Author Topic: Easy glider PRO  (Read 52051 times)

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Easy glider PRO
« on: December 29, 2008, 11:14:23 PM »
Red je da se malo ponovimo u ovoj vec staroj godini a da se nesto novo leti u novoj :mhm Prije neki dan iz Lindingera stigao mi je EG PRO  :)aplauz
     
                                                http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=71091

O kupovini ovoga modela razmisljao sam odavno slijed dogadzaja je bio drugaciji ali evo ipak je dosao na red i ovaj model da se proba.Za razliku od njegovog stariijeg brata ovaj model je sto se tice izrade dosta kvalitetniji a i izgled modela nije kao kod njegovog predhodnika.Treba li napomenuti da je Multiplex sve odratio besprekorno .Sto se tice kompleta u njemu dolazi sve potrebno za sklapanje ,pocev od ilustrovanog prirucnika gdje je do najsitnijih detalja obadjen svaki detalj sklapanja tako da i potpunom pocetniku nece biti tesko sklopiti ovaj model,pa do najlepnica da bi jedrilica izgledala ljepse.

                   

Ova jedrilica se preporucuje kao pocetnicka varijanta ali i za one koji imaju i dosta letackog staza.Pored toga sto je dobra za pocetnike,ima dobre karakteristike i za termal i slope.Moze da se vuce sajlom -ima kuku za tu namjenu,moze da se slepa drugim modelom ...Model kako kazu oni koji su ga vec letjeli  nikoga nije ostavio ravnodusnim.Nadam se da cu se i ja u ovu tvrdnju uskoro uvjeriti.
Pored gore navedeih mogucih primjena kod nas se vodila rasprava oko toga koju jedrilicu uvrstiti u kategoriju takmicarskih pa je na kraju izabran ovaj model,tako za one kojji zele da se oprobaju i u takmicarskom dijelu sa ovim modelom ce imati sansu.O tome je bilo vise rijeci u magicovom topiku  http://rcfly4um.org/index.php?topic=990.0

Zbog svega ovoga zasluzuje da se u hangar uvrsti jedan ovakav model  (thumb)
Sto se tice komponenti koje cu ugraditi u ovu jedrilicu u sustini se ne razlikuju od Veljkovog prijedloga koji vazi za takmicarski model.Jedina razlika je u motoru i speed controleru jer sam ih vec imao i pokazali su se veoma dobri pa cu ih za sada ugraditi.Kao sto sam rekao to su sve male nijanse u pitanju.
Evo i komponenti:

    motor: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5690&Product_Name=Turnigy_2217_16turn_1050kv_23A_Outrunner

    speed controlllers: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=658&Product_Name=TowerPro_W30A_Brushless_Speed_Controller

    battery: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7453&Product_Name=Rhino_1750mAh_3S1P_25C_Lipoly_Pack

    midi servo: 2.kom.za horizontalac i vertikalac http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7562

    micro servo:2 kom.za eleronehttp://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=662&Product_Name=HXT900_9g_/_1.6kg_/_.12sec_Micro_Servo

    produzni: 2kom.http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3904&Product_Name=15CM_Servo_Lead_Extention_(JR)__26AWG

             2.kom http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5596&Product_Name=30CM_Servo_Lead_(JR)_32AWG_Ultra_Light

     Y produzni za one koji nemaju adekvatnu stanicuhttp://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3841&Product_Name=JR_Y_Servo_Lead_15CM_Length

      spiner:http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5330

      folding prop:http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7983

Sto se tice motora u EG PRO  moze da se ugradi siroka lepeza motora sve do precnika 35mm tako da moze da se bira u zavisnosti sta zelimo od ove jedrilice.Prednji dio modela je robustan i podsjeca na Cularisa a i pop dimenzijam spinera se vidi da lici na njega :big smile Za EG PRO je potreban spiner precnika 55mm  (:sok:).Posto je Magic vec u predhodnim postovima naveo koje to komponente najbolje odgovaraju za ovaj model,dobio sam i ovu informaciju od njega.Ovaj spiner se ne moze naci  u UH ali zato moze u nekim drugim shopovima.
 Veljko mi je poslao linkove koji su to spineri odgovarajuci za razlicite motore i precnike osovina.

