 a ne 540

Pa mislio sam da stavim jedan veci umesto 2 mala.
Title: Re: Lst 2
Post by: dusan.milenkovic on February 25, 2014, 06:33:18 PM
Pa kazu ljudi koji su ga imali da lomi zupcanike. Ispravite me ako gresim, al po mojoj logici veci motor sa vecim obrtnim momentom lakse lomi zupcanike...
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on February 25, 2014, 09:53:04 PM
Ma ECS je ok samo je motor riknuo.  :sljus
Sta mislite o ovom motoru http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_221_1889_222/products_id/172911/n/Kyosho-G20-540-Class-Silver-Can-G-Series-Motor (http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_221_1889_222/products_id/172911/n/Kyosho-G20-540-Class-Silver-Can-G-Series-Motor)
Samo koje zupcanike?

Odprilike ovako nesto:
za centralni :
http://www.ebay.com/itm/Losi-Mini-LST-aluminum-center-locked-spool-diff-MLT38X-POSI-/360861601580?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item5405070f2c

za prednji i zanji:

evo trazim vec 15 min pa ne mogu da nadjem a sigurno je bilo ceo komplet diferencijala full metal cini mi se za oko 25 dolara po komadu, ovako nesto samo full metal:
http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_25_1451_673/products_id/15449/n/Losi-Front-Rear-Metal-Differential-Gear-Housing-Set-MLST-2
Title: Re: Lst 2
Post by: mad_mangod on March 25, 2014, 06:33:36 PM
Kako da odredim koji zupcanik ide na motor a koji na diferencijal?
Ovaj koji sam stavio na motor se greje.  :mhm
Title: Re: Lst 2
Post by: ivanmagd on March 25, 2014, 10:25:54 PM
Kako da odredim koji zupcanik ide na motor a koji na diferencijal?
Ovaj koji sam stavio na motor se greje.  :mhm

Ajd jos malo pojasni, nisam odmah skapirao kako si vezao zupcanike motora i diferencijala?
Greje se zupcanik koji si stavio na motor?
Ili se greje motor?
Title: Re: Lst 2
Post by: dusan.milenkovic on March 25, 2014, 10:37:18 PM
Ako si stavio onaj moj motor onda i treba da se greje. I to poprilicno da se greje..... Uvek je bio ko reso, al ide za medalju..... Ako se greje ESC ko lud, i iskace termo zastita, onda stavljaj manji zupcanik na motor.
Title: Re: Lst 2
Post by: mad_mangod on March 27, 2014, 05:46:37 PM
Kako da odredim koji zupcanik ide na motor a koji na diferencijal?
Ovaj koji sam stavio na motor se greje.  :mhm

Ajd jos malo pojasni, nisam odmah skapirao kako si vezao zupcanike motora i diferencijala?
Greje se zupcanik koji si stavio na motor?
Ili se greje motor?

Pa da mada mozda se greje motor pa onda prenosi. Zupcanik na motoru je sa 23 zuba a na diferencijalu je sa 62. ESC se ne greje skoro uopste.


Ako si stavio onaj moj motor onda i treba da se greje. I to poprilicno da se greje..... Uvek je bio ko reso, al ide za medalju..... Ako se greje ESC ko lud, i iskace termo zastita, onda stavljaj manji zupcanik na motor.

Nisam stavio taj stavio sam manji.
Title: Re: Lst 2
Post by: dusan.milenkovic on March 27, 2014, 07:44:46 PM
Pih..... manji..... :P
Ako se greje motor pa prenosi na zupcanike, to je ok. Ako se samo zupcanik greje, moguce je da si ih previse tesno upakovao. Ja recimo taj spoj, piinion-spur, posto je uvek otvoren, prskam teflonskim sprejom za lance bicikla. Podmazuje, nije gusto da usporava, a prilicno ostaje na zupcanicima za razliku od obicnog ulja koje se razleti na sve strane.
Title: Re: Lst 2
Post by: mad_mangod on March 27, 2014, 09:32:38 PM
Pa jbg nisam napravio drzac za 540 (nedostatak vremena).
Da li mora teflonski sprej? Moze li neka mast na primer? Imam neku mast sto se stavlja u busilice gde su zupcanici.
Title: Re: Lst 2
Post by: magic on March 27, 2014, 10:14:00 PM
Kada se spaja zupcasti par onda se izmedju njih stavi parce papira. Nakon zatezanja to parce papira treba da prodje izmedju bez kidanja.

poz
Title: Re: Lst 2
Post by: dusan.milenkovic on March 28, 2014, 01:13:25 AM
Mast oce da razbaca. Sprej za lanac ostaje zalepljen. Teflonac za lanac bicikla je fin i ''tanak'', silikonac za lanac motora je malo gusci i lepljiviji, bolji kod brzih modela, ali oce da polepi prasinu pa ne bi savetovao za off-road. I jedan i drugi se lako ociste i ne ostavljaju masne fleke....

Sto se tice uklapanja zupcanika, Magic vec objasnio pa da se ne ponavljam.
I turaj onu zver da vidimo kako mali tockira :D