rcfly4um
ELEKTRONIKA => POWER SYSTEM => Topic started by: ff7 on March 02, 2011, 12:07:38 PM
-
Pitanje postavljam umjesto kolege ukoliko neko moze pomoci sa odgovorom.
Naime rijec je o ova dva motora http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6299 s`tim da postoji isti motor samo pise da je jedan tip A a drugi tip B,a drugi motor je ovaj http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6220.
Pitanje je koja je razlika izmedju ova dva motora,posto postoji tip A i tip B a cijene i izgled motora su isti.
-
I na peti pogled je sve isto. Ako nisu pogrešili sa vrednostima, onda je i to isto. Verovatno da se samo radi o drugoj proizvodnoj ili uknjiženoj seriji u HK. Tip "B" na slici ima nosač. Ja bih kupio "B" verziju jer je motor sjajniji. ;namig
-
Neznam kako niste primetili razliku ,
ovde se radi o dva motora,i dva odvojena proizvoda.
Glavna razlika je u tome sto su u pitanju razliciti tipovi na prvom linku je model tip B
a na drugoj adresi je tip modela A.
mislim da sam pomogao
pozdrav
-
Neznam kako niste primetili razliku ,
ovde se radi o dva motora,i dva odvojena proizvoda.
Glavna razlika je u tome sto su u pitanju razliciti tipovi na prvom linku je model tip B
a na drugoj adresi je tip modela A.
mislim da sam pomogao
Dobro, a šta je fizička ili funkcionalna razlika između njih? To je bilo pitanje. mmmm
-
Ne razumem sta nije jasno? Pa funkcionalno jedan pripada tipu A a drugi tipu B ne moze prostije!
poz
-
Ne razumem sta nije jasno? Pa funkcionalno jedan pripada tipu A a drugi tipu B ne moze prostije!
poz
:)aplauz :)aplauz (pijanoo)
-
Али по којим функкцијама се разликују?Када се погледају спецификације све је исто као и мотори који изгледају исто само што су фотографисани из 2 различита угла...Видимо ми да постоје тип "А" и "Б" али питање је у томе што су разврставали и 2 категорије ако мотори имају исте спецификације,тежине,димензије,делове?
-
Iako se nista ne razumem u ove motore, mogu da primetim da je razlika ogromna.
Tip A je slikan sa zadnje strane a tip B sa prednje.
cudi me da to niko nije primetio. :sljus
-
Cyber032, ne nasedaj. Samo se zezaju. Pošto si mlađi član, mora ćeš se navići. ;namig
Nego ff7, motori od 1600Kv su predviđeni za LiPo 2S odnosno 7-8V. Nikako ne sa 3S jer je elisa velika i pogon je pradviđen za slow flajere!
Interesantno je još zapaziti da je elisa ravna. Nema korak zbog dvojne push-pull funkcije. mmmm
-
Ja videh razliku izmedju elise tipa A i elise tipa B,pogotovu zavrsni krajevi.Imam utisak da su elise na tipu A uze a duze a na tipu B krace a sire bez obzira sto je na obe kombinacije raspon 10",cini mi se da ima razlike i u nosacima elisa -onim viljuskicama.
A mozda je to sve zbog ugla slikanja.....
PS. ovo postade ko ono u novinama "uocite razlike" izmedju dva na izgled ista crteza....
-
E bogami bice da si u pravu! Moj prvi komentar je naravno bio zjb ali ovaj nije. elise su defintivno razlicite i mislim da nisu iste velicine. Uporedite im velicinu u odnosu na zvono motora i videcete da su tip A duze za otprilike 1" odnosno ukupno 2"
poz
-
ao sto rekoh, ne razumemm se ali, cim se zove vaarilable pitch prop... znaci da je promenljiv korak (cak i tokom leta),
dalje, kazu knezi da se uz motor dobija i " The unit includes 2 10" blades" i to kod oba, znaci i to je ista duzina.
Mislim da je razlika u DEBLJINI i SIRINI elisa. motor je sigurno isti, elisa iste duzine, dakle samo su jos ove dve stvari ostale da budu razlicite.
PS postoji i tip C
-
Ja videh razliku izmedju elise tipa A i elise tipa B,pogotovu zavrsni krajevi.Imam utisak da su elise na tipu A uze a duze a na tipu B krace a sire bez obzira sto je na obe kombinacije raspon 10",cini mi se da ima razlike i u nosacima elisa -onim viljuskicama.
A mozda je to sve zbog ugla slikanja.....
PS. ovo postade ko ono u novinama "uocite razlike" izmedju dva na izgled ista crteza....
Da ovo bas postade kao u novinama da se uoci razlika izmedju istih stvari mmmm .
Ja i dalje nevidim neku narocitu razliku ali cu kolegi prenijeti sve,naravno i ovo da je najnacajnija razlika da je jedan motor tipa A a drugi tipa B lol
-
Cyber032, ne nasedaj. Samo se zezaju. Pošto si mlađi član, mora ćeš se navići. ;namig
Nego ff7, motori od 1600Kv su predviđeni za LiPo 2S odnosno 7-8V. Nikako ne sa 3S jer je elisa velika i pogon je pradviđen za slow flajere!
Interesantno je još zapaziti da je elisa ravna. Nema korak zbog dvojne push-pull funkcije. mmmm
Hvala (res)TibetEagle (res)!
-
Interesantno je još zapaziti da je elisa ravna. Nema korak zbog dvojne push-pull funkcije. mmmm
??? ??? ???
aj razmislite ponovo....
koja joj je svrha ako nema korak??? odnosno napravite razliku izmedju profila i koraka.....
