Author Topic: Ampmaster  (Read 129886 times)

Offline Tosh

  • Newbie
  • *
  • Posts: 24
Re: Ampmaster
« Reply #120 on: February 16, 2012, 06:12:02 PM »
1240g sa 2200 baterijom

Offline drjack

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1254
Re: Ampmaster
« Reply #121 on: February 16, 2012, 07:04:31 PM »

1300g. Sa baterijom 2650 miliampera

Offline Tosh

  • Newbie
  • *
  • Posts: 24
Re: Ampmaster
« Reply #122 on: February 16, 2012, 10:53:08 PM »
1425g sa 5000 baterijom

Offline SDmodelar

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 271
    • Moj KP
Re: Ampmaster
« Reply #123 on: February 17, 2012, 01:09:55 PM »
OK. Hvala veliko. Ovo sam pitao zbog toga što sam i ja napravio jednog pre 6 godina i stojao mi je na regalu do pre par dana kad sam ga skinuo i očistio od naslaga prašine. Moram da ga malo preuredim jer je koncepcija izrade bila skroz drugačija  i ima mnogo nepotrebnih učvršćenja koja moram da uklonim. Čim budem nešto uradio postaviću i slike.

Pozdrav
Uslužna izrada delova od plastike vakumiranjem
Skype:  sdmodelari
http://www.kupujemprodajem.com/31402-1-nikola-djordjevic-svi-oglasi.htm

Offline drjack

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1254
Re: Ampmaster
« Reply #124 on: February 17, 2012, 09:00:01 PM »
Bas mi je drago da ima jos jedna ptica u jatu, cekamo slike..

Offline drjack

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1254
Re: Ampmaster
« Reply #125 on: April 04, 2012, 10:09:02 PM »
Na Ampmasteru sam pred Prvi (II let)  zamenio motor. Umesto starog Turnigy   C-3542 1100 KV, ugradio sam na iste rupe D3542/6 1000KV
Ovaj prvi ustvari i nema vise da se kupi, vec mu je D3542 zamena. Stari motor je radio dobro  ali je bio previse bucan, kao da mu je lezaj otisao,  Nema nikakvog lufta ali nemam ni lezajeve za njega. Ipak je dobio jak udarac   prilikom pada u Trsteniku.
Evo uporedne slike tih motora  kod Spacewalkera i Ampmastera



Novi motor je i fizicki razlicit od starog, pa nisam mogao da ubacim spiner kako sam hteo. Prednja strana mu je  malo duza , osovina drugacija, ali  necu pomerati nosac motora zbog toga.   Zato ce za prvi i kasnije letove ostati ovako. Bar ima bolje hladjenje.
Ako neko ima nove lezajeve za prodaju  koji  idu u C-3542 molio bih da mi javi.

Nakon toga odredio sam mu teziste. Po preporuci je na samoj remenjaci ali sam ga pomerio neki mm napred .




Trebalo bi da poleti za vikend ako ne bude prejakog vetra
« Last Edit: April 05, 2012, 12:36:18 AM by drjack »

Offline drjack

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1254
Re: Ampmaster
« Reply #126 on: May 05, 2012, 10:03:41 PM »
Ampmaster je danas konacno poleteo ali i uspesno sleteo  :big smile
Napravio sam 7-8 letova i ono sto smo videli  u Trsteniku se i sada ponovilo. Izuzetno lepo se ponasa u vazduhu.  Osim dva klika na stanici po dubini pre prvog sletanja nista drugo nisam imao potrebe da trimujem. Raspon brzina je od vrlo sporog do veoma brzog modela. Ipak je motor koji smo ugradili jaci nego sto je potrebno pa sam ga uglavnom leteo na trecini gasa. Ima dobru finesu i lepo planira bez gasa, vrlo je okretan. Jedino sto nisam podesio, su otkloni komandi, koji su bilo namesteni na maximum, pa sam morao nezno da pomeram palice. Veceras se bacam na studiranje Futabinog prirucnika. Za razliku od prvog trupa, ovde nema ni grama olova. Bilo je danas i vetra i pariranja na sletanju ali je sve proteklo bez problema. Koristim priliku da se zahvalim Branku na podrsci i  nesebicnim savetima. A evo ga i jedan kratki video   od poletanja do sletanja

« Last Edit: May 05, 2012, 10:15:58 PM by drjack »

Offline sasa

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1702
Re: Ampmaster
« Reply #127 on: May 05, 2012, 11:03:32 PM »
 :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz :)aplauz
BOLJE JE DA PLACES STO NISI NA NEBU NEGO DA PLACES STO NISI NA ZEMLJI

PRE NEGO STO PUSTIS JEZIK , PROVERI DA LI SI UKLJUCIO MOZAK

Offline Anakin

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 541
Re: Ampmaster
« Reply #128 on: May 05, 2012, 11:18:37 PM »
Bravo. Svidja mi se kako leti. Sletanje je bilo super.
And this, ladies and gentlemen, is the very first Fokker airplane built in the world. The Dutch call it the mother Fokker.
— Custodian at the Aviodome aviation museum, Schiphol airport Amsterdam.