     Ako je precnik osovine motora 5mm onda ovo:http://www.der-schweighofer.at/artikel/70410/spinner_55mm__blatthalter_und_mitnehmer_cularis___easy_glider_pro_tuni

   ako je precnik osovine mtora 5.6mm onda ide ovaj http://www.der-schweighofer.at/artikel/68592/hm_leichtspinner_weiss_klemm-bauweise_56mm

   ako je precnik osovine motora 4mm http://www.der-schweighofer.at/artikel/65842/rs_mittelstueck_55_4_8

  i ako je precnik osovine motora 3.17mm ide ovaj http://www.der-schweighofer.at/artikel/65841/rs_mittelstueck_55_3.17_8

Jedrilicu jos nisam poceo da sklapa ali se nadam da cu je 2009. sklopiti.:_D
Za ljepljenje dijelova iskljucivo se koristi CA ,preporucuje se i aktivator mada moze i bez njega.Ja cu da koristim CA u obliku gela jer sam prije lijepio sa njim i dosta je bolji nego tecni.
Nova godina je na pomolu,novi model ceka ,kao sto i ja cekam sa nestrpljenjem prvi let ove jedrilice.Toliko za sada.

                                                                                             Pozdrav od Fenixa.
 
     
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline dovlapg

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
Re: Easy glider PRO
« Reply #1 on: January 04, 2009, 07:23:29 AM »
Srecna ti nova godina, i nadam se da je jedrilica sklopljena! (<--) Interesuje me koliko si cekao da ti stigne paket, i koliko na kraju sa postarinom izadje?

Offline saxpg

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1734
Re: Easy glider PRO
« Reply #2 on: January 04, 2009, 08:28:57 AM »
Vlado, nisam siguran da je Fenix tu ovih dana pa cu ti ja dogovoriti.
EG nije jos uvjek sastavljen zbog obaveza, a sto se cijene tice od one na
Lindingeru kad oduzmes PDV izadje oko 62-63 eura i dodas 20 eura za
postarinu.
Kada stigne placa se carinski pregled oko 3-4 eura (bar je tako u Crnoj Gori, do
150 eura se ne placa carina) i to je to.

Javi se na PM ako si iz Podgorice.

Offline dovlapg

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
Re: Easy glider PRO
« Reply #3 on: January 04, 2009, 08:43:54 AM »
Hvala (thumb)

Offline misha

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2294
Re: Easy glider PRO
« Reply #4 on: January 04, 2009, 11:11:53 PM »
blago vama u CG. ovde naplacuju carinski pregled 5 eura i 50% carine na bilo koji iznos. meni su na 50eura naplatili 5+25.

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: Easy glider PRO
« Reply #5 on: January 14, 2009, 01:03:53 PM »
Prije dva dana stigli su mi iz UH potrebni dijelovi sa kojim bih kompletirao jedrilicu,pa sam poceo sklapanje jedrilice.U medjuvremenu sam nabavio i CA ljepilo sirokim masama poznat kao super ljepak.Kupio sam razna ljepila od raznih proizvodjaca i to u liquide ili ti  tecnoj varijanti i naravno gel.Saxpg  je pronasao u jednoj prodavnici dijelova za namjestaj CA 50ml i aktivator 200ml nije kao gel ali je dosta gust cijena 5 eura sa aktivatorom koji se koristi za ljepljenje medijapana isl.Do sada nisam lijepio velike povrsine sa super ljepkom sa aktivatorom se takodje nisam prije susretao,pa sam sve to isprobao kako reaguje na nekim drugim materijalima.Ovaj aktivator funkcionise i sa ostalim CA ljepilimaKad smo vec kod ljepila da napomenem da je barem po mom misljenju upotrijebiti gel varijantu jer sporije susi a i ne razljeva se po povrsinama.sa ovim ljepilima kad su u pitanju ljepljenje velikih povrsina kao sto je kod ove jedrilice trup imate 2-3 min vremena da sve to obavite a nakon toga je nemoguca popravka.Znaci bitna je brzina i strategija  :_D
           
                                                              

Iako je Multiplex sve odradio besprekorno ima par sitnica koje malo  (--<<--) tako da sam prije sklapanja te nedostatke,naravno koji nisu velike greske otklonio.Na krajevima krila,horizontalca i vertikalca,zbog livenja ostaje visak materijala tako da sam prvo skalpelom uklonio taj visak.

