Author Topic: Trex 600  (Read 19909 times)

Offline jrlotpi

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 712
Re: Trex 600
« Reply #15 on: February 08, 2009, 11:00:44 PM »
da li za prepravku na gas mora da bude tipski gas-motor za heli

Offline darko

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 338
Re: Trex 600
« Reply #16 on: February 09, 2009, 08:33:47 PM »
Ne , stavlja se normalni avio motor Zenoah 20 EI s tim da mu se mora skinuti avionski hub i staviti helikopterski koji dođe u konverziji !

Offline jrlotpi

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 712
Re: Trex 600
« Reply #17 on: February 11, 2009, 11:29:51 PM »
imam nov neotpakovan zene 26ccm avio varijantu zato sam postavio pitanje.

Offline darko

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 338
Re: Trex 600
« Reply #18 on: February 12, 2009, 11:57:08 AM »
Pretpostavljam da Zene 26 znači Zenoah 26 !
taj motor ne odgovara za ovu konverziju jer je veći od 20 ei i ne može se fizički uklopiti u ovaj frame ! Postoji i verzija T Rexa 600 sa motorom od 23 cc zenoah s tim da bi u tom slučaju ti sam morao napraviti drugi frame i prilagoditi ga tom motoru . 23cc je iste veličine kao i 26 cc samo im je klip drugačiji ali mana motora sa 26 cc je da ima puno više vibracija od 23 cc .
Hanson ( firma u USA ) vrši tuning tih motora od 26 cc ( Bojan ima takav motor na predatoru ) koji dobija na snazi i uz to je vibration free ( bez vibracija ). 

http://www.bhhanson.com/Helicopter%20Engine%20Product%20Line.htm


http://www.runryder.com/helicopter/t486209p1/

Offline jrlotpi

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 712
Re: Trex 600
« Reply #19 on: February 12, 2009, 04:51:32 PM »
hvala na informaciji jeste radi se o zenoah 26 cc

Offline ff7

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 56
Re: Trex 600
« Reply #20 on: February 19, 2009, 01:51:46 PM »
Evo jedan kratak snimak prvog paljenja helija.



Heli je upalio prvi put bez problema i cak je malo bio u zraku ali nemam taj snimak.
Prvi utisci mmmm.Pa recimo ovako start kurblom je dosta tezak zbog velike kompresije motora a motor mi je dosta bucan sa ovim auspuhom pa je na putu novi Zimmermanov auspuh za koji sam procitao da cak smanjuje temperaturu motora za nekih 20 do 40 stepeni pored toga sto poboljsava performanse motora.
Sto se tice motora radi bez greske medjutim electronic ignition je veliki potrosac struje tako da ce vam baterija od 2000mah trajati svega 30 minuta u zavisnosti od stila letenja.
U svakom slucaju sam za sada zadovoljan pogotovo sto je na prvom paljenju bio u zraku nekih 5 minuta i sto za sada nisam primjetio nikakve vibracije ili nekakav drugi problem.
Sad prostaje cekanje ljepseg vremena pa mozda i neki bolji snimak leta.

 (pijemo)

Offline SaleR

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 289
Re: Trex 600
« Reply #21 on: February 19, 2009, 03:59:13 PM »
E pa neka je sa srecom!!!  ()-()

Sale

Offline ff7

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 56
Re: Trex 600
« Reply #22 on: March 16, 2009, 09:27:03 PM »
Evo i snimak drugog paljenja



Offline nenad

  • Newbie
  • *
  • Posts: 45
Re: Trex 600
« Reply #23 on: June 22, 2009, 08:55:47 PM »
jedno pitanje za Darka:
Kako i cime skinuti avionski hub ili nosac propelera sa motora Zenoah 20EI.
Unapred jedno veliko hvala Darku ili bilo kom drugom koji da odgovor.
Nenad A+

