Author Topic: Meister Scale P 47  (Read 150138 times)

Offline pericamitic

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 290
Re: Meister Scale P 47
« Reply #285 on: July 15, 2012, 11:22:05 PM »


Sve u svemu, Beli je prvo napasovao dve krivine...





Lako je njemu ovako da ga odmeri kad ima "Laser eye"  (res) (res)
« Last Edit: July 15, 2012, 11:25:14 PM by pericamitic »

Offline Gabor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2388
  • RC Bandit
    • Exclusive
Re: Meister Scale P 47
« Reply #286 on: July 16, 2012, 02:12:40 PM »
Mirče, Beli, ovo ste fenomenalno odradili. Svaka vam čast! Jedva mogu sačekati da vidim i čujem auspuh...

Offline mirce

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3322
Re: Meister Scale P 47
« Reply #287 on: July 19, 2012, 05:19:08 PM »
Sve zasluge za izradu auspuha pripadaju Belom, ja sam samo dao ideju...

U zadnjih par dana sam radio na vederingu. Za ovu fazu rada na modelu postoje razne metode.
Pošto se ovo radi na ofarbanom, skoro gotovom modelu, veoma je važno smisliti "tehniku" gde ako nešto "zeznete" možete to i da ispravite.

Sa airbrushom baš treba znati raditi da bi se ceo model "izvederingovao".
Airbrush možete koristiti za neke detalje, ali ceo model ne možete, ili veoma teško možete "izvederingovati" samo sa njim. Ne zaboravite, ovo nije maketa, krilo je 2,6 metara raspona (rezmaha).
Ja sam koristio airbrush  za detalje oko auspuha, izduvnih gasova na donjem delu krila i oko klapni kapotaža...

Za sam vederind koristio sam pastelne boje...





... i to 2 nijanse braon i crnu...



Rad ovom tehnikom je prilično jednostavan, pastele jednostavno izšmirglate na papir...



...razmažete krpom...



... i nanesete na površinu...





Ako preterate, naneti sloj možete iztrljati sa čistom krpom i samim tim možete dozirati koliko želite da neka površina ostane "prljava".
Ako vam se uopšte ne svidi kako ste nešto odradili, sa mokrom krpom sve obrišete i površina bude kao pre "mazanja"...

Znači, nema "frke" ako se pogreši, jer se sve lako da ispraviti.
Sem toga, u roku od par sati odradili ste sve, što je sasvim dobro "prosečno vreme" za ovoliki model...

Thunderbolt je samo malo isprljan, nisam želeo da ga "ubijem" da vederingom.
Polemisao sam sa čika Duletom, koji je bio protiv da se bilo šta radi, Golubu i Joletu se više svidja da model bude malo zaprljan, ali da se ne preteruje...
Mislim da je napravljeno, onako, prava mera...


Nakon vederinga na red su došla slova.
Komplet slova za P 47, za ovu razmeru, kupljen je još zimus. To je isti onaj, kao što Dino prodaje na svom sajtu.
Sve do pre par dana nisam ga ni otvorio. Konačno, kad je došlo vreme za nomenklature, blago razočaranje.
Prvo na tabaku sa letraset slovima ima preko 30 pozicija, a na tabacima koji pokazuju gde se postavlja svaki natpis ima samo 19 mesta!!!
Znači, prevrnuo sam ceo internet da nadjem gde koji natpis dodje, i naravno, našao sam...

Firma od koje su stigla slova za Panthera radi oznake i za Thunderbolta. Imaju projekcije P 47 sa svih strana, sa sve tačnim mestima gde i šta piše.
Na pravom avionu su neka slova bila manja, neka veća.
Sem par natpisa, uglavnom se natpisi koje sam ja imao i ovi koje sam našao, nisu baš slagali...

Osim razlike u naptisima, letraset koji sam nanosio na model prilično se teško postavljao, pogotovo kad je velik ili u par redova.
Da skratim priču, poskidao sam sva letraset slova, bacio ih u djubre i krenuo u izradu svojih natpisa, vodjen pozicijama koje sam našao na internetu...

