Author Topic: APM 2.5  (Read 89243 times)

Offline kole_niš

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 450
Re: APM 2.5
« Reply #180 on: December 16, 2014, 01:56:40 PM »
Obavezno ispod APM-a neki shock absorber, ja koristim

http://www.aliexpress.com/item/LHM148-Glass-Fiber-Flight-Controller-Anti-vibration-Set-Shock-Absorber-APM-KK-MWC/2012216049.html

al ako se nema trenutno, može i neka pena, stiropor ili šta već, al posle toga rekalibracija akcelerometra obavezno.

Offline stalex

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
Re: APM 2.5
« Reply #181 on: December 16, 2014, 04:07:12 PM »
Ne mogu da nadjem inav tc...parametar ...gde se menja?
a imam anti vibro plocu kopiju ove sa alija..samo napravljenu :)...mrzelo me da cekam...barometar sam zastitio crnim sundjerom...menjao sa alt p i nisam dobio boljitak....cekam da mi stigne kablic za kanal 7 i 8 da probam autotune...
evo kako izgleda....





[img width=640
height=480]http://i102.photobucket.com/albums/m96/staleks/Multirotor/CAM00993_zps6e56e56f.jpg[/img]


ove nogice su privremene..za probu..imam nove sa nosacem za bateriju i gimbal.....da,  baterija je 3s 5000mA.....sutra cu izmeriti tacno vreme leta ...mislim da je preko 10 min...
« Last Edit: December 16, 2014, 04:20:16 PM by stalex »

Offline kole_niš

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 450
Re: APM 2.5
« Reply #182 on: December 16, 2014, 04:19:50 PM »
OScilacije do 1m su u redu sa ovim barometrom koji ima apm, pa ako si tu negde, onda je to ok. Ali ima još jedna stvar, a to je Trim Trottle, tj da vidiš koliki gas mu treba da hoveruje. Uglavnom su nam svima overpowered letelice, tj mngo više imaju potiska nego što su stvarno teške. Tako, ako recimo kod tebe sa težinom tvoje letelice treba 35% gasa da bi hoverovao (u mestu), a podešeno je na 50 (koliko je fabricki), onda i to hoće da zeza. Poigraj se malo s tim, dok ne stignu kablići za autotune.
Treba da gledaš THR MID i tu da staviš adekvatnu vrednost. Hoveruj 3-4min, skini log fajl, gde ti piše koja je tačno srednja vrednost THR MID za taj poslednji let, pa stavi u THR MID, to ti je najpreciznije, a vrednosti su trocifrene, recimo 452, 378 isl

Offline stalex

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
Re: APM 2.5
« Reply #183 on: December 16, 2014, 04:22:21 PM »
Probacu i to....sad mi se puni baterija....



Alti mode....sve ok kad je u mestu....



Hvala Vam na pomoci
« Last Edit: December 16, 2014, 04:24:02 PM by stalex »

Offline rolex

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 115
Re: APM 2.5
« Reply #184 on: December 16, 2014, 04:26:39 PM »
Da li si dobro izbalansirao motore i propelere?

Offline stalex

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
Re: APM 2.5
« Reply #185 on: December 16, 2014, 04:38:12 PM »
Nisam ih jos blansirao...trba da mi dodju i novi spineri..pa cu onda....mada...kada stavim vibrometar na apm...nrmam nista....dobro amortyuju gumice...experimentisacu..interesantno mi je.....ucim polako...

Offline rolex

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 115
Re: APM 2.5
« Reply #186 on: December 16, 2014, 05:27:45 PM »
Vibrometar... kako to izgleda?
Daj neku fotku.

Offline stalex

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
Re: APM 2.5
« Reply #187 on: December 16, 2014, 06:32:42 PM »
aplikacija na lg-e975...

Offline rolex

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 115
Re: APM 2.5
« Reply #188 on: December 16, 2014, 08:47:49 PM »
Sa tim nije realno merenje, sam telefon je mnogo teži od kontrolera a gumice za ublažavanje vibracija se biraju za odredjenu težinu.
Nije isključeno da ti tvoj sistem za ublažavanja vibracija odlično radi ali sa 100+ grama na kontroleru dok je bez njih loš.
Nejbolje je pogledati iz logova, ima na netu mnogo linkova na tu temu.

Offline kole_niš

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 450
Re: APM 2.5
« Reply #189 on: December 25, 2014, 11:00:40 AM »
Juče sam batalio i posao i sve obaveze, da iskoristim fenomenalni dan za letenje, pa probah usput APM i nove Follow Me modove za android u okviru Droid Plannera (neka beta verzija). Super izgleda kad te prati "dron" :) pogotovo orbit mod, kad kruzi oko tebe. Leash mode-kada ide ispred tebe, u rikverc  (<--) Za svaki slucaj, tu je bila i stanica u drugoj ruci, ali potpuno automatizovani let, bez greske.

http://youtu.be/TygyAfrfTEI?list=UUrHBPYIfzYhKBx1otdso6xw

Offline rolex

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 115
Re: APM 2.5
« Reply #190 on: December 25, 2014, 01:12:49 PM »
Kole ovo izgleda fantastično!
Folow me mod je razlog zašto sam se odlučio za APM kontroler umesto nekih drugih.
Koji ti frame koristiš, koji GPS imaš i možeš li tačno opistati proceduru za ulazak i izlazak iz "folow me" moda.
Kakve su ti vibracije po x,y i z osi?

Offline kole_niš

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 450
Re: APM 2.5
« Reply #191 on: December 25, 2014, 05:34:19 PM »
Za vibracije, pravo da ti kažem, nisam ni gledao skoro, stavio sam mu onaj dumper sa gumicama, sa karbonskim elisama 10x47 ide f550 copter, opteretio sam ga max, sa 10Ah@4s i 3d gimblom, i ne buni se :)

GPS je neo6, stara klasika. Firmware je ovaj poslednji, kida kako dobro radi, nikako da probam za avion novi 3.2 FW (ANTI-STALL prevencija I AUTOLANDING novi kod)

Interfejs za DroidPlanner je krajnje jednostavan, ranije je bilo mora da se udje u guided mode, a sad to ide automatski-klikneš i ne misliš-, waypoints, follow-me, mapiranje, ima i ova nova opcija DRONIE, što je isto super, kao neka vrsta selfija (što bi rekli klinci), samo što ode 50m u visinu i 100m unazad, sve vreme držeći na oku svog "gazdu". Jedino što mora da bude telemetrija povezana, i komande ti tek izlaze kao vidljiva opcija kad je arm-ovan sistem. Samo ne skidajte još DroidPlanner 3, nego pretposlednju BETA verziju, ima nekih zajebancija, bug-uje, gasi se isl...

Offline Letac

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
Re: APM 2.5
« Reply #192 on: January 24, 2015, 12:29:37 AM »
Pozdrav kolege, imao sam pad quadcoptera sa nekih 1.5m visine. Skupio sam sve dijelove, propeleri popucali i probijena celija baterije.

Posto pisem u ovoj temi, naravno na njemu je APM2.6, sa najnovijim firmware-om. Prije ovog pada sam letio bez ovakvih problema.
Ispod imate link log-a pa bih volio cuti i vasa misljenja ako je moguce odgonetnuti zbog cega je pao.
Evo zapravo sta se desilo: stavio drugu bateriju (letio sa prvom bez problema), arm-ovao apm i poletio u Loiter modu (tako mi stojalo na da upravljacu), nakon sto sam se digao na nekih 1.5m, prebacio sam u Acro mod. Polako sam gurnuo palicu do kraja da quad krene naprijed, cim se quad nageo na prednju stranu i krenuo ka naprijed, odmah se prevrnuo preko prednjeg lijevog motora i eto ga na zemlji.
Na logu kada se otvori u google earth se vidi duga prava linija gdje jedan kraj se nastavlja na putanju poletanja i tacno kada se desio pad, drugi kraj te linije veze se sa kordinatama gdje sam letio dan prije. Otkud da poveze sa tom tackom leta od dan ranije, iako sam izmedju imao vise letova i arm-ovanja.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/78640323/quadcopter/Pad%20-%20prelaz%20u%20ACRO%20mod.rar

Veliki pozdrav za ekipu!

Offline rolex

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 115
Re: APM 2.5
« Reply #193 on: January 24, 2015, 07:28:23 PM »
Pogledao sam logove, zasad mi ništa ne deluje čudno tj. zahtevani i stvarni pitch and roll uglovi se slažu.
Možeš li mi reći raspored kanala za pitch, roll, throtle i rudder kod tebe, da bi samo utvrdio da li se slaže ono što si zadao palicom sa onim što se dobilo.
Napisao si da si u akro modu polako gurnuo palicu do kraja, mislim da je to lako  moglo da te iznenadi zato što je ponašanje letelice u akro i loiter modu totalno drugačije.
Nije mi poznato kako letiš ali stabilize mod pruža sasvim dovoljno agilnosti za svakoga ko baš ne bi akro da leti.

Offline Letac

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
Re: APM 2.5
« Reply #194 on: January 24, 2015, 10:04:05 PM »
Imam T9X stanicu, a kanale sam spojio kao na ovoj slici : http://quadcoptergarage.com/wp-content/uploads/2013/09/ArduFlyer_Turnigy_9x_receiver_wiring-2-620x464.jpg,
isti i receiver imam.
Takodje, zbog cega se na slici ne koristi kanal 5 sa prijemnika, ima li neki uslov ili je to do korisnika kako spoji?

Da, polako sam gurnuo palicu do kraja jer znam da je mnogo agresivniji u acro modu (pre ove situacije letio sam u acro modu bez problema). Takodje me buni i ova linija na lokaciju gdje sam ranije letio.