Author Topic: Kyosho Neo Inferno  (Read 2241 times)

Offline Avatar

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 121
Kyosho Neo Inferno
« on: September 09, 2012, 03:56:30 PM »
Postovanje svima

Posto moj prijatelj ima neke probleme sa registracijom na ovom forumu zamoljen sam od strane njega da napisem:


Potrebna mi je pomoć u vezi Kyosho-vog modela automobila 1/8, Neo Inferno. Kupio sam nov. Razradio sam ga 4 rezervara, na minimalnom gasu prvi, ostali do pola, ne više. Problem je nastao čim sam ga upalio prvi put, radio je jako na leru, urlao. Onda sam izvrnuo low diznu za 1 ½ kruga i normalno je radio. Ali posle četvrtog rezervara kada sam mu dodao gas jači, počeo je da zeza. Onda je počelo čačkanje sa diznama i od tada kreće moje mučenje. Prešao sam čitavo uputstvo, video klipove, forume, ali nikako podesiti. Glavni problem je što mu se gas povećava kad ga upalim, ili se odmah poveća da urliče. Ili kad ga stavim da vozim, kako mu dodajem gas tako se on počinje polako pojačavati, tj. kao da mu ostane zaglavljena 1/3 gasa, i onda se samo povećava i povećava dok ne dođe do te granice i onda ponovo, ne znam kako to da nazovem, ali urliče. Isto kada mu nađem pomoću low dizne granicu gde prelazi između velikog gasa, urlikanja, do smirivanja, kada još malo smanjim od toga, ugasi se (smanjivao sam, zavrtao). Isto na jednoj meri različito radi, ne radi isto kada ga stavim na to dok radi i onda kada ga ugasim i ponovo upalim na tome, on sasvim se drugačije ponaša.  Sve sam radio po propisu, ler 1mm razmaka, high dizna je 2 ½ kruga od zatvorenog, low dizna na 0,5 mm od ruba (otprilike, jer je teško izmeriti, bilo bi dobro ako neko ima u okretajima koliko treba). Ništa ne uspevam i tako se ja već 5 dana zaj... oko toga i nikako da dodjem do nečega. Može li se pomoći nekako ovom slučaju preko poruka ?
Moj email je vladdivj@gmail.com
Hvala unapred Vladan.

Offline branek

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 454
Re: Kyosho Neo Inferno
« Reply #1 on: September 09, 2012, 05:13:34 PM »
Ako prijatelj provera mail video je da je danas registrovan i da treba da potvrdi registraciju, čime će automatski postati član i moći da piše na forumu...

Pozdrav
branek
Branko

"Ladies and gentlemen, this is your captain speaking. We have a small problem. All four engines have stopped. We are doing our damnedest to get them going again. I trust you are not in too much distress." - Captain Eric Moody, Jakarta incident

Offline JLZ

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 138
Re: Kyosho Neo Inferno
« Reply #2 on: September 09, 2012, 06:12:41 PM »
GX-21 motor?
HSN na 2,5-3 kruga je kad se motor razradi.
HSN je trebao da bude makar 4 kruga od zatvorenog. Citavo vreme je smesa bila siromasna :(

Inace, prvo se namesta HSN, pa onda LSN. HSN kontrolise maksimalnu kolicinu goriva koja moze da udje u karburator.

Obogati smesu na HSN sa 4 kruga, vrati ler i LSN na difolt i probajte opet :)