Author Topic: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"  (Read 95615 times)

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« on: August 08, 2013, 09:54:07 PM »
Nas novi akrobatski avion SUKHOI 26MM 3.1m, proizvodnje Hangar9 (USA), je napokon dosao na red za sklapanje. Do sada je bio samo izlozen u nasim prostorijama, ali danas pocinjemo sa njegovim sklapanjem.



Avion je "ljuti" akrobata raspona krila 3100mm, pogonice ga ga motor vrlo poznate Ceske fabrike(stare preko 60 godina) MVVS od 152 cc, boxer sa 2 cilindra, dvotaktni i sa po 2 svecice po cilindru, sa 2 odvojena ignation modula sa po 2 svecice (ovo bi trebalo da smanji mogucnost gasenja motora prilikom leta, ukoliko nesto na prvom sistemu otkaze, paralelno radi drugi sistem sa 2 svecice).

Ovako je to izgledalo sa 3 ogromne kutije kad je prihajalo kod nas, kapotac u kutiji zaseban kocka 60x60c60cm, 2 glavna krila u kutiji od 1170x100x50cm i u ogromnoj kutiji ko sanduk, za ne daj boze, Trup aviona, sve kutije su bile transportne, pa unutra jos jedna, oblozena tankim sperom i stiroporom.... da su bacane iz aviona nista se ne bi verovatno desilo.




Radio Sistem ce svakako biti Spektrum, Predajnik DX18QQ, a prijemnik najverovatnije AR12200 DSMX Kokpit 12-kanala Power Box - Rx za avione


Servo motori na upravljackim povrsinama su takodje, normalno i naravno Spektrum A6030, digitalni, titanium gear, snage 20 Kg/6V i brzine 0.15 sec/60 na 6V. Njih ce biti 12 komada, po 3 kom. na svako krilo za Ailerone, po 2 kom. na oba Elevatora i 2 kom. na Rudder.


Servo Gasa/Throttle 1 kom. ce biti, opet Spektrum A6020 digitalni, metal gear, snage 10.5 Kg/6V i brzine 0.19/60 na 6V...

Dnevni boravak smo pretvorili u klimatizovanu radionicu, obrisali delove izlozenog aviona od prasine...

Cosak-kamin je do daljeg, nadam se pre pocetka zime zauzet za opremu i sitne delove, ako i za krila, koja su ogromna, avidi se i bajonet od carbona za glavna krila koji je maltene ko ulicna bandera, nista preterano manji nije ni bajonet, takodje karbon za Elevatore

Normalno, naravno Pilot i njegova kabina imaju pocasno mesto, vizir na njegovoj kacigi se zaista mrda gore/dole, a na trosedu su Elevatori sa bajonetom, normalno Manual aviona, i Manual za Motor koji ce nadam se stici za 7 dana.

Sam trup aviona je dugacak 3 metara, kako kaze upustvo, tako da je ukucanima zabranjeno muvanje po sluzbenim prostorijama improvizovane radionice

Dan 1. (Cetvrtak, 08.avg.2013)

Prva stavka koja se ucinila najtezom, a bili smo u pravu, je provlacenje tanke zice kroz 5 sarki koje povezuju Rudder sa telom aviona, nauljili sipkicu, lako dosli do 3 sarke, ali avajjjj, tu je zapelo... Probacemo da zasiljimo metalnu sipkicu sa jedne strane...




Nakon 30 min. mazanja zasiljene sipkice i masinskim i suncokretovim, kao i maslonovim uljem i strpljivog guranja iste proterali smo je na jedvite jade kroz 20 uskica od 5 plasticnih sarki, vrh zaboli u gornji deo Ruddera, na dnu je virelo nekih 5 cm viska, pa smo taj visak shodno uputstvu odsekli, ostavili smo nekih 1-2 cm da viri za eventalno vadjenje, jednog dana, zlu netrebalo.

Skinut je kapotaz, koji pritom ima puno masinskih srafica u odgovarjucoj boji kapotaze gde stoje, treba ulepiti sa Epoxy ovaj drzac kapotaza, iznutra ojacati drvenu kutiju nosaca motora smolom i staklom, i zamazati FireWall smolom, da kod eventualnog curenja nekog ulja ili goriva ne natopi isti.

Inace, kao sto se i vidi na slici, spolja je kutija nosaca motora oblozena Monokotom u bez boji...

