Gile je u pravu. Ako ipak želiš da kompresor isključi i miruje barem 50% ili više vremena onda možeš da probaš sledeće. Svaka sklopka na pritisak može da radi i na potpritisak. Za ovo odgovaraju pojedine membranske konstrukcije kao hidrostat ili nivostat za veš mašinu. Nije skup deo.
Na skici dole se vidi presek i princip rada standardnog nivostata. Kada od dole uđe pritisak od podizanja nivoa vode u v.m. membrana se podiže i kontakti se aktiviraju. Isto bi se desilo ako bi doveo potpritisak iznad membrane, a od dole ne treba priključiti ništa. Ako bi u rupicu za odušak, broj 10 na slici, ulepio tanku metalnu cevčicu od oko 4-6mm od gore i priključio vakuumski deo kompresora, funcionisao bi na isti način. Regulacija, sada već veličine potpritiska, je i dalje u funkciji preko šrafova 2 i 3. Treba da se nađe zatvoreni kontakti a koji se otvaraju na podizanje membrane. Na njih treba priljučiti jednu granu koja ide do motora i to je sve. Naravno treba da se dobro izoluju priključci za struju.
Ako sa gornje strane ima još slobodnih otvoora, njih treba začepiti, zalepiti. Preko cevaste nitne isto ulazi vazduh, pa i njih treba zatvorizi, zalepiti. Vredi probati. Sa istom komponentom i principu je radio prvi vakuumski sistem u aero klubu kod nas oko 1980. godine, a mislim da još i danas radi tako.