Mnogo mi je drago što se interesujete i za ovaj projekat sa istim žarom sa kakvim ste pratili izradu onog starijeg Kwika.
Što se izbora motora tiče, mnogo je Boletu i meni draže da stavimo motor iz 1974. godine, nego ovaj novije generacije - jednostavno smo takvi ljudi. Osim toga, OS max .60 FSR ima oko 1.25HP sa originalnim OS max 744 auspuhom, dok FS 56a ima samo 0.99HP - bio bi nam mali za ovu aplikaciju. Ali, hvala za ponudu... S druge strane masa .60 FSR motora je 560gr sa auspuhom, dok je masa FS 56a motora 461gr, a nama je model već sada na krajnjem limitu sa težištem, te baterija mora da ide tik do rezervoara.
Dobar četvorotaktni motor za ovaj avion bio bi neki veličine .90, recimo OS Max FS 90 iz ere iz koje je model (mada bih ja mnogo voleo da stavim OS .91 FS Surpass
kada bih se odlučio za četvorotaktni motor). Današnji OS Max FS 72II bio bi dobra zamena, ali bismo morali malo olova da dodamo u nos - jednostavno su stare konstrukcije aviona bile, rasporedom masa, prilagođene tadašnjim konstruktivnim rešenjima motora... Današnji motori su lakši, a imaju veću snagu.
Inače, ovaj Kwik ima težište 2mm bliže napadnoj ivici u odnosu na Kwik MK III, a ugradni ugao krila i dalje je 0,5 stepeni - pod pozitivnim uglom. To će mu reći da je Graupner odlučio da napravi malko nosatiji i stabilniji model. Recimo da smo sa FSR-om na samoj granici, na nekih 100 do 101mm od napadne ivice - ne može se toliko precizno izmeriti.
Evo jednog lepog teksta o legendi aviomodelarstva koja je proslavila kompaniju OS Max (motor .60 FSR) za one koji nisu upućeni šta je bila i šta i danas jeste FSR serija motora.
http://sceptreflight.net/Model%20Engine%20Tests/OS%20Max%2060%20FSR%20(2).html