                                  

Iako  uz svaki model dodje uputstvo i sve je detaljno objasnjeno uvijek prilikom sklapanja dodje do nekih problemcica tako da svako iskustvo zlata vrijedi.Evo kako je teklo sklapanje u mom slucaju i kakva su moja iskustva sa odredjenim sklopovima.
Prvi dijelovi koji sam ja ulijepio bili su control horn  cisto radi probe ljepljenja sa CA i aktivatorom.Poslije na red dolazi trup jer prije nego se on sklopi potrebno je zalijepiti plasticne vodjice za komande i vodjica za antenu kao i kuku za slep ili vucu jedrilice,kao i kugle za balans koje su neophodne jer je jedrilica bez njih poprilicno nosata. :mhm
Sa bocnih strana se postavljla prvo deblja plasticna vodjica za vertikalac i horizontalac.Nakon ljepljenja u nju se postavlja jos jedna tanja plasticna vodjica u kojoj je celicna zica.Nakon ovoga sam postavio vodjicu za antenu,ovdje treba voditi racuna da ona ne ide do kraja zadnjeg dijlela trupa da ne bi antena dirala do kormila pravca.Nakon ovoga postavlja se kuka za vucu i na kraju se zalijepe kugle tacno na mjesto gdje je to predvidjeno.U dijeli trupa gdje se spajaju krila dolaze nosaci za konektore za servoe elerona pa se i oni moraju zalijepiti prije lijepljenja trupa.Nakon ovoga dolazi na red nosac motora.njega nisam lijepio sa aktivatorom nego sa CA gel varijanta.na fotografijama se vidi pored nosaca motora i postavljeni nosac poklopca i poklopac tj.kabina.

             

  Sto se tice poklopca tj. jegovih plasticnih dijelova koji se ugradjuju na njega i u trup jedrilice po mom misljenju je dosta slabo rjesenj.Bolje bi bilo da je to rijeseno magnetom sto je dosta jednostavnije i prakticnije.Kad tad ovi ce osjetljivi zubci da se polome,ali kao sto sam rekao postoji i za to rjesenje ili magnet ili velkro traka,kao dodatno ojacanje,za svaki slucaj.

 Poslije ovoga na red dolaze metalne kuglice koje sam ulijepio sa CA i aktivatorom.Iako se po uputstvu trebaju ugraditi i servoi ja to nisam uradio iz prostog razloga sto cu da pricvrstim servoe sa srafima,poslije lijepljenja trupa.Naravno da bih pricvrstio servoe na ovaj nacin na ta mjesta gdje dodju srafi zalijepit cu plasticne nosace.

      

   

Prije lijepljenja trupa provjerio sam kako lezi baterija 3S 1700 mAh koje cu da koristim za ovu jedrilicu.Na samom ulazu naisao sam na problem :sljus.3S baterija ne moze da udje od plasticnog nosaca za kablove servoa.U prospektu pise da je preporucena baterija 2S pa samim tim tada ima dosta prostora ali ko zeli da koristi 3S rjesenje je da odsjece ove nosace i problem je rijesen.Baterija 3S je knap pogotovo u prvom dijelu trupa,tek na samom kraju gdje je prostora vise baterija ima lufta.Posto ne znam gdje ce tacno da dodje baterija kad se kompletira jedrilica  u zadnji dio sam zalijepio velkro traku.

                                                 

 E nakon ovoga dolazi na red spajenje trupa,a to je jedan od najdelikatnijih zahvat.Posto se radi o CA ljepilu treba unaprijed pripremiti taktiku i znati sve  potrebne korake koje cete primjeniti u fazi ljepljennja,jer nema vremena za ispravke.Par puta treba isprobati postupak onako na suho sto bi rekli i pripremiti sve potrebno za ovaj poduhvat.Ja sam za to pripremio dvije stege koje cu staviti na zadnji dio trupa jer je tu i najtanji  a ljepljjive trake raznih duzina sam unaprijed isjekao i postavio nadohvat ruke za prednji dio trupa.Za ljepljenje trupa nisam koristio aktivator jer nema sanse da bi stigao sve to odraditi prije nego on stegne (nono) .