Znači, ne preterujem, više od 15 sati !!!! (koji manijak) sam seckao i lepio "slovca". Slova malecka (3 mm visine) i kater ih još nekako i iseče (imam specijalan nož za tako fine, sitne stvari), ali ne možeš skinuti višak folije, a da slova ostanu na mestu, na papiru...
Onda sam mozgao šta da radim, pa sam slova lepio sa sve folijom koja je okolo (višak) i potom skidao taj višak.
To je još "Bož pomozi" davalo reziltate, ali je pipavooooo...
Vrhunac perverzije je, kad se iz, recimo A ili P R slova, treba izvaditi onaj deo u sredini. Znači, to u A slovu, pošto je celo slovo visoko 3 mm, taj mali trougao je, ma katastrofa mali...
Morao sam sa vrhom špenadle (čiode) da vadim svaki detalj... A natpisa, ko u priči...

Dakle, napatio sam se i verujte, nema te love za koju bih to nekom radio...


Konačno je došlo vreme da se model lakira. Pošto je vedering radjen sa pastelima, veoma sam morao biti pažljiv da nešto ne oštetim. Recimo oznojane ruke su "smrt" za površinu, jer sa vlažnim "prstićima" odmah ostavite otiske...

Golub je kupio lak i dogovor je bio da lakiramo sa 60% sjajem. To je malo više od Hellcat-a, koji je na granici mata i sjaja, a ipak se model neće "cakliti"...
P 47 je bio avion čija je površina, pošto je bila od aluminijuma, imala odredjenu dozu sjaja.

Da skratim priču, evo slika... Prvo slike od sinoć, kad je sprava stigla od Goše...









Danas prepodne...













I malo detalji...



































Mislim da nije ispalo "hrdjavo"...


A sad,  sastavljanje...

Pozdrav

Mirče





« Last Edit: July 19, 2012, 05:35:08 PM by mirce »

Offline mtesa

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 476
Re: Meister Scale P 47
« Reply #288 on: July 19, 2012, 09:42:44 PM »
prelijepa komadina
Striker, listen, and you listen close: flying a plane is no different than riding a bicycle, just a lot harder to put baseball cards in the spokes.

Offline misha

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2294
Re: Meister Scale P 47
« Reply #289 on: July 20, 2012, 12:21:29 AM »
Prelepo. Verovatno jos lepse izgleda uzivo.  Jedva cekam da cujem zvuk motora..

Jadan komsija Djoka.

Offline adam

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1460
Re: Meister Scale P 47
« Reply #290 on: July 20, 2012, 07:16:30 PM »
lepo mirce stari lave svaka cast!!

Offline drjack

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1254
Re: Meister Scale P 47
« Reply #291 on: July 20, 2012, 07:52:30 PM »
Fenomenalno!!

Offline mirce

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3322
Re: Meister Scale P 47
« Reply #292 on: July 27, 2012, 01:33:36 AM »
U zadnjih 7 - 8 dana sam sastavljao model. Bez obzira što je sve bilo namešteno, pa rasklopljeno za farbanje, ovo "finalno" sastavljanje iziskuje poprilično vremena.

Prvi delovi koje sam namontirao na model bili su prekidač i ventil za punjenje vazduha. Uz ventil tu je bio i mali Robartov manometar...



Mali prekidač ispod ventila za punjenje je prekidač kojim se gase svetla kad model stoji na zemlji.


Potom sam krenuo iz "dubine trupa" i postavio boce za pneumatski sistem.





Servoe i ventile nisam ni vadio, tako da je povezivanje pneu sistema bila sledeća faza. Cilindri na trapovima su poprilični, a sem njih tu je još 5 manjih vazdušnih cilindara (4 za otvaranje vratanaca za trapove) i jedan za repni točak. Zato sam za P 47 namenio 2 nejveće Robartove boce za pneumatiku.

I za ovo, kao i za ostala povezivanja, morao sam dobro da "smislim" gde će i kako da prolaze creva i razno razne žice.
Najvažnija stvar je da se sve može relativno lako rastaviti i sastaviti i da ni jedan deo nije "zarobljen", pa da mu kasnije ne možete prići ili treba da "raskupusate" pola modela da bi nešto namestili...

Da se vratim pneumatskom sistemu. Sem dve boce tu su i dva pneu ventila. Po jedan servo pokreće svaki ventil.
Jedan pneumatski ventil je za vratanca, a drugi za trapove. Umiksovao sam ova dva servoa.

