Author Topic: Проблем са Turningy мотр  (Read 4835 times)

Offline zajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 918
Проблем са Turningy мотр
« on: January 22, 2011, 02:24:35 AM »
Ради се о овај мотор http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7393
и овај контролер http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10331 батриле си 4келиске
Кад додам гас из мировање почиње да брчи, елиса се окрече споро у обратан правац и нече да прими гас. Ондак му нагло додам и прими. Није радио тако на почетак мислим.бар не до те мере. Дали се некоме десило ово и шта би могло да буде? Мои друг има исти контролер само вечи Turningy мотор и ради му савршено. Имао је неко овакво искуство?
Поздрав.
Every model airplane starts in a box and end in a bag :) Ido Segev

Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 817
Re: Проблем са Turningy мотр
« Reply #1 on: January 22, 2011, 09:06:27 AM »
Prvo sto treba da probas je da promenis tajming motora na kontroleru, ako nemas karticu za programiranje mozes to uraditi preko palica na stanici, no verujem da ti je ovo poznata radnja pa evo ti uputstvo za taj kontroler, a mozda si slucajno dok si spajao bateriju na model ostavio palice stanice u gornjem polozaju pa je kontroler usao u programing mod, i nekako si promenio vrednost za tajming, ovaj kontroler ima automatsko podesavanje tajmniga pa probaj da ga stavis u automatsko mod da vidis sta se dogadja.


Offline magic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: Проблем са Turningy мотр
« Reply #3 on: January 22, 2011, 09:45:54 AM »
Ovaj kontroler je poznat po tome da ima jako lepu regulaciju gasa. No, odradi throttle range, stavi timing na automatiku ili probaj sa 15 ili 22 stepena pa vidi kako najbolje radi. Ako i dalje ne radi kako treba onda je ne ispravan!

poz
Veljko

Offline Schwab

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 468
Re: Проблем са Turningy мотр
« Reply #4 on: January 22, 2011, 11:51:25 AM »
Imao sam slican problem sa motorom na Zerou , samo je odjednom poceo da radi to sto tvoj radi.
Kasnije na stolu je radio normalno.I ranije se tako ponasao i na kraju spalio kontroler , mislio sam da je problem sa kontrolerom...
Ivane taj motor je kod tebe i razumeo sam ti da ste odvili jedan namotaj gde ste sumnjali da je izolacija probila ????

For the first time I was flying by Jet propulsion!No engine vibrations.No torque and no lashing sound of the engine propeller.Accompanied by a whistling sound, my jet shot through the air. Later when asked what it felt like, I said, "It was as though angels were pushing". 'Adolf Galland-ME262 ace'

Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 817
Re: Проблем са Turningy мотр
« Reply #5 on: January 22, 2011, 12:27:35 PM »
Kod mene je 4260 motor a zajo pita za 3548 ali filozfija je ista, taj motor koji je kod tebe pravio problem je kod mene radio lepo , samo sto smo mi odmotali malo zice sa jednog namotaja jer smo sumnjali da je problem mozda u tome jer je izgledalo kao da je ceo stator sa namotajima ispao nekome na beton pa se zica malo izgulila, motor video si radi kao sat.
a sto se zajinog motora tice njemu motor radi lepo na vecem gasu a pri malom broju obrtaja krci i vraca se u kontra stranu.

Offline petar

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 329
Re: Проблем са Turningy мотр
« Reply #6 on: January 22, 2011, 04:25:44 PM »
Nisam nista pisao podosta vremena na forumu, ali kad vec neko ima problem, ajd da napisem par redova.

Zajo, tvoj problem je najverovatnije u tome sto je jedna od faza motora ostecena, znaci recimo prekida se zica na jednoj fazi (sad dal' na motoru ili na "putu" od kontrolera do motora).

Ako imas bilo kakav drugi motor (ne mora da bude bas takav, moze bilo koji brushless od 50 grama do 5 kg) prikaci ga na taj kontroler i utvrdices gde se greska nalazi (samo, ako je totalno neprilagodjen nemoj davati pun gas nego samo malo) - da li mozda jedna od faza nije dobro zalemljena na kontroleru ili na motoru ili unutar motora.

Zadnji 3548SK koji sam kupio imao je jednu otkinutu pa zalemljenu zicu, a zalemili su je i izolovali "ko ni sebi ni nikom svom".

Tako da sa Turnigy delovima bilo kojim (motorom, punjacem..., kontrolerom) treba postupati na nacin da ga otvoris i vidis sta nije dobro zalemljeno, zalemis i to je to (sta da se radi jadni kinezi leme vrlo lose - relativno losi radnici, a "prelepi" i "divni" ljudi poslodavci samo govore: "Brze, brze, "ovde treba da stoji neko pogrdno ime"!!!").

Tako da ako umes da lemis i imas par minuta, pregledas i uradis to i imas vrhunski motor za male pare, a ako nemas vremena ili ne umes da prepoznas sta nevalja, a imas para onda kupis recimo Kontronik motor.

Imam i kontronik (kupio ga dok nisam znao za hobbyking, sto sam saznao od Magic_a)  i turnigy SK, jeste SK mora da se otvori i odmah pregleda i zalepe magneti (preventivno), a kontronik radi odmah ko zmaj, ali po meni ne vredi te pare. Kad pogledas da je kontronik samo za 100 EUR skuplji, to je neopravdano, osim za ljude koji zaradjuju 200 EUR_a na sat (verovatno zato sto su mnogo "dobri").

pozzz

Offline zajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 918
Re: Проблем са Turningy мотр
« Reply #7 on: January 23, 2011, 04:44:23 PM »
Хвала пуно свима на помш. Навероватно да конролер има ладан лем али немогу да сад тврдим.
Значи биче тако, отворим мотор и контролер, видим штаје као је и тако.
Наравно, ово нечу да радим сам мои другови су доста добри у овоме :mhm
Иначе себа су 30е лети као змај,ево сад се врачам из стенковац. Биче видео и фоткице, стрплење молим.
Поздрав.
Every model airplane starts in a box and end in a bag :) Ido Segev