                                                                            
       

Nakon uspjele operacije  oo)) zvane ljepljenje trupa sledece sto je doslo na red su servoi u krilima i postavljanje produznih kablova i ljepljenje poklopca koji formira prostor za karbonsku sipku.Naravno i ovdje je bila potrebna intervencija na samom poklopcu gdje se nalaze zljebovi za konektore,jer nisu odgovarajuci.Sve se to ljepo izmjeri zabiljezi i usijeku novi adekvatni zlljebovi.Treba voditi racuna da na desnom krilu treba ostaviti kabal duzine 75 mm a na lijevom 6 mm jer tako ciko kaze.Poslije sam sve ove kablove pricvrstio selotejp trakom kako se ne bi pomijerali i kako bi usli u odgovarajuce zljebove na poklopcu.Nakon ovoga sam ulijepio poklopac naravno nisam koristio aktivator.Ovdje treba voditi racuna da se ne pretjera sa stavljanjem ljepila kako ne bi izcurio u dio gdje dodje karbonska sipka.Naravno potrebno je napraviti zljeb skalpelom sirine 1 mm na krajevima elerona a to se uradi i na horizontalcu.
Mogao sam prije ovoga ulijepiti horizontalac i vertikalac ali sam se odlucio za ovaj redosljed jer kad se postave krila u trup lakse se centrira horizontalac i vertikalac.

                               

Naravno nastavak slijedi uskoro sto bi rekli jos malo pa gotovo,a valjda ce se i ova kisa ispadati dok ja kompletiram jedrilicu a kako kazu poslije kise dolazi sunce kojeg svi zeljno ocekujemo  (yay) pa na livadu ili padinu vidjet cemo. ()-()

 

« Last Edit: January 14, 2009, 02:54:18 PM by fenix »
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline Lazo

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1320
  • Za pametnog čoveka i komarac je muzika.
Re: Easy glider PRO
« Reply #6 on: January 14, 2009, 04:21:24 PM »
Nisam siguran koji motor koristiš za pogon, ali treba da znaš da se oni čelični klikeri stavljaju u rep samo ako montiraš motor koji Mutiplex predlaže kao tuning (iliti turbo) varijantu (proveri u uputstvu).

Pozdrav
Smrt fašizmu - Sloboda na aerodromu!

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: Easy glider PRO
« Reply #7 on: January 14, 2009, 04:46:28 PM »
Da i ja sam razmisljao da li ove kuglice trebaju,dobro procitao uputstvo i pratio sta kazu na forumima,mogi su ugradili te kuglice ne po sistemu od viska glava ne boli nego poslije provjera balasta.I ja sam to provjerio i yato sam odlucio da stavim kugle.Za sada koristim ovaj motor  http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5690&Product_Name=Turnigy_2217_16turn_1050kv_23A_Outrunner  tezine 71 gr.Ali ce ubuduce da ide i nesto snazniji motor

Goran je prije pisao o svom EG pro pa vidimo da je i on bio u dilemi kugle ili ne  mmmm ,covjek ih ugradio,motor iste tezine kao sto ce biti moj,a baterije  2S a ja cu da koristim 3S pa evo u prilog sta je i on napisao,naravno poslije uspjesnog starta.

"Tako da Himax C 2816-1220 i TR 35-30B 1400kv veoma slični motori (oba su po 77/79g). Tako je ovaj motor i izabran.
Deluje da je druga mogućnost koja se nudi EASYGLIDER PRO TUNING power set sa nepotrebno prejakim motorom (134g).

Za baterije su korišćene dve varijante:
2100 mAh i 1300 mAh 25C 2S
Sa elisom Cam folding 11x6 struja kroz motor je oko 24A a može da povuče oko 1000g.

