Gazda, ja bas volim da dodjem u Ivancu i svaki put se gospodski provedem.
Super zdranje, usluzno osoblje, pista prva liga, nema cekanja reda i uglavnom sam letim.
Sve ovo pisem da vidis de te postujem, cak i pored toga sto nisi mnogo postovan u modelarskim krugovima.
Ali pored svega imam moralnu duznost da ti kazem ovo:samokriticnost je veoma bitna.
1.Kada si me letos zamolio da bacim pogled na Sukhoi-ja, za tih nekoliko minuta sam uocio neke krucijalne greske koje bi te kostale crasha (servo za gas i njegov link)
Ne poleci avion dok ga neko iskusan nije pregledao.
2.Prvi let nemoj nikako da obavis u Ivanci.Treba ti pravi aerodrom.
Kada slecem svog Sukhoi-ja u Ivancu, koji je za klasu manji avion, svako sletanje je izvedeno iz prilaza na maloj visini (posto kod tebe nema mesta za pravi prilaz), pri velikim napadnim uglom (harrier sletanje) i dovlacenjem sa motorom.Cak i ako sletis, ako si malo brzi, avion se nece zaustaviti posto je pista kratka.
Cela ova prica pada u vodu ako se desi dead stick ... u Ivanci je to u glavnom total crash, a na pravom aerodromu ce se u glavnom iscupatu model, ako je pilot dobar.
3. Sto nas dovodi do poslednje, ali najvaznije stavke, izbor pilota.
Preporucijem da uzmes nekog iskusnijeg pilota od tebe.
Izbor u Srbiji ti i nije neki, jer zbog stanja u zemlji, samo nekoliko ljudi je u stanju sebi da priusti avion te velicine i cene.
Da li ces zvati Coku, Mirceta ili Bruckmana nije bitno, ali ces imati mnogo vece sanse za uspeh.
Ceo ovaj post je napisan u skroz dobronamernom tonu, u zelji da se Sukhoi uspesno poleti.
M.