E, fotografisala me je prijateljica koja je pro fotograf, ali joj je ovo prvi put da ovako nesto snima.
Samo sam tri leta napravio zbog problema koji sam imao na avionu, tako da i nije imala nesto vremena da udje u stos.
U poslednjem letu mi se motor cak i ugasio, ali posto sam bio u niskom preletu, paralelno sa pistom, samo sam skrenuo u levo i sleteo na asfalt, bez posledica.
Kasnijom inspekcijom sam ustanovio da je servo na gasu zesce smarao, zato i harrier i hover nisu bas da rep kaci travu.
Kada vec skidam kapotaz, proverio sam sistem za dovod goriva, sistem za paljenje, skinuo sam i oprao karburator ....
Nikakav fals vazduh, prljavstina u karburatoru ili slucajno prekid struje u paljenju, nego zasci luft u servu za gas.
Da napomenem da je servo na gasu Sky Holic digitalni coreless sa metalnim zupcima, ali vec je izgleda bio nacet kada sam slupao Extru prosle godine.
U svakom slucaju, skinem kapotaz, otkacim polugu servoa i pocnem rukom, kao, da imitiram vibracije motora i servo poludi i pocne da se krece bez kontrole .... a dakle, tu smo, dobro je.
U svakom slucaju servo zamenjen novim, ovog puta futabinim didgital coreles sa metalnim zupcima.
Test je bio u petak, kada mi je u poseti bila delegacija iz Mitrovice, deda Sava i Losmi.
Uzivali smo taj dan, zaista.
Leteo sam i u subotu, vezbajuci takozvane fugure u poniranju:knife edge spins, blenders i prvi put sam uspevao da iz poniranja radim harrier roll i odradim ceo harrier roll loop.
Jos jedna stvar, veoma vazna.
Zahvaljujuci Mircetu, kinesku karbonsku elisu sam zamenio za Mejzlik-a.
Kinez jeste tri puta jeftiniji, ali brate sa Mejzlikom je potisak sigurno 20% veci.
A Zajo ce vam reci koju elisu koriste likovi na EXFC.
Marko