Author Topic: koju stanicu da izaberem  (Read 6004 times)

Offline igorpl

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 391
  • Joj što volem što sam PRIMITIVAN
koju stanicu da izaberem
« on: October 03, 2014, 09:15:58 PM »
Zdravo svima. Pošto sam početnik u ovome prvo bih želeo da nabavim stanicu i resiver.
Dvoumim se između dx61 i Turnigy 9x
Interesuje me i ovo. ako imam 6 kanalnu stanicu da li na nju može pored flapsova, elevatora, rudera, alereona, i gasa može da se prikači i nekakva telemetrija koja bi pokazivala makar stanje baterije? i da li dx6i ima podršku za telemetriju?
Ili da li je bolje da uzmeem dx8 koja je svakako skuplja pa da rešim sve svoje probleme za budućnost?
Voleo bih mišljenje o svemu ako može
« Last Edit: October 03, 2014, 09:18:34 PM by igorpl »
Joj što volem što sam PRIMITIVAN

Offline Daky

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 555
    • FaceBook
Re: koju stanicu da izaberem
« Reply #1 on: October 03, 2014, 09:43:37 PM »
Cuo sam price da je DX61 bolja od Turnigy 9X, tako da planiram i ja da je uzmem kao pocetnik.. Mada ni 9X nije losa, ali ipak DX je DX.. :D Videces sta kazu i ostali.. :) Ali od mene toliko..
Dalibor Daky Ilić

________________
ex Smeker

Offline sova

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1035
Re: koju stanicu da izaberem
« Reply #2 on: October 03, 2014, 10:05:13 PM »
Turnigy 9x je interesantna jer ima otvoren softwer i mozes svasta nesto da radis sa njom sto sa dx6 ne mozes!
ex pseudonijum: sova

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: koju stanicu da izaberem
« Reply #3 on: October 03, 2014, 10:30:21 PM »
Zdravo svima. Pošto sam početnik u ovome prvo bih želeo da nabavim stanicu i resiver.
Dvoumim se između dx61 i Turnigy 9x
Interesuje me i ovo. ako imam 6 kanalnu stanicu da li na nju može pored flapsova, elevatora, rudera, alereona, i gasa može da se prikači i nekakva telemetrija koja bi pokazivala makar stanje baterije? i da li dx6i ima podršku za telemetriju?