rcfly4um
RAZNO => AUTO / BRODO MODELI => Topic started by: Vox on August 26, 2011, 11:15:06 AM
-
Kolege, ima li neko iskustva sa LRP motorima, kakvog su kvaliteta?
Imam Ansmann Vapora sa motorom 4,6ccm, pa razmisljam da stavim ovaj motor,
a da postojeci stavim u neki drugi projekat, nekog Monstera 1:8.
http://www.der-schweighofer.at/en/product/64924/motor_z.28_spec3_seilzug_8_und_1_kanal_3_89ps (http://www.der-schweighofer.at/en/product/64924/motor_z.28_spec3_seilzug_8_und_1_kanal_3_89ps)
-
Dobri motori, ustvari jako dobri za tu cenu !
Po mom misljenju daleko najbolji odnos cena kvalitet uz dobru dostupnost delova kod nas, neces pogresiti ako uzmes. Ja konkretno ima 3-4 njihova motora i jos 2 je kolega uzeo za njegov truggy. Prvi je izdrzao 2-3 godine uz apsolutno nikakvo odrzavanje a drugi radi odlicno vec godinu dana :)
Takodje dobri motori u toj zapremini su Axial, pa pogledaj malo i njih ako te zanimaju...
-
Hvala matori, a gde ste ih kupovali!?
Mozda u septembru budem isao u Austriju, pa bih svratio u Svaj.
-
Pa austrija i Nemacka ali sam ih zadnji put video i u Budimpesti u nekoj od onih radnji ;)
-
Dobri motori, ustvari jako dobri za tu cenu !
Po mom misljenju daleko najbolji odnos cena kvalitet uz dobru dostupnost delova kod nas, neces pogresiti ako uzmes. Ja konkretno ima 3-4 njihova motora i jos 2 je kolega uzeo za njegov truggy. Prvi je izdrzao 2-3 godine uz apsolutno nikakvo odrzavanje a drugi radi odlicno vec godinu dana
U koje konkretno modele si ugradjivao taj motor?
-
Inferno 7.5, kanai 2, Inferno 777, Inferno ST, Inferno GT
-
I kazes da se pokazali odlicno?! mmmm Mozda i nabavim neki u skorije vreme cisto da stoji u rezervi.
-
za te pare su odlicni, samo moras imati u vidu da za njihovo postavljanje na neke fabricke motore (recimo kyosho) moras uzeti nosac motora, i kompletan auspuh sa izduvnom granom, mada sama rezonantna cev moze ostati ali izduvna grana se mora uzeti za LRP odnosno drugi standard (koji uglavnom 90% motora koristi)
-
Ja konkretno cu da ga stavim na Ansmann Vapor-a, a cak sam na nekim mestima na netu
i procitao da ga Ansmann preporucuje kao alternativu, konkretno model koji sam gore stavio.
Ima vise konja i brze se vrti. Moze da bude zanamljivo, a i nije preterano skupo, a eto i potvrde o kvalitetu.
-
Koliko si zadovoljan tim modelom?Ja sam hteo da ga kupim ranije ali sam na preporuku nekih kolega uzeo drugi auto.Bas me zanima kakve utiske nosis sa tim modelom!!
-
...ansmann nema svoje motore vec koristi motore drugih firmi, uglavnom Force motore odnosno Ofna. Uglavnom zamene ili prefarbaju hladnjak na glavi motora i to prodaju kao svoje, problem nastaje kad se recimo potrazi neki deo za ansmann-ov motor, ako se to trazi preko njihovih kataloskih brojeva nude iskljucivo komplete delova a retko samo po jedan tako da svaka popravka-prepravka kosta priblizno kao nov motor. Primera radi ako se potrazi novi klip cilindar ili kljipnjaca ili bilo koji manji deo u tom sistemu dobija se ponuda iskljucivo za ceo set, klipnjaca-klip-cilindar i kosta oko 80-90% cene novog motora. A ako se to isto potrazi iz kataloga recimo Ofne iloi Force-a moze se kupiti svaki deo pojedinacno :) i cene su u razumnom opsegu za taj tip delova ;) ...eto ako nekom bude zatrebalo mali tip kako proci jeftinije !
