Author Topic: HK 450tt PRO  (Read 37272 times)

Offline RAVEN

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 66
Re: HK 450tt PRO
« Reply #15 on: March 03, 2011, 12:40:20 AM »
Ja se razumem ko Marica u kriv . . .

Ovo mi je prvi helikoter, sve što znam naučio sam šunjajući po netu dok mi oči ne pobele i slušajući savete iskusnijih.

Za ovaj model sam se odlučio jer mi plastični delovi na ovakvim spravama deluju nesigurno, a dok ih zamenim cena dođe na isto i još se nerviram i verovatno ga parkiram u livadu zbog problema sa istim.
TT verziju sam takođe uzeo jer mi deluje sigurnije od plastičnog kaišića.

Kako mi bude stizalo šta od elektronike tako ću montirati, slikati i podeliti svoje iskustvo.
Zato sam i pokrenuo ovu temu da kad se neko nov pojavi može da nađe nešto što će njemu pomoći.

A ja ću biti iskusan i pametan.  :big smile

Offline todor

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 388
Re: HK 450tt PRO
« Reply #16 on: March 03, 2011, 12:45:48 AM »
Nije problem u natezanju nosaca, to ne smeta nego u sledecem:
Nosac koji je nategnut se kaci na osovinu helija, gde postoje tacno definisane rupe za srafove, tako da je sada
i nosac i osovina helija nategnuta, na ovaj nosac se kaci nosac elisa sa zupcanicima.
Posto je nosac malo nategnut i ne stoji upravno na osu helija, a naosac je u direktnoj vezi sa zupcanicima (onih 150 plasticnih),
tako da ce zupcanici prilikom rotiranja praviti osmice ili cak kaciti osovinu helija.
U pitanju su 1-2 mm, vidim kod nekog se ovaj slucaj javlja a kod nekog ne, ipak treba dobro pogledati Finless Bob video pa onda poceti sa montazom.

Mislim da je boli sistem TT od belta, manje su vibracije i stabilniji je u letu, bar tako kazu po forumima.
I jos da napomenem ima dosta njih koji se hvale kako su padali sa ovim letilicama (karbon+metal) i cude se kako su neunistivi i stete minimalne.

pozdrav.
« Last Edit: March 03, 2011, 12:50:15 AM by todor »

Offline RAVEN

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 66
Re: HK 450tt PRO
« Reply #17 on: March 03, 2011, 12:59:37 AM »
Sad sam proverio paket na sajtu pošte i možda mi repni servo stigne već sutra, pa će mo da vidimo kako će izgledati ta kombinacija.

Offline vpanin

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: HK 450tt PRO
« Reply #18 on: March 03, 2011, 01:41:26 AM »

Kod ostala tri servoa treba voditi racuna o dimenzijama a narocito ono E kod opisa servoa, kod HTX900 je 32 mm, ali tada kad se stave sva
tri jako je napregnut metalni nosac, tako da je dobro da je ovo ipak malo veca dimenzija 33 mm, npr kod HK-933MG.


Ovaj koshta 11 dolara
Jel ima neki da se uklapa a da ima kinesku cenu?

Offline todor

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 388
Re: HK 450tt PRO
« Reply #19 on: March 03, 2011, 07:17:19 AM »
Uzmi recimo 2 HTX900 i samo jedan HK-933MG, jel taj treci (za napred-nazad) vrsi naprezanje.
Ja sam narucio jedan HK-933MG pa kad mi stigne javljam da li odgovara, tj da li rupe pasuju.
Mada mogu i sva tri HTX900 ali da se ne vrsi pritezanje nego da spoj kasnije odradi lepak, to nisam probao, video sam
da to neki preporucuju.
Pozdrav.

Offline ff7

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 56
Re: HK 450tt PRO
« Reply #20 on: March 03, 2011, 08:43:16 AM »
Ne, stvarno evo sve vreme chachkam po HKu, i mislim, nalozio sam se opasno i cu ga kupim pa kud puklo.
Interesuje me samo, poshto vidim da se razumete:
torque tube vs belt drive
Shta je bolje?Obe verzije koshtaju skoro pa isto...
Sve svoje modele teram na RHINO 1750 3S 25C pa me interesuje dal bi morao da kupujem one od 2200mah il mogu da koristim i ove koje imam.
Koji tail servo preporuchujete (vidim svi teraju digitalne), a da se tachno uklapa u dimenzije nosacha?
Koje servoe preporuchujete za ovu ticu - imam par onih plavih 9-to gramskih vishka al ne bi sad neshto da natezem nosach ako ne pasuju.Al ako je razlika 1mm onda mislim da i oni mogu..
Sve u svemu postujte shto vishe slika i utisaka da bih se uchio na tudjem iskustvu..hehe
Pozzdrav

Vlada
Da se i ja malo ukljucim u raspravu po pitanju remena i kardana(torque tube vs belt drive).Naime je nemam HK 450 PRO ali imam Align 450PRO,ista stvar drugi proizvodjac.Kardan je po meni sigurniji od remena jer za razliku od remena nije podlozan promjeni kao remen pri promjeni temperarature,naime problem kod remena je taj sto je on osjetljiv na promjenu temperature i zavisno od toga moze sam da se zategne ili otpusti sto naravno  ima veze sa podesavanjem repa tj. sa ponasanjem repa u letu.
Mislim da remen ili kardan nemaju veze sa stabilnoscu helikoptera u letu,oni ti imaju uticaj na rep.Naravno ako u bilo kojem slucaju nisi nesto dobro podesio imaces problema sa repom.
E sad zasto bolji a zasto losiji.Ja sam dvije godine imao helikopter sa remenom,mislim na 450 Align,i za te dvije godine sam imao samo jedan pad zbog remena.Pukao remen u letu ali i to je naravno bila moja greska jer nisam vidio da je ostecen,a vec dvije godine imam Align 450 Pro i kod njega naravno nemoras da brines dali je remen popustio ili je pretegnut ali ima drugi problemcic koji je mozda za nas bitiniji.Cijena dijelova pri padu,jer kod pada sa kardanom u vecini slucajeva odlaze zupcanici na karadnu a kod remena to nije slucaj.Moguce je da se desi da ode i remen pri padu ali ja to da sada nisam dozivio a padova sam imao  :sljus .I jos jedna stvar zupcanike na kardanu je malo teze zamjeniti nego remen i kao sto sam rekao vise kostaju na kraju.
Ja i sada imam par helikoptera sa remenom i par sa kardanom i nemam problema ni sa jednim ni sa drugim,samo je vazno da lijepo podesis zategnutost remena i to bi bilo to,ostalih problema sem zategnutosti remena cisto sumnjam da ces imati.
 (pijemo)

Offline RAVEN

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 66
Re: HK 450tt PRO
« Reply #21 on: March 03, 2011, 04:30:37 PM »
Novi dan, novi paketić


Novo pitanje, koji šrafovi idu za zavrtanje motora (nisam ih dobio uz motor)

Offline vpanin

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: HK 450tt PRO
« Reply #22 on: March 03, 2011, 05:04:32 PM »
Za sve axi motore koje sam koristio ishli su obichni od kompa (krstasti).Uzmi lenjir (nonius/kjunasto merilo) pa izmeri promer rupe za shraf.Onda lepo kupish te shrafove (gvozdjara, u(k)radi sam..Pazi samo da ti ne ulaze previshe u kucishte motora da nebi oshtetio navoje (oturpijash ga na odgovarajucu duzinu)..
Jel si proverio dal se uklapa repni servo (velichina)?
Pishi choveche, gotov sam da kupim ovu ticu, moram da znam koja je najbolja varijanta za setup...
Pozz

Offline jrlotpi

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 712
Re: HK 450tt PRO
« Reply #23 on: March 03, 2011, 05:27:18 PM »
Uzmi recimo 2 HTX900 i samo jedan HK-933MG, jel taj treci (za napred-nazad) vrsi naprezanje.
Ja sam narucio jedan HK-933MG pa kad mi stigne javljam da li odgovara, tj da li rupe pasuju.
Mada mogu i sva tri HTX900 ali da se ne vrsi pritezanje nego da spoj kasnije odradi lepak, to nisam probao, video sam
da to neki preporucuju.
Pozdrav.

nemoj stavljati razlicite servoe za GL.rotor
postavi distancere ili sta vec neznam tacno koji je problem ali ne resavaj sa 2+1 servo

Offline ff7

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 56
Re: HK 450tt PRO
« Reply #24 on: March 03, 2011, 05:58:56 PM »
Definitivno nebi trebalo staviti razlicita serva na cikliku  (nono) ,malo pogledaj po netu,mislim da to neces nigdje naci da treba uraditi tj.taj problem rijesiti na taj nacin vec ces samo da si napravis drugi problem zbog razlicite brzine serva.

Offline vpanin

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: HK 450tt PRO
« Reply #25 on: March 03, 2011, 06:48:05 PM »
Pa nisam ja ni hteo da stavim razl servoe.Samo pitam dal mogu oni famozni plavi 9to gramski poshto vec imam 2.A i da ne placam 30e neshto shto mogu da platim 3.Al ako mora da se stave metal gear il neki drugi (malo) veci, ce kupim, nije strashno..
Mene samo interesuje optimalni set servoa za ticu, tako da to dobro radi i da se uklapa u mere zadate konstrukcijom samog rama..
Praticu post da vidim kako to ide, vama ljudi puno hvala na savetima, stvarno su od pomoci.
@ RAVEN Samo napred majstore, bice to super heli!
PoZ

Offline Schwab

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 468
Re: HK 450tt PRO
« Reply #26 on: March 04, 2011, 09:13:15 AM »
@RAVEN kako ide sklapanje?  Daj neku sliku .  ()-()
For the first time I was flying by Jet propulsion!No engine vibrations.No torque and no lashing sound of the engine propeller.Accompanied by a whistling sound, my jet shot through the air. Later when asked what it felt like, I said, "It was as though angels were pushing". 'Adolf Galland-ME262 ace'

Offline RAVEN

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 66
Re: HK 450tt PRO
« Reply #27 on: March 04, 2011, 06:55:48 PM »
Upravo došao iz pošte stigao i ostatak elektronike  :)aplauz


Offline RAVEN

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 66
Re: HK 450tt PRO
« Reply #28 on: March 04, 2011, 08:50:45 PM »
@vpanin

Hvala za ideju sa šrafovima od kompa, nabavo sam ih i pasuju savršeno, čak je i dužina prava


Samo što ne staju sava četiri koliko ima rupa, nosač je suviše mali da bi dohvatio sve rupe.

Tri mala servoa su sapakovana kako treba, ovaj sa strane je pravio mali problem jer je razmak rupa za nijansu veći al stalo je.



Repni servo je malo kraći od nosača, al' nešto ću smisliti

Offline Schwab

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 468
Re: HK 450tt PRO
« Reply #29 on: March 04, 2011, 10:13:42 PM »
Repni servo je malo kraći od nosača, al' nešto ću smisliti
Ja sam uzeo isti setup , moracu i ja nesto da smislim ....
mozda neke sire podloske ...
For the first time I was flying by Jet propulsion!No engine vibrations.No torque and no lashing sound of the engine propeller.Accompanied by a whistling sound, my jet shot through the air. Later when asked what it felt like, I said, "It was as though angels were pushing". 'Adolf Galland-ME262 ace'