Author Topic: CG kod aviona F86 SABRE ,POMOC  (Read 14145 times)

Offline sasadjuric71

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 255
CG kod aviona F86 SABRE ,POMOC
« on: May 18, 2015, 04:18:48 PM »
Zdravo i pozdrav svim modelarima .Pa evo posto sam delimicno  pocetnik  sa avionima ,a pogotovu  dzet modelima ,pitanje za iskusnije modelare .Imam ovaj avion ,F 86 SABRE raspon krila oko 62 cm,(slike ispod) , pa me muci posto sam trazio po sajtovima i nemogu da nadjem gde je tacno CG kod ovog modela, pa molim modelare da mi pomognu oko ovog modela .Ja znam da je kod vecine modela 1\3 krila CG ali nije kod svih ,pozdrav  modelarima i unapred HVALA .http://prntscr.com/76ljxv,http://prntscr.com/76lkpo. (<--) (<--) (<--) (<--) (<--)

Offline marko.jovanovic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1643
Re: CG kod aviona F86 SABRE ,POMOC
« Reply #1 on: May 18, 2015, 04:55:34 PM »
Neki standar ti je 1/3 širine krila mereći od napadne ivice.
The ground is the limit (or a water)

Offline drjack

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1251
Re: CG kod aviona F86 SABRE ,POMOC
« Reply #2 on: May 18, 2015, 05:03:52 PM »

Sasa ne slusaj ga, pogledaj ovaj pdf::
Strana 36 i 37

http://www.horizonhobby.com/pdf/F-86_Sabre_15_DF_Manual.pdf

Model je nesto veci od tvog pa preracunaj. i  namesti ga za pocetak tako da bude malko nosat.
« Last Edit: May 18, 2015, 05:05:50 PM by drjack »

Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 816
Re: CG kod aviona F86 SABRE ,POMOC
« Reply #3 on: May 18, 2015, 05:24:13 PM »
Nije nikako na 1/3 krila kod ovog modela, ja sam ga imao i namucio sam se dok sam ga podesio kako treba, slobodno stavi na 1/4 krila ili manje u suprotnom jako tesko ce leteti, imas ovde na forumu i kalkulator za cg  probacu da ga nadjem....

Offline coka

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 940
  • cuvaj brzinu, ona te nosi...
Re: CG kod aviona F86 SABRE ,POMOC
« Reply #4 on: May 18, 2015, 06:15:08 PM »