Inace kvalitet samih delova i motora je JAKO los za taj cenovni rang ali ruku na srce to i treba ocekivati od najeftinijih firmi...
Ansmanonn-ova .28-ca se moze naci za oko 100eu ali bih uvek pre uzeo LRP za 20-30% jer sam siguran da je bar duplo bolji i kvalitetniji !
-
Nije li to slucaj i sa kyoshovim modelima ili gresim?Mislim na motore i delove! mmmm
-
u kom smislu ?
-
Pa to ako ti pukne klipnjaca da moras i cilindar uzeti u kompletu i da je malo jeftinije od celog motora npr.Ne mislim na kvalitet istih jer je kyosho za dve klase iznad ansmann modela!
-
Pa kod kyosho-a ne moras uzeti ceo komplet, ali ako je kao u tvom slucaju OSTECEN i klip onda bi trebalo ! Da ti kojim slucajem treba samo osigurac koji drzi bolcn u maloj pesnici na klipnjaci mogao bi se samo on poruciti ! :) ...dok kod ansmanna bi morao ili da ga napravis sam ili uzmes ceo komplet cilindar, klip, klipnjaca i svi sto ide uz to ! :-)
-
Ok.Nisam te onda lepo shvatio.Sad kapiram.Pozdrav ()-()
-
Sto se tice Vapora, ja sam vozilom zadovoljan, ali sam ja moj i malo upgrade-ovo, alu delovi vesanja, malo bolje kocnice,
..... sve sta nudi katalog. Auto ide bas dobro sa postojecim motorom, i ja posle svake voznje ocistim ceo auto, naravno ne skidam motor svaki put.
Sto kaze Bigneda, mislim da im motori nisu na najvisem nivou kvaliteta i za razliku od Kyosovih motora, ovi traze dosta vremena
da ih nastelujes, jako malo toleranciju motor ima izmedju momenta kada dobro radi i kada stuca ili uopste ne mozes da ga upalis ili........
Ono sto sam primetio je da poprilicno trosi :(, ako se vozi u malo jacem rezimu. Inace, na samom autu, dosta delova mora da se prilepi super lepkom,
jer od vibracija hoce da se rasafe. Znam da to mora manje vise na svim, ali imam i Kineza HSP Monstera 1:10 koji radi kao sat ;), nista mu se jos nije lose desilo,
a ide kao lud i sa njim se uopste nisam namucio, kao sa Vaporom u pocetku, dok nisam provalio sve fazone.
Hocu da kupim taj LRP motor, bas zbog kvaliteta i trajnosti, a Ansmann ga preporucuje kao alternativiu.
Bignedi hvala na savetima!!!! :)
Sta je po vasem misljenju najbolje po kvalitetu u toj klasi 1:8 nitro?
-
....i jos ima jedna dobra stvar, sto bilo sta da se slomije na Vaporu, delovi ima da se kupe kod
Vuka u NS, stizu za dan, i jeftiniji su nego preko. Ja sam imao dva-tri loma, i porucim, stize odmah.
-
@Vox
...sto se kvaliteta tice to je prica bez kraja i svako ce hvaliti svoju fabriku ali ajde ja koji sam Kyosho fan da pokusam da budem objektivan i realan bar po tom pitanju :)
Najbolji kvalitet je zastupljen kod vecine poznatih fabrika i relativno podjednako rasporedjen kroz sve njihove modele, pa tako recimo u klasi Buggy 1/8 nitro trenutno se moze birati izmedju, Kyosho, HPI, Team Losi, Team Asociated, Mugen, Hot Bodies... i sta god da izaberete budite sigurni da niste pogresili sto se kvaliteta tice, pojedini delovi su razlicitog kvaliteta ali generalno gledano svi modeli u celosti su na kraju podjednaki ! (da pojasnim: recimo jedna firma ima najjace diferencijale ali zato malo slabije poluosovine, druga je poznata po poluosovinama a slabija po kvalitetu metalnih delova vesanja itd...) Sve su to nijanse u ovoj top klasi fabrika.
