Probaj nesto ovako:
1. Zavrnes low diznu do kraja koliko ide u pravcu okretanja kazaljke na satu, zatvoris dovod goriva,
pa onda odvrnes, (suprotno od kazaljke na satu) za 2 1/2 kruga (krug 360 stepeni), otvoris dovod goriva
2. Zavrnes high diznu do kreja, koliko ide u pravcu okretanje kazaljke na satu, zatvoris dovod goriva,
pa onda odvrnes, (suprotno od kazaljke na satu) za 2 3/4 kruga (krug 360 stepeni), otvoris dovod goriva.
Ovo je konkretno kako Losi fabricki steluje karburatore na svojim modelima, kako ih isporucuje kupcima i sve to savrseno radi, za razradu.
Ali mislim da svi oni imaju isti ili slican princip pocetnog stelovanja karburatora.
Ne bi bilo zgoreg pogledati malo i UPUTSTVO, koje si dobio uz auto...
Kasnije, nakon razrade, 7-10 pazljivo potrosenih rezervoara obicno je potrebno malo zatvoriti gorivo, kad kazem malo, poredeci opet sa casovnikom, u pravcu kretanja kazaljke na satu , za 1-2-3 sata, podeoka ako imas 24 u satu.
Sad dosta toga zavisi i od svecice ako nije originalna, a kako sam shvatio nije, i dosta zavisi od temperature vazduha i vlaznosti.
Ako je moje gorivo onda je to metil alkohol, 20% nitra i 18% MOTULA Micro 2T, jako je crvene boje. i to je OK.
Pozdrav Zajko