Author Topic: S1 Ringmaster  (Read 8180 times)

Offline Stanko BG

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 465
  • Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi (Grunf)
    • AMERICAN CARS RESTORATION
Re: S1 Ringmaster
« Reply #15 on: January 11, 2021, 05:23:05 AM »
Sedmog radnog dana na Ringmasteru, Bole i ja smo bili mnogo vredni i zadovoljni smo učinkom. Pre svih radnji napravili smo funkcionalnu vagicu. To je podrazumevalo povezivanje pushroda od opružne žice debljine 2mm, provera dužine i pozicioniranje vagice u neutralni položaj. Potom smo pristupili izradi krajeva na sajli u krilu. Pošto bi sajla časkom prosekla karbonsku vagicu, morali smo da je upakujemo u balkarnu cev. Ta cev je bila kapilara od starog termostata za bojler. Taman je odgovarao unutrašnji prečnik, a spoljni iznosi 1.8mm. Isekli smo kapilaru na meru i savili je oko vagice, pri tom vodeći računa da je sajla provučena kroz kapilaru i da ima dovoljno dužine za pravljenje završetka:


Potom smo motali bakarnu žicu oko sajle, pa povratili sajlu i još jednom namotali, pa osigurali bakarnu žicu i na kraju sve presvukli termoskupljajućim crevcem:




Evo kako je izgledala završena vagica:


Za osiguravanje sajle smo se vodili preporukama AMA (American model association). Postoje dva metoda osiguranja: stariji (uz pomoć bakarne žičice) i noviji (uz pomoć bakarne cevčice koja se steže klještima).


A, evo vagice montirane u krilu, da tu ostane zauvek:


Potom smo centroplan na spojevima filetirali petominutnom epoxy smolom sa malo mikrobalona, a zatim namazali konstrukciju razređenom epoxy smolom:


Najzad je usledilo i plankiranje... (pošto je na gornjem planku bilo neophodno da se izbuši otvor za pushrod, ugradili smo dva pomoćna rebra koja će držati formu planka oko tog otvora):


Evo donjake centroplana:


A, evo i gornjake:


Sledećeg puta: šmirglanje krila...
« Last Edit: January 11, 2021, 05:31:47 AM by Stanko BG »