Mislim da ce i cela unutrasnjost biti premazana slojem smole i na pojedinim nosecim delovima ojacana staklo, ta neka mala masa njemu nece nista znaciti obzirom da ce na poletanju po uputstvu imati oko 20 Kg, a verovatno i vise jer je samo motor + ignation 5 Kg.

Ovo je unutrasnjost aviona slikana kroz rupu na FireWallu, a ispod "duplog dna"se nalazi prostor pripremljen i obradjen za 2 kanistera, auspuha duzine po 85 cm, ali za pocetak, motor i avion ce startovati sa 2 auspuha Pitss Style "Evolution" koja idu u kapotaz, a i na sebi imaju "Smoke pipe"... pa ce nadam se biti i neka "Sallivan" smoke pump, na kraju...

Mislim da cemo se sutra baviti molersko/farbarskim/tapetarskim radovima, ojacacavanjem iznutra kutije nosaca motora i samog FireWall-a, kao i mackanjem unutrasnjosti trupa i ojacavanjem istog, eventualno montazom zadnjeg tocka, stavljanjem gacica (T-string) na tockove prednjeg trapa i nekim tako manje vaznim stvarcicama, dok se ne zaletimo...

Danasnji efektan utrosak radnog vremena sa brisanjem prasine i namestanjem sipke Ruddera i upoznavanjem materije bio je oko 1.5 h, brutto 3 h.


Dan 2. (Petak, 09.08.2013)



Uskoro...A trudicemo se svake veceri, sledi nastavak opisa... kao i slike/video samog sklapanja modela, sve do prvog poletanja !
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Online bjanko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 785
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #1 on: August 08, 2013, 10:14:57 PM »
e ovo je zanimljiva tema :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #2 on: August 08, 2013, 10:33:21 PM »
Hteo sam da postavim i slike koje sam snimio ali izgleda da su mnogo "teske"
da probam ovako
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #3 on: August 08, 2013, 10:35:38 PM »
evo jos neka
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Offline maxa69

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 61
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #4 on: August 09, 2013, 11:03:50 PM »
Lepa aviončina,imao sam prilike da ga vidim uživo dok je strplivo  čekao na stolu da stigne oprema i motor (res)

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #5 on: August 11, 2013, 12:16:29 AM »
Dan 2. (Subota, 10.08.2013)
Danas smo prvo ojacali FireWall sa unutrasnje strane i sve nosace kutije motora, sa smolom/staklom, i ostatak drvenih pristupacnih povrsina i spojeva namazali Epoxy smolom, da malo pojacamo fabricke spojeve, jer ima prilicnih vibracija na motoru od 5 kg i 152 cc...


 
Zavrsili smo i pilotsku kabinu sastavili pilota, fiksirali ga Epoxy lepkom, kao i instrument tablu... gotovo ...

Zatim se preslo na raspakivanje novo nabavljenje opreme 12 servo AR6030, Servo Arms, za svaki servo, sklapanje i povezivanje upravljackih poluga koje povezuju upravljacke povrsine i servo motor, cini se da je malo, ali je oduzelo puno vremena..
Krenuli smo da sklopimo Elevator, na svaki elevator idu po 2 servoa i po 2 poluge, Servo ruke smo iskoristili postojece JR cela ruka, stim da cemo nepotrebnu polovinu drugu polovinu odseci i baciti. Pre postavljanja servoa, shodno uputstvu, svaku rupicu smo razradili srafom za postavljanje servoa i zalili je super lepkom, da ukruti drvo u koji se srafi, na same servoe postavili vibracione gumice i lepo ih utegli u svoje leziste, sve kako zahteva H9.





Avion fabricki stize pripremljen za sportsko letenje, sto znaci da na Ailerone idu po 2 servoa, na svako krilo, na Elevatore na svako krilo po 1 servo i na Rudder idu 2 servoa, levo i desno... Za 3D letenje, proizvodjaz H9 je predvideo mesto za po jos 1 sevo na svaki Aileron, ukupno 3 kom. po krilu i jos po 1 servo na Svaki Elevator... Iako sam prilicno siguran da ga necu leteti 3D (to jov uvek ne znam), resili smo da ga spremimo da bude u 3D opremi.