Krak elise uglavnom je profilisan kao i geometrijski a bogami i aerodinamicki vitoperen (uglavnom aerodinamicki), e sad ukoliko je krak cvrsto i uglom nepromenjivo vezan za glavcinu onda taj krak odnosno elisa ima odredjen korak. Ali ako je krak vezan za glavcinu koja omogucuje promenu koraka (kao pomenuti primeri) onda je i korak logicno promenjiv....
Elisa sa ovih primera nema profil (odnosno ima ali je simetrican) a sve iz razloga da bi elisa imala iste karakteristike kada je napani ugao kraka elise u plusu ili u minusu (sto ne bi bio slucaj da krak ima "klasican aero profil elise").
Znaci korak kod ovakvih elisa direktno odredjujete vi.
Klasican primer primene promenjivog koraka je recimo avion ATR 72 koji imam priliku da gledam i slusam izbliza svaki dan, kada kapetan resi da krene u "rikverc" na platformi on korak elise otera u minus i to pored potrebnog mu potiska stvori i neopisivu buku a sve zbog toga sto elisa i njen profil i vitoperenje nije predvidjeno za to (osim za slucaj kratkog kretanja u nazad na platformi) a to zvuci verujte mi prilicno gadno...
pozzz
-
Ja mislim da je razlika u motorima. Turnigy ima dosta tipova motora koji su fizicki potpuno isti i cije se oznake minimalno razlikuju a ustvari sustinska razlika je u nacinju vezivanja trofaznih izvoda na motoru - zvezda ili delta
-
Ove slike sto su postavljene i nisu toliko merodavne jer su apsolutno iste slike postavljene i za kombinacije motora sa 7 ili 8 ili 9".
Inace oznaka motora kod tipa A je D3124 a kod tipa B D3123 ,znam da su to spoljne dimenzije motora ali sad u onoj tabeli ispod stoji da su dimenzije oba motora iste ")
Ja bih recimo uzeo tip A jer je bolje rejtingovan nego tip B :big smile
-
Pitanje postavljam umjesto kolege ukoliko neko moze pomoci sa odgovorom.
Naime rijec je o ova dva motora http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6299 s`tim da postoji isti motor samo pise da je jedan tip A a drugi tip B,a drugi motor je ovaj http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6220.
Pitanje je koja je razlika izmedju ova dva motora,posto postoji tip A i tip B a cijene i izgled motora su isti.
Vidim da niko nije dao tačan odgovor!
Ova dva motora su u stvari samo jedan isti model, greškom upisan dva puta, što kod HK nije redak slučaj!
Prosto se to može proveriti proverom ID broja tj kataloškog broja, mada i tu znaju da umnože jedno isto, pa čak i sa različitim cenama!
I jedan i drugi imaju isti PRODUCT ID: OR025-01904, kao i sve ostalo, osim slika!
INAČE EVO JEDNOG GENERALNOG TUMAČENJA OZNAČAVANJA:
Motori, kao i drugi proizvodi, se označavaju slovima i brojevima (uglavnom). Razni proizvođači imaju i različito obeležavanje!
Kod TURNIGY (bivši HXT) je sledeći kod:
-prva slova u oznaci su oznaka grupacije
-cifre, koje slede iza njih, su oznaka prečnika i dužine
-slova iza brojeva označavaju broj obrtaja/V!
Pozdrav
PS
Sad sam ponovo uporedio i sada su im ID brojevi različiti! Tip B sad ima PRODUCT ID: OR025-02004
Možda izmene i ostalo. Verovatno je copy>paste sistem!
-
Iako se nista ne razumem u ove motore, mogu da primetim da je razlika ogromna.
Tip A je slikan sa zadnje strane a tip B sa prednje.
cudi me da to niko nije primetio. :sljus
Koja je to ogromna razlika, uočena sa slike?
Jedan je sklopljen i slikan odpozadi, a drugi je delimično sklopljen i slikan spreda!
Jedina vidljiva razlika je u prečniku elise, ali to je na slici, a u opisu je isto!
-
Vidim da niko nije dao tačan odgovor!
Ova dva motora su u stvari samo jedan isti model, greškom upisan dva puta, što kod HK nije redak slučaj!
Ja sam dao to objašnjenje u prvom postu:
...Verovatno da se samo radi o drugoj proizvodnoj ili uknjiženoj seriji u HK....
Samo što su to oni uneli sa razlogom tako u sistem, a ne sa greškom. Oni znaju zašto.
aj razmislite ponovo....
koja joj je svrha ako nema korak??? odnosno napravite razliku izmedju profila i koraka.....
Ivan3D :)aplauz Hvala na ispravci.
Naravno. Nisam se na brzinu dobro izrazio. Mislio sam na profil i zavoj elise. Znači elisa je (skoro) ravna sa obe strane, a korak je mehanični promenjljih u + i -.
U elisama za avione se primećuje i zavoj, odnosno napadni ugao je drugačiji u korenu i drugačiji na krajevima. Ovde je sve flat.
Verovatno da si helikopteraš i nije ni čudo što si to zapazio, jer je sistem na 3D helikopterima baš ovakav.
;namig
-
E, ovaj topik je stvarno ispao kao bura u bazenu oko ničega :big smile
-
Zar samo nas par je provalilo da su u pitanju 2 tipa motora A i B ljudi lepo napisali e sada sto vi ne znate to je druge prirode problem
pa pogledajte i na stanju jednih ima vise,
pogledajte pazljivije i provalicete
mislim stvarno 4e