Taj test je bio veoma interesantan. Čak i sa težom baterijom uspravljena jedrilica na "punom gasu ide uvis" :-)

Prilikom sastavljanja je bila samo jedna dilema. U kompletu su došle i dve gvozdene kuglice prečnika oko 12mm). Da li da se ugrade u rep ili ne?
Dilema je veoma brzo razređena kada smo "nabacali" skoro sve delove u nezalepljenu jedrilicu i ustanovili da je jedrilica prilično "nosata" :-)
Čak i sa obe kuglice u repu, bateriju je potrebno pomeriti duboko ispod krila da bi se dobilo težište na oko 70 mm."


 Lazo, hvala na sugestijama i naravno svaki svjet je dobrodosao.
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline Lazo

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1320
  • Za pametnog čoveka i komarac je muzika.
Re: Easy glider PRO
« Reply #8 on: January 14, 2009, 05:09:30 PM »
O.K. Ja sam napravio već par komada EG, i ni jednom mi ti klikeri nisu trebali za doterivanje težišta. Uvek je ugrađivan originalni pogon (motor, ESC i elisa), a za bateririju je korišćena LiPo 2S 2500mAh gurnuta do kraja u ležištu. Težište je bilo taman gde treba.

Pozdrav
Smrt fašizmu - Sloboda na aerodromu!

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: Easy glider PRO
« Reply #9 on: January 14, 2009, 06:53:15 PM »
Naravno da o svemu ovome treba voditi racuna,zato sam sa svojim komponentama prije ljepljenja trupa probao teziste,jest da se  baterija 3S 1700mAh mora staviti skroz naprijed u leziste za baterije.Imajucu u vidu da cu poslije ugraditi i jaci motor sto ce reci i malo tezi,pa tu je ubuduce i veci spiner jer ovaj sada je 4cm, i naravno sto zelim da se upustim sa malo jacim vjetrom u kostac bice malo i prodornija.Zbog svega ovoga ugradio sam ovaj balast.Kao sto si vec spomenuo za orginalan set sa 2S baterijom i ne trebaju ovi klikeri,ali ako se zeli izaci iz tih okvira onda se moraju ugraditi.Znaci treba posebno voditi racuna o ovome balastu a sve zavisi od toga sta zelite da postignete sa ovom jedrilicom.O ovome cu jos detaljnije pisati kada kompletiram jedrilicu.
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline dovlapg

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
Re: Easy glider PRO
« Reply #10 on: January 15, 2009, 08:17:54 PM »
Hvala ti na uputstvu koje ce sigurno biti od velike pomoci kao meni na primer. (:good) Ja sam stigao do iste faze sklapanja kao i ti. Nije mi jasno kako ces vaditi bateriju, ako je zavuces u trup sa cicak trakom?

Offline Goran

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 400
    • Dual
Re: Easy glider PRO
« Reply #11 on: January 15, 2009, 11:40:08 PM »
Uzimam pravo da repliciram pošto sam gore pomenut :-)

Šalim se.

Taj problem sa vađenjem baterija koje imaju čičak traku postoji. Rupa je uska :-)
Razrešen je veoma prosto. Prilikom guranja i prilikom vađenja podmesti se između čička elisa (polomljena) pa se tek na taj način baterija može dovoljno duboko gurnuti. A kada se vadi suprotno.
Malo kopanja izlomljenom elisom (a bar njih imamo dovoljno) i eto baterije napolje.

Pozdrav Goran

Offline Lazo

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1320
  • Za pametnog čoveka i komarac je muzika.
Re: Easy glider PRO
« Reply #12 on: January 16, 2009, 08:23:43 AM »
E, sada treba da lomim elisu da bih vadio bateriju :sljus!?!

Na bateriji se stavi samo par centimetara ženskog čička i to samo na na strani kablova. U trupu se zalepi desetak santimetara muškog čička, tako da sredina tog parčeta bude odprilike na mestu gde dolazi ženski čičak sa baterije kada je baterija na mestu najboljeg trima težišta. Tu je sasvim dovoljno da ne dozvoljava bateriji pomeranje u ležištu.
Baterija se stavlja tako što se u ležište ugurava sa odignutom prednjom stranom baterije, da se ne bi čičak uhvtio pre vremena. Možeš i da staviš preko parče papira, koje samo izvučeš kada pozicioniraš bateriju. Pri vađenju baterije, prvo odigni prednju stranu da se ono malo čička odvoji, pa povuci bateriju za kablove. Ovo funkcioniše bez ikakvih problema.