 
Elevatori su su sada "recimo"zavrseni, ostalo je da se samo fino podese kada se ukljuci radio sistem i Prijemnik, da se servoi dovedu u nulti polozaj, kroz prijemnik i da se fizicki podese nule na sva 4 servoa, provere i podese otkloni i da se kroz prijemnik dovedu servoi do idealnog istovremenog rada, to omogucava podesavljanje na prijemniku, ovo se radi kontrolom struje koji vuce svaki servo sa prijemnika, postavljanjem ampermetra izmedju servoa i prijemnika, postrosnja treba da bude jednaka kod sva 4 servo motora, da budu u istoj fazi rada... Videcemo kako ce to ici...po upustvu deluje jednostavno ...
Kako su za glavna krila (Ailerone) i za Rudder spremni servoi, polugice i sve ostalo, probacemo da sutra stavimo na svoje mesto sve servoe, da obucemo tockove u "gace" ....

Kod prijemnika nam nedostaju kablici/adapteri za prikljucenje 2 baterije (napajanje Rx) na isti, Spektrum to ne isporucuje sa prijemnikom, vec su porucena ta 2 kablica/adaptera na jednom kraju je neki MPX konektor !? a na drugom T-conektor, napajanje ce biti sa 2 baterija
Nano-Tech 4000Mah 2S 25-50C (na njima takodje treba zameniti umesto XT60, treba staviti zenske T-konektore...




Danasnji efektan utrosak radnog vremena 6 h.
http://shop.malaivanca.com/info/sukhoi-26mm-3-1m-arf
« Last Edit: August 11, 2013, 12:21:04 AM by zajko »
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Offline Adde

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 61
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #6 on: August 16, 2013, 09:51:56 PM »
Kad ce premijerni let?

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #7 on: August 16, 2013, 11:14:09 PM »
Nadam se pocetkom sept.
Sam avion nema puno posla... sve na sraf jedini epoxy je bio za drzac kapotaza (danas zalepljeno) kao i polica za Power Box ...
Servoi spremni sa zakacenim rukama, cekam narucene produzne kablove ovih dana ...
Motor MVVS 152 TS porucen i placen, trebao bi stici jedan dan od nedelje...
EVO Pitss style auspuh x 2, Mejzlik elise i spinner, poruceni i placeni, sledece nedelje stize...
Od PowerBox, sam porucio 3 x 4000 Mah njihove Li-Po baterije i MPX kablice, magnet prekidac za Rx, Spark Swich i Smoke Jet Pump, takodje bi trebalo da stigne sledece nedelje ....

Fali mi rezervoar sa "Smoke Oil" a ne znam ni koliki treba da bude, nisam googlovao, jos ....
Veceras sam pored Epoxiranja, smestio i rezervoar 1500cc za gorivo (kao za kamionce) nemam ni prestavu koliko ovaj MVVS moze da leti sa tim... I veceras da usrafim zadnji tocak...

Kad stignu MPX kablici i baterije, samo da usrafim servoe u krila (6) i Rudder (2) i da ih udenem u RX PowerBox Cocpit AR12200, nadjem nule... i letnji dan do podne, sa podesavanjima powermach, na Elevator sam vec usrafio (4)... Po uputstvu ne deluje tako tesko, ali bumo videli kolika je to zajbenacija... Ukupno 12 servoa na Ail, Rudd, Ele... + Throtle (1) i nisam bas previse studirao MVVS manual, za "Choke" valjda treba jos jedan... Ocekujem najvise muka sa tim podesavaljima servoa, Rx i predajnika Spektrum DX18QQ...

Iako u upustvu pise da motor odmah ide na avion, mislim da ce se prvo malo zavrteti na stolu (bar jedan rezervoar), ovaj od 1.5 lit... prvo sa manjom elisom kako kaze MVVS 30*12, pa tek nakon break in 32*12, verujem da nije neki problem postaviti motor na avion, iako ima oko 4.5 kg + elisa/spinner/ignation/battery....

Pa kad nadjem rezervoar za Smoke, da postavim njega, pumpicu, bateriju, nekako mi deluje sigurnije da je zasebna, a opet nisam googlovao kolika bi trebala da bude u Mah, 2S zasigurno, verovatno neka od 1000-1300 Mah... rekao bih odokativno...
Auspuh vec stize sa Smoke nozzle ...

