Author Topic: Bandi  (Read 4829 times)

Offline Bandi73

  • Newbie
  • *
  • Posts: 43
  • nebo je granica
Bandi
« on: August 30, 2012, 11:37:47 PM »
Pozdrav svima,
Zovem se Andraš Balogi, ali me pijatelji oslovljavaju sa Bandi. Skoro dve godine se bavim Rc modelarstvom, i zaista uživam u izradi modela. Do skora sam sastavio nekoliko modela međutim sobzirom da sam početnik u ovoj oblasti, nikako nisam znao da prvo gde i kako nabavim opremu a nakon toga da istu ugradim u modele. U pomoć mi je pritekao Gabor i nakon nekoliko mail-ova i dopisivanja preko Skype-a sa drugarom Dejanom ( koji isto je odprilike stigao negde kao i ja ) otišli smo kod Gabora koji nam je nesebično ispričao puno toga. Proveli smo ceo dan kod njega, videli puno toga i zapamtili sve što smo mogli  :). Na žalost tom prilikom nismo videli kako modeli lete pošto vreme nije dozvoljavalo ali na rastanku Gabor mi je poklonio MIG 29 EVO III sa obavezom da ga opremim i poletim. Prošla je tako skoro godina i ja sam na moje veliko zadovoljstvo i sreću skupio svu opremu i proslog vikenda ( 25.08.2012)  sa nekoliko modela krenuo put Bečeja gde smo sa Gaborom sastavili Mig-29 Evo III i kasno popode isti i poleteli na zalivnom polju. Moja sreća je bila neizmerna, Gabor je podigao model , a ja sam ga uz njegovu pomoć nekoliko puta okrenuo a nakon toga ga je on spustio, tako da sad i ja posedujem model koji uspešno leti i konačno sam u pravom smislu uplovio u ove vode. Naravno predstoji mi još vežbanja na simulatoru ali se nadam da ću do kraja sezoni uspeti i samostalno da letim.


Offline branek

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 454
Re: Bandi
« Reply #1 on: August 31, 2012, 12:17:00 AM »
Dragi Bandi,

dobrodošao na naš forum. Nama je drago kad vidimo dovoljno novih modelara ovde da znamo da i neij sve ovo u prazno.

Gaboru svaka čast na pomoći, ali manje nismo ni očekivali. :)  (res)