Pozdrav
Smrt fašizmu - Sloboda na aerodromu!

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: Easy glider PRO
« Reply #13 on: January 16, 2009, 10:11:18 PM »
Lazo je u pravu sto se tice nacina postavljlanja baterija ali ovaj nacin postavljanja vazi za 2S,sa 3S je dosta delikatnija situacija,jer je prostor predvidjen prije svega za 2s,pa ko zeli koristiti 3S i kad se postavljaju do sredine ide nekako a o pomjeranju gore dole ne treba razmisljati jer nema prostora .Zato sam ja ugradio ove kuglice za balast pa samim tim polozaj baterije je na samom ulazu i naravno u ovom slucaju ne trebaju velkro ili cicak trake i nemate problema sa vadjenjem baterije,tipa cupanje za kablove i ostalo.Bice uskoro i koja slicica o ovome.
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: Easy glider PRO
« Reply #14 on: January 19, 2009, 02:30:50 PM »
Nakon svega ovoga doslo je na red ljepljenje vertikalca i horizontalca.Prije ljepljenja sam zalijepio control horn u kormilo pravca ali prije toga sam ga malo skratio jer na mjesto gdje dolazi  dodiruje se sa sarkom koja ulazi u trup i kormilo pravca pa samim tim nije dobro nalijegao.Za ljepljenje vertikalca i horizontalca nisam koristio aktivator jer sa aktivatorom nemate vremena da korigujete pravac vertikalca.Pored spajanja trupa i ovo je jedan od preciznijih postupaka gdje treba voditi racuna da se vertikalac ulijepi pod pravim uglom.Poslije ovoga na red dolazi spajanje ovako zaljepljenog vertikalca i horizontalca sa trupom.Pozeljno je da postavite krila sa sve karbonskom sipkom kako bi naravno lakse centrirali horizontalac u osi krila.Nakon ovoga sam dodatno ucvrstio spojeve sa CA i aktivatorom i naravno trup je kompletiran,a posao se privodi polako kraju.
Servoe nisam lijepio nego sam ih pricvrstio srafima,a da bi se mogli zasrafiti,ja sam iskoristio plastiku koju nisam postavio u trup koja se koristi za pekrivanje kablova elerona jer ja cu da koristim Y kabal za pokretanje servoa elerona.Konektore sam ulijepio na plasticne nosace u trupu.Nakon ovoga instalirao sam servoe.
Na red je doslo instaliranje nosaca motora i postavljanje motora i spinera.Sto se tice spinera ja sam nabavio spiner od 40mm a precnik koji odgovara za EG pro je 55mm koji cu naravno da nabavim ali kao privremeno rjesenje sam iskoristio spiner koji dodje u kompletu koji se zalijepi ako se koristi  jedrilica bez motora.Naravno odgovarajuci konus sam napravio lemilicom a poslije toga improvizovani spiner zalijepio sa CA i aktivatorom.Spiner od 40mm izgleda sasavo na ovoj jedrilice ali sam sa ovim rijesio i taj problem.  (fiu)
Nakon ovoga ostalo je jos par sitnica poput provlasenje antene predajnika kroz trup,podesavanje komandi...Na ovim fotografijama se vidi da sam na jedrilicu postavio naljepnice onako kako je u orginalu a poslije ce naravno da bude neka adekvtnija color shema.Po ovome materijalu bez problema moze da se nanosi auto lak u vidu spreja tako da ubuduce farbanje nije problem.Malo po malo i jedrilica je kompletirana u kom vrenenskom periodu nije ni bitno zavisi od toga koliko ko ima slobodnog vremena.Trudio sam se da zabiljezim  sve bitne trenutke u sklapanju ove jedrilice naravno ako sam sta i propustio ili nije dovoljno mozete citati i vidjeti kako su to uradili drugi.
 
                                                                        http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=813975







Za kraj ovog posta da kazem da je jedrilica uspjesno lasirana  (<--)  :)aplauz Fotke kao i video sa prvog starta su u pripremi pa o ovome dogadjaju koji sam s nestrpljenjem ocekivao uskoro.



 
« Last Edit: January 19, 2009, 02:49:19 PM by fenix »
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com