Video sam pdf fajl(ove) već odmah pre. Interesuje me na osnovu čega si zaključio to što jesi? Ozbiljno pitam, jer je vrednovanje rezultata kalkulatora veoma važna stvar, a prekomplikovana i za iskusnije da donesu ovakvu brzu i radikalnu konkluziju.
Mislim da bi ovo bi letilo svega par sekundi .. i onda bi motor izgorio.
Ovo je stručni forum baš za ovo, pa samo slobodno obrazloži i za druge i ne samo za mene.
Vrlo jednostavno, motor je po specifikacijama maksimalne snage 545W (15 sekundi) dakle stvarne, oko 510-520W.
Po kalkulacijama taj setup povuče skoro 600W. I šta se dogodi ? Brzo se motor pregrije i izgori. To govorim i iz iskustva.
Drugo, motor je predviđen i konstruiran za baterije 2-5S, a ne za 6S. Dakle sami navoji i debljina žice na namotajima su predviđene za max napon 5S baterije, još jedan razlog zašto bi došlo do pregrijavanja.
eCalc mi se kao kalkulator pokazao poprilično dobar i moguća su odstupanja +-10%.
isto tako i kod proizvođača ima odstupanja, pa kad se sve gore navedeno zbroji, eto zašto tako mislim.
I još jedna stvar koju mnogi ne znaju.
Početnici najčešće kažu , neću ja tjerati gas do kraja nego samo do pola. Tako računaju da kada daju gas recimo na modelu sa 6S baterijom (nazivnog napona 22.2V) do pola, onda model leti na 11.1V jer je gas točno na pola.
Ovo je potpuno netočno.
Motor na kojemu je spojena 6S baterija u svim položajima ručice gasa (throttle) dobiva 22.2 V napona, od najmanjih okretaja do najvećih.
ESC je taj koji regulira brzinu vrtnje odnosno šalje impulse napona baterije prema motoru... za najmanje brzine okretaja malo impulsa u sekundi , za veće, više impulsa u sekundi, no svi ti impulsi su impulsi napona baterije (OK, napon baterije pada s obzirom na opterećenje, naravno).
Nadam se da sam razjasnio svoje mišljenje, no možda sam u krivu.