Pre neki dan sam se setio da vec imam Hangar9 Angle Pro digital control throw & incidence meter, koji nisam nikad koristio  :sljus

I kad sve to pokacim i okitim ga ko jelku, treba odraditi CG na avionu raspona 3100mm, ni sam ne znam kako, sem da napravim neki alat od nekih letvi (trebace i za ubuduce, planiram ubuduce samo vece avione, godine !) ili ko zna cega, manual kaze da je CG na 10.5 inch od napadne ivice, a za 3D na 10 inch...
i da ga na kraju izmerim nekako, da uzmem od seljaka ovde onu vagu za "prace" kad mere... kaze manual nesto preko 19 kg, bice tu i preko 20 kg... zaista ko "prace"  (yay)

Rekao bih, sa ovim iskustvom do sada, da je stvarno lagan za sastavljanje, veliki, sve fabricki lepo pripremljeno, prostrano...Jedina muka je bila progurati sipkicu (700mm) kroz 20 rupa sarkica plasticnih na Rudderu, dok je nisam zasiljio i omastio...

Za Ail i Ele, sam od PowerBox-a porucio musko/zenske utikace sa 3 servoa (Aileron) i sa 2 servoa (elevator), ako budem ikada skidao krila sa aviona... :sljus
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #8 on: August 17, 2013, 03:32:53 AM »
Cekaju se poruceni elementi za nastavak montaze... mmmm  PAUZA  mmmm  (fiu)
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #9 on: August 20, 2013, 09:55:33 PM »
Uhvatio me neki neizdrz da probam prijemnik i stanicu i servoe, ali mi jos ne stizu kablici.. pa sam nesto iskobinovao... privremeno, za probu...
Kopkalo me kako se radi servo mach...

Poceo sam od stanice... otvorio novi avion i podesio to sto sam znao i umeo... Na DX18QQ postoji mogucnost setovanja za 3 servoa po jednom AILERONU, namestim i to, ali nema za 2 servoa po ELEVATORU I RUDDER-u. Zato to ima na AR121200, ima 4 kanala za po 2 servoa, po kanalu, za MATCH.... Sve sam to odradio lepo i sve to radi...
Ali sad dolazi najgori deo, levi ELEVATOR na jedan kanal sa 2 servoa, desni ELEVATOR na drugi kanal sa 2 servoa... opet sve radi...
Mehanicki povezem servoe i komandne povrsine, usrafim pritegnem, na oko sam ga uradio 100% tacno, na oba ELEVATORA...
Uzmem samo jedan elevator, na oba servoa nakacim AMPERmetar, NE svidja mi se sto na nulo servoji zuje, pod nekim su naponom...
Na AR12200 odem u podesavanja SERVO MATCH za taj kanal i cic po mic dodjem da  su odstupanja ili NULA ili jedan od 2 servoa vuce struju 0.01 do 0.02 A, po nekad se ucute, ponekad zuje... ali ne veca odstupanja i potrosnja od 0.01 do 0.03 A...

Pitanje je sledece, posto ovo prvi put radim, ako ima neko ko se vec bavio ovom materijom... Da li je to normalno i da li da ga ostavim tako ili da nastavim "letnji dan do podne" dok ne isteram da na nultom polozaju sva 4 sevoa "cute"i potrosnja na NULI bude 0,00A ...

Evo snimak..
http://www.youtube.com/watch?v=YGfluCxwzZk&feature=youtu.be

Ili mozda, ali ne vidim neku veliku razliku, da namestim sve to na avion/trup pa sve iznova da radim, namestim svaki servo prvo mehanicki u nulu, pa elektronski... mozda upali i bude boljse !????  :sljus
« Last Edit: August 21, 2013, 12:39:40 AM by zajko »
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Offline branek

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 454
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #10 on: August 20, 2013, 10:41:31 PM »
Pozdrav Zajko...

Nisam nikada nesto slicno stelovao, ali iz iskustva sa elektronikom ja bih tu malu razliku u nuli zanemario (sve manje od 0.02A ne bih vise stelovao...).To sto malo zuje ne bi trebalo da je problem.

Ja bih pre vodio racuna da mi struje budu sto pribliznije kada das pun otklon, pa onda opteretis servoe rukom recimo... I tako u obe strane otlona.

Eto, moje skromno misljenje ... kao sto rekoh, nisam to nikada radio ali zdravorazumski... Ako neko misli da sam pogresio nesto neka me ispravi.

branek
Branko

"Ladies and gentlemen, this is your captain speaking. We have a small problem. All four engines have stopped. We are doing our damnedest to get them going again. I trust you are not in too much distress." - Captain Eric Moody, Jakarta incident

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #11 on: August 20, 2013, 11:31:41 PM »
Hvala Branek  ()-()