Na JR 9303 postoji opcija da se uspori hod servoa i to sam iskoristio, tako da kad hoćete de se trapovi spuštaju, servo koji pokreće ventil od vratanaca ide normalnom brzinom, a onaj koji pokreće trapove radi usporeno.
Kad se trapovi uvlače u model onda servo koji pokreće ventil za trapove radi normalnom brzinom a onaj za vratanca najsporije što može.
Time sam dobio dovoljno vremena da se trapovi izbace ili uvuku, a da ne zakače vratanca.
Sem dva kanala nema potrebe ni za door sequencerima i sličnim "elektronikama"... 

E sad, čisto da sve ne bude jednostavno, kad se aktivira servo za ventil trapova, preko Y kabele pokreće se i lampa sa donje strane krila koja ulazi i izlazi iz krila.



E tu sad mora malo da se mehanički doteruju hodovi, ali može da se namesti.
Problem je što za lampu treba veliki otkloni na servou, a za ventil baš mali. No, kako rekoh, sve se da namestiti.
Ovo bi moglo i sa novim miksovanjem, ali 9 kanala na mojoj stanici su bila taman koliko mi je trebalo...
Iskreno još par bi dobro došlo...

Sledeće je bilo da postavim trapove u krilo i da priklučim i sprovedem sva creva od pneumatike.
Ista priča je i sa pneumatikom i crevima od unutrašnjih poklopaca trapova.



Njih sam spojio, kao što sam već rekao, sa poklopcima repnog točka...









Sledeće je bilo da postavim nosač motora. Kod mog majsor Gojka sam poručio velike platne od 30 mm i za šrafove koji su dolazili sa unutrašnje strane fire wall-a.
Ove platne imaju veliku površinu naleganja na drveni fire wall i samim tim teže će im biti da se vremenom utisnu u drvo.



Naravno, došlo je i vreme da se na sve šrafove i matice postavlja plavi Locktite, hemija protiv odvrtanja...



Sa donje strane krila sam od tapete za saobraćajne znakove isekao krugove i polepio ih na mesta gde su bila svetla za prepoznavanje na pravom P 47.
Sa blicom od, foto aparata, izgleda kao da rade...




Na modelu su odradjena i poziciona svetla kao i svetlo za sletanje. Posebna baterija napaja led diode a pneumatski ventil od trapova, kad ode u krajnji položaj (spušteni trapovi) pritisne prekidač koji aktivira svetla da sijaju...



Da bi se videlo i po danu, stavio sam dve led diode od 50000 kandela... Našao sam neke platne pa sam ih ubacio, čisto da izgledaju "retro"...







Baš šljašte...





   



Horizontalci su sa servoima povezani čeličnim žicama od 2 mm. Majstor Gojko je još onomad narezao navoje i napravio delove što za spajanje žica, što za postavljanje viljuškica...





Šipke su dugačke 1 metar a od servoa do elevatora je 1,5 metara, tako da se moraju nastavljati.







Na Hellcatu sam primenio ovaj sistem i pokazao se mnogo dobro, pa ga zato nisam menjao...
Na elevatorima su viljuškice sa kuglicom (ball link) dimenzija 3 mm...





Da bi oba horizontalca išla apsolutno paralelno, povezao sam ih preko Match Box-a. To je JR-ova spravica na koju možete da priključite do 4 servoa i da sa njom za svaki, nameštate revers, i krajnje položaje. Match Box vam takodje štedi na kanalima i miksovanjima, ali ne i na $$$...

 

Kroz vertikalac prolazi navoj od 3 mm i na njegovim krajevima su plastike na koje dolaze viljuškice sa sajlama...





Hitec HS 645 MG pokreće vertikalni stabilizator i repni točak...



Za repni točak najlon ide direktno, a za vertikalac, čelična žica ide kroz bovden...




Žice od servoa elerona i flapsova sam produžavao lemljenjem. U zadnje vreme ne koristim produžne kablove, nego lepo kupim žice na metar i zalemim ih na postojeće koje izlaze iz servoa. Time em napravim dužinu koja mi tačno treba, em nema bojazni da će se nešto izvući i da će se izgubiti signal.

Žice od pozicionih svetala kao i one od servoa takodje su provučene kroz krila. Sve, zajedno sa pneumatskim crevima od vratanaca i trapova izlaze na sredini krila...



Namešteni su i eleroni (ulepljeni u krilo) i flapsovi, kao i polugice koje ih pokreću...










I u trupu je postala "gužva". Prijemnik sam stavio ispod tj. iznad servoa od vertikalca. Time sam izbegao da produžavam kablove od servoa horizontalca i pneu ventila.






Baterije sam postavio, bez mnogo "filozofiranja" izmedju sundjera  i prednjem delu trupa.



 
Konačno sam došao i do motora. Njega sam postavio zadnjeg jer je model i ovako velik i težak, a "sto puta" sam ga okrenuo gore - dole...
Ovde je sve bilo "šraf na šraf" tako da sam sve odradio dok kažeš "džigerica"...



Naravno, pre motora sam postavio rezervoar na svoje mesto.
Tank je kao i na svim mojim modelima odradjen sa dva creva, jedno za odušak i drugo koje ide ka karburatoru i deli se na dva dela - na vod za punjenje i na vod prema karburatoru...
Za ovaj sistem morate imati Y deo koji razdvaja creva...



Crevo za punjenje ima vodjicu kroz koji klizi...





Naravno, ovaj kraj se mora zatvoriti kad se sipa "čorba".

Odušak je iza krila...



...i taj izvod sam postavio ovde namerno, da mi, kad dignem model na spiner da skidam krila, ne curi gorivo po rukama...
Sem toga. bilo i je mnogo zgodnije da provučem tigon crevo tamo, nego da ga ma,eštam ispod kapotaža, oko auspuha... 


Iznad elektronike paljenja postavio sam led diodu, koja signalizira da li je sistem OK...



Ova led dioda se nalazi ispod klapni kaotaža...

Kad već spomenuh kapotaž, morao sam da kupim dugačak cevasti ključ da bih mogao da ga stegnem...





Tu je i neizostavni kill switch, koji ujedno služi i kao prekidač sa kojim daješ kontakt elektronskom paljenju.



Servo jednostavno pritisne prekidač i kontakt je uspostavljen, kad hoćeš da ugasiš motor, samo "drkneš" prekidač i servo se pomeri u suprotnu stranu...
Ovo je sistem sam koristio na svim modelima što sam ih do sada leteo. Jednostavno i efikasno...


Pre nego što sam postavio krila na trup proverio sam i kako radi pneumatika...







... i sve je bilo u redu...

Dok se punila baterija za paljenje...



...izbušene su rupe na elisama...



... i time je sve bilo spremno za postavljanje krila na model i "kresanje" motora...

Ali, moramo da ostavimo nešto i za sutra...

Pozdrav

Mirče



« Last Edit: July 27, 2012, 01:54:06 AM by mirce »

Offline mtesa

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 476
Re: Meister Scale P 47
« Reply #293 on: July 27, 2012, 09:26:48 AM »
Ja vec pomislio, ovaj je batalio sve, otisao negdje da se kiseli u slanoj vodi..... kad ono, udarnicki radi.....
Striker, listen, and you listen close: flying a plane is no different than riding a bicycle, just a lot harder to put baseball cards in the spokes.

Offline misha

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2294
Re: Meister Scale P 47
« Reply #294 on: July 27, 2012, 10:54:40 AM »
izgleda ozbiljno. ono sto mi se ne svidja je veliki broj creva za pneumatiku,
pa bi mozda za sledece modele mogao da predjes na elektroniku.
svetla fenomenalno izgledaju.
paljenje se verovatno napaja preku ubec-a, jer vidim da si stavio 6 celija?

Offline mirce

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3322
Re: Meister Scale P 47
« Reply #295 on: July 27, 2012, 11:31:47 AM »
He, he...
Nema "slane vode", mora da se radi...
Kombinat se ne zatvara, proizvodnja nije u stagnaciji, šta više... Namnožili su se projekti, a neće sami da se naprave.


Mišo, pneumatskih creva ima toliko, jer toliko mora da bude. Kao što sam i napisao, ima dva sistema, jedan za vratanca repnog točka i unutrašnja vratanca na krilu i drugi sistem za trapove i repni točak. Svaki od ova dva sistema ima po dva creva tako da manje od toga ne može.
Ne znam na kakvu elektroniku misliš...

Svetla dobro sijaju, kupio sam led diode od 50000 kandela i još sam stavio po dve...
Landing light - svetlo ispod krila ima sočivo od baterijske lampe koje takodje "ubija" kako svetli...

Za elektroniku je potrebno napajanje od 6,5 - 9 V. Baterija od 6 ćelija je idealna ili LiPo od 2 ćelije.
Zato nema nikakav ubec ili slična elektronika.

