Mislim da je kalkulator dobar i da je realan. On kalkuliše minimum potrebnog
momenta držanja, koji je potrebno, da bi se održala komanda pri traženim veličinama. To je dobra polazna osnova, ali izbor mogućnosti rada i snage servoa treba da je što veći od toga. Jedan od razloga je i to, što se u nekim ekstremnih situacijama leta modela može drastično da se poveća opterećenje. Recimo ako se ulazi sa jedrilicom u neku akrobaciju kao luping, dodatna brzina i ugao alfa na krilu se naglo poveća, a samim tim i razlika pritiska na površinama krila. To sve treba da podnese komanda bez da servo ne uđe u neku histerezu ili da ostane u ne željenom položaju. U trenucima poniranja modela sa velikom brzimon, takođe se mogu javiti turbulencije na krilu koje mogu jako da opterete servoe. U formuli se vidi da otpor kvadratično raste sa brzinom, pa tako kod duplo veće brzine se javlja četiri puta veći otpor.
Da bi servo bio mali, jak, precizan u mehaničkom i eletroničarskom smislu, otporan na udare prilikom sletanja, treba da se uzme što bolji u toj klasi. Ponuda je na sreću velika, a cena uvek raste eksponencijalno sa kvalitetom i mogućnostima servoa.
Treba i to da se uzme u obzir, da se ne računa automatski isti momenat na komandi i na servou. To zavisi od odnosa dužine krakova na sevou i polugi komande. Ako je krak komande servoa dva puta manja od komandinog, momenat na komandi je duplo veći. U ovome ne treba da se preteruje, jer se sa time gubi u ukupnom hodu i brzini pomaka komandne površine.
Pa sada ti izaberi.