Nervira me sto se "Cuju"... servoi zuje, kad uspem da ih nastimam na "Nulu" ucute, ali kako pomerim to krilo, ponovo se cuje i prodje neka mala struja red velicina 0,01-2A, pa se smiri... Na samom AR12200 u njegovom programu SERVO MACH, ti mozes da elektronski trazis "Nulu" za svaki servo, ali posto su ruke servoa povezane sa ELEVATOROM, podesavanjem jedne, poremetis drugu "Nulu" ionda tako smanji ovde, pojacaj onde, namestih nekako, ali kazem kad god pomerim to krilo, pojavi se ta neka mala struja i zvuk...
Laicki rekao bih OK, posto je krilo  veliko i sama povrsina ELEVATORA je velika, odreaguje...
Pretpostavljam i zvuci mi razumno to sa opterecenjem ELEVATORA, Ipak cu morati da ga montiram na avion, radi probe i da ga opteretim (svaki servo je 20kg na 6V), onda bi trebalo opet da vuku maltene istu struju u oba krajnja polozaja, +/- ta neka mala razlika..., ili da pre toga, shodno Manualu, definisem maksimalne otklone, pa da ih tek onda MATCH-ujem...
Hvala u svakom slucaju... ne zurim.. 4e cekam delove, pa cu svasta nesto da probam, ne bih li skapirao kako se to radi... Ovog malisu bih voleo da podesim da sve fercera, kako treba, da ne bi bilo odmah "PLJUS" :sljus
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #12 on: August 21, 2013, 12:08:33 AM »
Malo sam cunjao po net-u, kazu da je do 0.12A OK, a to onda znaci da se i njima "cuju" servoi... I kazu da prvo treba odraditi geometriju i mehanicka sto tacnija podesavanja (odraditi maksimalne otklone) i onda na Tx i Rx odraditi fina stelovanja... sa krilima na aeroplanu  :sljus


« Last Edit: August 21, 2013, 12:58:12 AM by zajko »
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #13 on: August 22, 2013, 01:24:18 AM »
Danas, stigli i neki novi delovi GPS senzor, EVO Auspuh sa Smoke diznama, produzni kablovi za servoe HD, srafovi za servoe i ruke..









RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: SUKHOI 26MM 3.1m iz "Male Ivance"
« Reply #14 on: August 22, 2013, 05:24:00 PM »
Stiga i motor (MVVS) i elise i Spinner (Mejzlik) na carinu jos 18.08.13, kazu poslali pismo... pisma nema jos... ali posto sam nestrpljiv okrenem telefon... kazu tu je  oo)) ...

Inace je vrlo glupo narucivati neku ubrzanu postu, kad su nasi na posti/carini spori... kazu odmori su... a ka nisu odmori onda sve prsti od brzine (nene)

Elem, kazu najbrze ce se izvuci sa poste, ako njihova spedicija carini, normalno/naravno... ko ce kome ako ne svoj svome  (yay)

Okrenem tel. pitam.. kaze 3 Memo sa pecatom, Pecat, Resenje o PDV i licno da se dodje... OK..

Kazem roba iz EU, nema carina samo PDV, kaze STOP.. Ako na racunu pise da je proizvedeno u EU, sve ide u Full, ali ako pise da je proizvedeno u Ceskoj, kao sto jeste Brno, obe fabrike iz istog mesta, onda ne bi trebala da bude carina samo PDV... 1/ mmmm

Kazem ja... pa Ceska je u EU vec 10-tak god... kaze covek Znam... ali mi nemamo dogovor sa EU nego sva svakom clanicom posebno..
oni ne priznaju da je Ceska u EU !??
Pita me covek... jel imas neki popust na fakturi originalnoj, kazem imam rabat ... Kaze .. moras da dokazes koliko si platio, swift, ili ti obracunavaju full cenu ... bez popusta... OK.. kazem za motor imam Swift od banke, a elise sam platio karticom !? mmmm
Ne znam sta me ceka...
Koliko znam, a zabooravih da pitam, Postanska spedicija je 4-5.000 din. po Racunu, plus svaka stavka 1000 din.(pa taman to bio i srafic koji kosta 0,01 Eur i 1 kom ili zilion komada) Znaci spedicija jedno 15-20.000 din., isto bi bilo i za 1.000.000 motora i elisa...

Videcemo sutra koliko im treba vremena i para za ovo zezanje (ne verujem manje od 5-60.000 din)..

Ali ako stize na fizicko lice onda sljus jednokratno 35% na iznos (ne prihvataju, kaze, popusta i rabate), ne trebaju ti nikakvi papiri, samo l.k. ..... (res)  Ajd sad budi pametan  :-X
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior