Author Topic: Pomoc oko povezivanja motora 12v  (Read 2063 times)

Offline Boban

  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
Pomoc oko povezivanja motora 12v
« on: February 13, 2015, 11:26:46 AM »
Molio bih za pomoc oko povezivanja motora sa cetkicama (brushes) 12v posto sam nov-pocetnik radi se o izradi broda  akumulator 12v 7ah  motor 12v   prijemnik 4.6-6v  i tu nastaje za mene neresiv problem kako povezati te tri komponente razlicite voltaze stim da motor {STO MI JE NAJVECI PROBLEM} treba da se okrece NAPRED -NAZAD . Unapred hvala

Offline miša2002

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1201
Re: Pomoc oko povezivanja motora 12v
« Reply #1 on: February 13, 2015, 01:50:35 PM »
Principijelno gledano, nedostaje ti ESC za motor sa četkicama (brushed ESC), koji ima mogućnost promene smera...
BEC, UBEC ili SBEC obično je sastavni deo ESC-a, a ako nije onda posebno
-ESC služo za kontrolu motora - napred-nazad i brzina
BEC služi za napajanje prijemnika, servoa itd

Za ovo ti treba Tx/Rx sa minimalno dva kanala.
Ako ESC nema opciju promene smera, onda ti treba još jedan kanal tj minimalno tri.

Za više, moraš navesti podatke o motoru: radni napon, struja, snaga...
#FFCC00

Offline Boban

  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
Re: Pomoc oko povezivanja motora 12v
« Reply #2 on: February 13, 2015, 02:02:17 PM »
Hvala nisam znao da ima ESC za brushed motore nisam spominjao ostalo imacu jos 3 servo motora std. i stanica sa 6kanala . Znaci ESC moze da redukuju struju za prijemnik sa 12 na 4.5v. Kad budes imao vremena posalji mi neku prostu semu za povezivanje  1 motor 12v i 3kom servo motora Standar.Unapred hvala

Offline sloba_b

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 373
Re: Pomoc oko povezivanja motora 12v
« Reply #3 on: February 14, 2015, 12:54:13 AM »
ESC za brushed motore ima 7 zica  2- ulazni napon koji se kaci na bateriju 2 izlazni napon, kaci se na motor i 3 koje idu na radio prijemnik (na slici crni mali dzek)
http://www.rcsrbija.rs/image/cache/data/sierra/23304-250x250.jpg