Author Topic: TB-20 TRINIDAD Advanced acrobatic trainer  (Read 13595 times)

Offline mkrle

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 141
TB-20 TRINIDAD Advanced acrobatic trainer
« on: January 08, 2013, 05:54:46 PM »
Zdravo svima, ja sam Krle. Muzičar ali i veliki ljubitelj RC aviona. Kao klinac sam bio član aero kluba u Nišu tako da sam tu pokupio neka iskustva, radio sa ljudima koji su bili u tome dugo... Ali eto sada se vraćam polako i mogu slobodno za sebe reći da sam ponovo početnik tako da će mi svaki Vaš savet puno značiti.
...
Kupio sam Trinidad TB-20 RTF model, prelep je i mislim da je odnos cena kvalitet odličan. Odlučio sam se za njega nakog dugog čitanja raznih foruma i uglavnom ljudi imaju pozitivna mišljenja o njemu...
...
Međutim ja sam naišao na par problema odmah u startu. Čitao sam da su ljudi govorili da su takođe imali par problema, tako da sam ja ukapirao da svaki model traži neku malu doradu.
Problemi na koje sam ja naišao su:
1. Trake koje drže prednja zakrilca (elevatori) nisu baš najbolje bila zalepljena, tako da sam morao dodatno da ih lepim.
2. Zadnji vertikalni stabilizator (rudder) i prednji točak vezani su istom dugačkom osovinom (čeličnom žicom) i kada se model uključi i kada dovede sve servo-e na početno mesto (centar), kada se rudder stavi da bude u centru, poluga pomera točak u desno i nemoguće je centrirati oba. Odnosno, poluga je taman toliko duža da je nemoguće iscentrirati i prednji točak i rudeder. Tako da sam kao jedino rešenje video da isečem žicu ( na najboljem mestu po mojoj ličnoj proceni) i da dodam malu luster klemu, najmanju koju sam našao (zbog težine). Tako sam rešio taj problem.