Offline darko

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 338
Re: Trex 600
« Reply #24 on: June 22, 2009, 09:56:31 PM »
Prvo uzmi 2 matice i navrni ih na šaraf koji izlazi iz huba , sa te 2 matice izvrni taj šaraf a onda se zaputi kod nekog automehaničara koji ima hidrauličnu presu sa kojom se stavljaju i skidaju ležajevi ! Uzmi neki drugi šaraf koji ima navoj koji odgovara tom navoju u hubu i dole fixiraj hub ali tako da ga pritisne sa donje strane i onda pritisni sa presom šaraf sve dok hub ne ispadne !
Ne znam dali sam uspio dočarati šta je potrebno uraditi !
« Last Edit: June 22, 2009, 10:01:00 PM by darko »

Offline nenad

  • Newbie
  • *
  • Posts: 45
Re: Trex 600
« Reply #25 on: June 22, 2009, 10:02:01 PM »
Hvala Darko ali nije mi jasno zasto skinuti original saraf da bi stavio neki drugi zar nemoze da se koristi ovaj original vec postojeci?
Jos jednom hvala Nenad A+

Offline nenad

  • Newbie
  • *
  • Posts: 45
Re: Trex 600
« Reply #26 on: June 22, 2009, 10:32:32 PM »
uspeo sam  :)aplauz presu sam vec kupio jos juse ali nisam znao da treba saraf olabaviti (work) tako je to kad coveku nedostaje logike  (yay)
Hvala Darko
Nenad A+

Offline darko

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 338
Re: Trex 600
« Reply #27 on: June 23, 2009, 09:03:55 AM »
Jesi li vec nabavio heli i kit za konverziju _

Offline nenad

  • Newbie
  • *
  • Posts: 45
Re: Trex 600
« Reply #28 on: June 23, 2009, 12:32:20 PM »
Heli je vec stigao kuci u subotu u isto vreme sa motorom a za ostalo videcu dali cu sam vrsiti konverziju ili kupiti vec gotov kit kod gasserman-a ali u svakom slucaju narucicu zupcanik sa 27 zuba umesto original jer nemam nikog ko bi mogao da mi napravi.
To ce sve biti tokom Avgusta meseca jer za par dana (14) odlazim na godisnji odmor.
Nenad A+

Offline darko

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 338
Re: Trex 600
« Reply #29 on: September 10, 2009, 01:10:16 PM »
Evo nekoliko slika mog T Rexa 600 gassera !
Koristio sam gassermanov kit za konverziju ali sam umjesto originalnog alignovog sistema za hlađenje ubacio ventilator i kućište ventilatora radi boljeg hlađenja. Naime njegovo stock hlađenje nije baš dovoljno ili je na granici pa sam ipak zbog sigurnosti stavio predatorov sistem. Sada nemam problema sa hlađenjem motora . Maksimalna temperatura motora je do nekih 135 stepeni na najtoplijem dijelu , dok tijelo motora ima temperaturu 85-90 stepeni. Preporučujem svima koji imaju namjeru vršiti ovu konverziju da takođe ugrade ovaj sistem za hlađenje.
Imao sam velikih problema sa štelovanjem karburatora zbog kojeg mi je čak i motor zaribao pa sam morao zamjeniti cilindar klip i kariku . Nakon promjene opet nisam mogao dobro naštelovati motor da bih neki dan kupio drugi motor od Kremica sa kojeg sam skinuo karburator da probam na mom motoru i motor radi perfektno. Sada ću samo nabaviti još jedan karburator i onda imam motor za jedan avion !
Zaboravih reći da je auspuh takođe gassermanov , odličan je , njegova cijena je oko 90 dolara ! Još bolji auspuh je Zimmerman , njega ima Bojan iz BL na svom heliju ali je negdje oko 140 eura ( baš je skup ).
Ignition na motoru troši puno struje , negdje oko 1800 mA po rezervoaru (oko 25 minuta letenja ) Imam i drugi ignition kineski koji još nisam isprobao ali kažu da su performanse iste a potrošnja puno manja .