An old pilot is one who can remember when flying was dangerous and sex was safe.

Offline drjack

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1254
Re: Ampmaster
« Reply #129 on: May 06, 2012, 01:29:38 AM »
Evo jos jednog videa.
 Ovo je ustvari bio prvi let, malo sporiji i smireniji.
Cak sam uspeo da ga prevucem u pokusaju da posle valjka malom brzinom napravim luping.


Offline drjack

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1254
Re: Ampmaster
« Reply #130 on: May 09, 2012, 01:26:36 PM »
Mislim da je steta da ove dve slike koje je vrhunski napravio "saxpg" ne budu ovde.






Hvala jos jednom "saxpg"

Offline saxpg

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1734
Re: Ampmaster
« Reply #131 on: May 09, 2012, 01:39:44 PM »
 (pijemo) 
Zao mi je sto nisam mogao da ostanem duze.
Eto me u julu, sa nekom letelicom vjerovatno na duze pa se vidimo  :)

Offline Tosh

  • Newbie
  • *
  • Posts: 24
Bushmaster
« Reply #132 on: May 18, 2012, 11:28:25 PM »
Za slucaj da u nedelju trava na 13 maju iznenada poraste, mi imamo resenje:
Uradjen je lagani "tuning styling" AMPMASTER-BUSHMASTER



ili mozda nije lose ni sa spojlerima?

Offline saxpg

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1734
Re: Ampmaster
« Reply #133 on: May 19, 2012, 06:28:52 AM »
Opaa, sad jos neki subwooferi i ozvucenje i imate prave mashine   17aa

Offline drjack

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1254
Re: Ampmaster
« Reply #134 on: September 09, 2012, 05:54:34 PM »
Proslo je vec neko vreme od kada intenzivno letim ovaj model. Model se zaista odlicno ponasa u vazduhu. Izuzetno je pitom i miran i dozvoljava opustanje i akrobacije. Nema vise treme ili straha od razbijanja. Ipak  djavo nikada ne spava. Danas sam zadnji  stigao na 13 Maj i odleteo nekoliko letova. Ostao sam  na kraju sam na aerodromu i resio da  potrosim  sve baterije koje sam poneo,  i za malo ostao bez modela.

Prilikom zadnjeg poletanja, nisam proverio otklone komandi, sto inace stalno radim i naravno peh.  Cim se odvojio od zemlje, nagnuo se ostro na desnu  stranu,  sto sam kontrirao ali sam morao stalno da drzim na palici levi nagib do kraja. Nije vise bilo piste pa nije bilo druge nego da ga popnem i tako probam da napravim krug. Model se klatio kao pijan, i cim bi popustio  palicu, odmah bi se ostro nagnuo na desno. Pomislio sam ovo ce da bude teska za..bancija

Nekako sam napravio kilavi  levi krug, pa cak  uspeo da  prošišam pistu.  Odleteo sam  jos jedan,  i dovukao ga malo brze u pravac za sletanje, sa neznim pokretima vertikalca. Cini mi se da nikada lepse nije sleteo. Imao sam sta i da vidim. Levi eleron 2/3 otklona na dole .

Probam na stanici, vidim sve radi ali u neutrali desni stoji dobro a levi i dalje u polozaju na dole. Proverim da se nije otpustila komanda ali sve u redu. Prakticno sam otklonom palice u levo, desni eleron spustio u toku leta i dobio flaperone i tako ga odrzavao u vazduhu.. Inace eleroni su vezani preko Y kabla. Kuci skinem i zamenim servo,  ali onaj stari na testeru  radi dobro. Ne znam sta je u pitanju osim da je mozda preskocio zupcanik u servou.
Promenio sam za svaki sl. i Y kabel. Servoi elerona su HTX 900 i bice zamenjeni boljim digitalnim.
Baterije sam na kraju potrosio leteci na Spacewalkeru..
 
     
« Last Edit: September 09, 2012, 06:24:54 PM by drjack »