RC MODELI AVIONA - SUS > AKROBATSKI MODELI

YAK - 54 2.2m ; motor 50 ccm

(1/5) > >>

fenix:
Evo da predstavimo novu pticu koja ce sigurno krasiti nebo iznad Podgorice a i sire u nastupajucoj sezoni   :)aplauz   To je Yak- 54 vlasnistvo Gorana Scekica.Raspon krila aviona je 2.2 m a motor je  benzinac 50 ccm.Sama prica oko nabavke ovog modela krenula je jos prosle godine pred kraj sezone a realizovala se evo pocetkom ove letacke sezone.Motor za ovu pticu je stigao jos prije 20 -tak dana a avion je iz Lindingera  u tri ogromna paketa stigao prije 7 dana.Poslije nabavke motora uslijedila je i razrada motora.U medjuvremenu Goran je nabavio i sve ostalo potrebno za kompletiranje modela pocev od servoa,elektronike...Od dana kad je model stigao do dana polijetanja proslo je 7 dana,znaci u tom periodu Goran je sve kompletirao i veliki dan D je stigao.
Naravno ovom prilikom u Goranovo ime se zahvaljum Dr.Lazi jer zahvaljujuci njegovim strucnim sasvjetima sve je islo mnogo bezbolnije,sigurnije i brze. Za sada za Lazu jedno virtuelno pivo    (pijemo)  do nekog susreta na livadi   (pijanoo)  .
Naravno svi smo bili puni adrenalina a kako je Goranu bilo on najbolje zna.Bice ovdje jos rijeci o ovome modelu,o tome sta je u njega ugradjeno i sl.a sada da sa Vama podijelimo ovaj fantastican dozivljaj.

  Dan D se desio 01.03.na lokaciji sportskog aerodroma.Ovaj dan je ujedno obiljezio i otvaranje letacke sezone.Poslije sklapanja modela,priprema i dugacke cek liste,izasli smo na pistu.Kako je to bilo od pocetka do kraja ovog prvog leta Yaka-54 pogledajte na sledecim fotkama a i neizbjezni video je tu.Vezite se polijecemo....                    (<--)






                                   
                             
 Let je trajao nepunih 5 min.jer se motor ugasio,slijetanje je bilo perfektno.Minimalna brzina pri slijetanju ovoga aviona nas je takodje odusevila.Poslije ovoga slijetanja Avion nije vise startovao jer je bilo sasvim dovoljno za prvi let.Sta reci nego model je odlican ali ne treba zaboraviti da je bio u rukama iskusnog pilota Gorana.Za sada toliko,naravno do sledecih fotki i videa.

magic:
Cestitam na jednom svakako velikom poduhvatu, uspesnom poletanju i sletanju. Posto sam se nekad dosta druzio sa dvotaktnim motorima (ali ne na avionima) kada sam gledao video cuo sam da kada se gas smanji postoje odredjena karakteristicna "pucketanja" u radu, sto je znak da je smesa dosta bogata. Pretpostavljam da je to tako jos uvek zbog faze razrade, a to je verovatno i bio uzrok gasenja motora. Skidanje svecice razresice dilemu. Isto tako na videu je motor bio jako glasan, dali je stvarno tako ili je to samo video? Pitam ovo posto je i meni jedan DL na putu pa razmisljam o nabavci drugog (jaceg i tiseg) izduva. Koji su servoi na modelu i koje baterija(e) za napajanje servoa a koja za paljenje?

Inace ja sam u kvadrilemi oko aviona, dali doticni Yak od EF, ili od H9 Carden, ili Somenzini ili pak CARF!??? Bilo bi lepo da pilot napise utiske mada je jos verovatno rano za to.

Pozdrav

fenix:
Sto se tice zvuka motora uopste nije bucan,ima prijatan zvuk sa ovim auspuhom to je na videu jaci ton,a pored toga sa zvukom motora mjesao se i zvuk bagera koji je ravnao zemlju pored piste.

Matić Dragan:
cestitke na novom modelu i uspesno izvedenom prvom letu. stvarno prelepa ptica.
 medjutim moram vas malo nagrditi, pogledao sam par vasih snimaka i primetio da uvek postoji kopilot, kopilot koji glasno komentarise pilotu da li je dobar i sta da radi. nemojte tako jer to odvlaci paznju pogotovo kad je potrebna veca koncentracija kao sada.
ako nista drugo, u slucaju nekog pada, moze se desiti da vam pilot kaze "sta se koji Q dernjate? vidite sta je ispalo". druga stvar, pogledajte pazljivo snimak, videcete da je model u par navrata bio u niskom zaokretu sa malom brzinom ili u pocetku penjanja takodje sa malim gasom, kao u jednom momentu pri poletanju. prilikom prvih letova novog modela trebate da izbegavate takve situacije jer ne znate da li je motor sklon gasenu i da li ste bas sve uradili kako treba.
nemojte zameriti, ne solim vam pamet, samo vam kazem iz iskustva na sta da obratite paznju.

inace drago mi je sto polako prelazite na ozbiljniju avijaciju.

zelim vam uspesnu sezonu.

pozdrav dragan

SABURO:
 :)aplauz

Ljudi, sve čestitke za izbor modela, avion je prelep. Btw, jel može ukratko opis opreme u modelu, serovi, power box, baterije...?
 (pijemo)
 

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version