Malo manji kvalitet i isto tako srazmerno manju cenu imaju fabrike tipa: LRP, Ofna, Thunder Tiger, HO BAO....
Opet ispod toga: Ansmann, Nanda i ostali 'kinezi'...
Moze tu da bude diskusija i bas ovakvom sortiranju ali necu ulaziti u dalju raspravu, ovo je na brzinu i po mom sopstvenom nahodjenju i iskustvu...
Mnogo sam puta ponavljao i opet cu, nije toliko bitno uzeti bas NAJKVALITETNIJI model vec model za koji se najlakse i najpovoljnije mogu naci delovi a da je realno najispaltiviji.
SVAKI model se kvari i zahteva redovno odrzavanje, neki manje neki vise, ali bez delova lako dostupnih vise ce te uzivati u njegovom razgledanju na polici ili u podrumu nego voznji !
-
@Vox
...sto se kvaliteta tice to je prica bez kraja i svako ce hvaliti svoju fabriku ali ajde ja koji sam Kyosho fan da pokusam da budem objektivan i realan bar po tom pitanju :)
Najbolji kvalitet je zastupljen kod vecine poznatih fabrika i relativno podjednako rasporedjen kroz sve njihove modele, pa tako recimo u klasi Buggy 1/8 nitro trenutno se moze birati izmedju, Kyosho, HPI, Team Losi, Team Asociated, Mugen, Hot Bodies... i sta god da izaberete budite sigurni da niste pogresili sto se kvaliteta tice, pojedini delovi su razlicitog kvaliteta ali generalno gledano svi modeli u celosti su na kraju podjednaki ! (da pojasnim: recimo jedna firma ima najjace diferencijale ali zato malo slabije poluosovine, druga je poznata po poluosovinama a slabija po kvalitetu metalnih delova vesanja itd...) Sve su to nijanse u ovoj top klasi fabrika.
Malo manji kvalitet i isto tako srazmerno manju cenu imaju fabrike tipa: LRP, Ofna, Thunder Tiger, HO BAO....
Opet ispod toga: Ansmann, Nanda i ostali 'kinezi'...
Moze tu da bude diskusija i bas ovakvom sortiranju ali necu ulaziti u dalju raspravu, ovo je na brzinu i po mom sopstvenom nahodjenju i iskustvu...
Mnogo sam puta ponavljao i opet cu, nije toliko bitno uzeti bas NAJKVALITETNIJI model vec model za koji se najlakse i najpovoljnije mogu naci delovi a da je realno najispaltiviji.
SVAKI model se kvari i zahteva redovno odrzavanje, neki manje neki vise, ali bez delova lako dostupnih vise ce te uzivati u njegovom razgledanju na polici ili u podrumu nego voznji !
:)aplauz
poz
-
Apsolutno se slazem sa tobom, nabrojani branad-ovi su zaista najbolji, zato je izmedju ostalog i zanimljiv ovaj hobi,
uvek saznas nesto novo, a i zanimljivo je puniti garazu.
Naravno, koliko para toliko muzike!!!! :)
-
Okaci ako te ne mrzi koju sliku tvog vapora da vidimo kako sve to izgleda?!Pozdrav
-
Dobar predlog.Cekamo slike! ;namig
-
Hocu, samo malo da ga operem i sredim posle danasnje voznje po Galovici.
Bilo je mucenja oko motora, ali je Bigneda pomogao oko stelovanja istog tako da smo se danas dosta navozali.
Kacim slike ovih dana.
-
Ok.Kako se pokazao model pored drugih autica?