Ležišta krilnih servoa:
Prvo sam ubacio stopice od lipe gledajući da ostavim dovoljno prostora da može komotno da se vade i menjaju,
i obložio ih balzom kako bi kasnije folija krila imala za šta da se zalepi,
Takodje sam napravio i nosač krila sa ukopavajućim maticama.
Postavio na mesto, zalepio dvostranim selotejpom za krilo, izvukao sve zajedno napolje i probušio rupe u krilu . Ranije sam ostavio ojačanje na tom mestu.
Sa donje strane krila ću nakon stavljanja folije dodati malo ojačanje od pertinaksa, kako se ne bi oštetila balza na tom mestu.
Time su stolaski radovi na modelu bili završeni.
Nakon što sam prešmirglao celi model konačno je došao red na presvlačenje. Deo iza kabine i poklopca su uslovno rečeno najteži jer su u krivinama, pa sam napravio papirni šablon i po njemu isekao žutu providnu foliju.
Foliju sam prvo zalepio na svoje mesto krep trakom da ne beži i onda zalepio peglom po obodu. Na digitalnoj pegli temp je bila 125 a kasnije prilikom zatezanja podigao sam temp na 150. Zatezanje se vrši lagano bez suviše pritiska i brzim prelazima preko folije.
Obzirom da je folija providna treba biti pažljiv. Posle sam dodao i presvlake na bočne strane sa već pripremljenim napisima koje sam na termalnom štampaču predhodno uradio.
Odmah sam isekao proreze za poluge repnih komandi
Model počinje da dobija svoj finalni izgled,
Nastavak vrlo brzo....