"Ono čudo nikako ne bi trebalo "napajati" elektromotorima!" - Dok polako prlistavam dole navedene linkove i podatke samo da dodam, da nisam ni mislio da ih "napajam" elektro motorima, to čak iskreno i ne razumem šta si pod tim mislio
Tu turbinu sam pomenuo kao zasebni sistem koji bi eventualno uveo u projekat pored tih motora isključivo kao dodatnu snagu u procesu poletanja.
I dodao bih još par referenci koje su se promenile, pored naravno foto voltaže i ćelija koje sam uveo računicu čisto kao banalni primer da dobijem neku ~ kvadraturu i max amperažu koju bih iz njih mogao izvući, sada su na spisku neke papreno skupe japanske polikristalne ćelije koje, ako sve ispadne kako treba, pored dva turbinska vetro generatora koja uspeju da napoje gigante od baterija koje su u setup'u.
Što se izmena na dizajnu tiče, gore navedena slika je opet samo osnova, planiram ogromno zatupljenje nosa i repno zakrilce, mada nigde na aero foliji letećeg krila nisam video jedno, što me opet malo zbunjuje.
Još jedna od izmena je poletna težina, koja je sa 30 otišla na 60 kilograma, zbog čega su trenutno u razmatranju sledeći motori (na njih mi je svaki komentar dobrodošao)
http://www.plettenberg-motoren.com/UK/Motoren/aussen/Predator/motor.htm Ono što se iz njegovih karakteristika vidi je, da mi je po komadu potrebno napajanje bar 12-14s li baterija, što mi trenutno pravi popriličan problem, jer bi u sistemu bilo bar dva motora, sa bar dva para baterija, tako da softver detektuje kada se dve potroše (a to je kao što znaš period od maksimalnih 20 minuta), pa onda one koje su bile na punjenju stavlja u konzumaciju, a ove druga prebacuje na sistem punjenja.
U velikoj sam žurbi pa ovaj text sklepah na brzinu, čim se vratim kući dopuniću post sa malo exaktnijim podacima i exaktnijim problemima.
Hvala puno na odgovoru, dobih još hrpu informacija, i ono što je najbitnije još malo nade