Pošto i za prijemnik i servoe mogu da se koriste dve 2 ćelijske LiPo baterije, verovatno ću preći na njih...
U tom slučaju, moram samo da uz bateriju kupim i kablove za balansiranje, koji odgovaraju Thunder Power baterijama, jer moj punjač puni preko takvih kablova...
Ako neko na hobby kingu zna koji su to kablovi neka postavi link... Znači kablovi za Thunder Power dvoćelijsku LiPo bateriju...


Kako napisah, juče je konačno palo "kresanje". Znam ja na šta ste pomislili, sram vas bilo, ali nije to, "kresnuo" sam motor od Thunderbolta. 

Pre toga, postavio sam krilo na trup i moram reći da bez pomoćnika, nema teorije da se manipuliše sa modelom. P 47 je toliko velik da jednostavno ne možeš sam da ga prevrneš i postaviš na točkove.
Srećom tu je Maja pa mi je pomogla oko te "operacije". Da sam bio sam, jednostavno ne bih mogao to da odradim.
Problem se javlja već i kod postavljanja krila na trup jer je i ono ogromno i teško, i samim tim nezgodno ga je pridržavati dok spajaš žice i pneumatska creva.
Obavezan deo tokom sastavljanja instalacije je postao sundjer na koji postaviš krilo da ne bi ulubio napadne ivice...

Thunderbolt je toliko velik da kroz vrata od garaže može proći samo dijagonalno!!!
Jednom rečju - zajebancija...

No, kad je konačno model bio na "kotačima", uf, baš je sprava.
I meni je bilo prvi put da ga vidim tako sastavljenog.













Pošto sam hteo samo da upalim motor, nisam stavljao kapotaž. Skidanje elise je "smaranje" jer treba da odvrnete 6 imbusa i centralnu maticu.















Došla je i neizostavna "komisija"...




Gorivo sam "smućkao" sa uljem koje se dobije uz motor.
Ko ne zna, MVVS daje 2,5 dl ulja i sa njim se pravi 3% mešavina, tako da sam kupio 7,5 litara bezolovnog benzina i dobio adekvatan mix.
Prva paljenja, razrade i letenja se rade sa ovim gorivom, a kad se potroši, sledećae količine treba praviti sa 2,5% full sintetic uljem. Tako piše u prospektu...

Sipao sam gorivo u rezervoar od modela, dao saugh, okrenuo elisu par puta da "povuče" čorbu do karburatora.
Potom kontakt i posle 5 -6 okretaja elise (motor sam palio sa rukom bez startera) MVVS je dao "znak života" kresnuo je i odmah se ugasio - bio je pod saugom.
Saugh je vraćen i posle par okretaja elise motor je proradio...

Veoma me je interesovalo kakav zvuk ima izduvni sistem.
Pa moram biti iskren - katastrofa loš...
Motor se dereeeeeee, tj. ne da se dere - urla, sve zuji u ušima...
Paljenje jet-a u dvorištu, pa to je ništa koliko je ovo glasno.
A, zvuk je kao kad ti otpadne auspuh...

Nadao sam se da će biti malo glasnije, ali i nekom dubokom tonu, ovo nema veza sa životom i nema teorije da se ovako leti.

No, srećom pošto su tu bili čika Dule, Golub i Jole, smislili smo kako da napravimo prigušivače i da ih bez problema postavimo u izduvne cevi.
Jedini problem je što moj majstor Gojko, strugar, baš sad ima neki serijski posao, pa ne može da ga prekida i da mi te prigušivače časkom napravi.

Imam na modelu još šta da radim, čeka me kokpit, a nadam se da ću za koji dan paliti motor ponovo...

Pozdrav

Mirče   
« Last Edit: July 27, 2012, 11:49:51 AM by mirce »

Offline disljenko

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 353
Re: Meister Scale P 47
« Reply #296 on: July 27, 2012, 04:13:34 PM »
Sta reci...model izgleda brutalno dobro ovako na svojim nogama, jos kad se postavi kapotaz, uffff. Svaka cast !!!!

Mirce, Misa je mislio na elektronske trapove. Znaci da ih ne pokrece vaznuh nego struja. Moje misljenje je da to jeste sigurnija varijanta sto Misa predlaze ali konverzija takvih trapova ili bilo kojih je jako skupa. Recimo, ja sam se raspitivao kod onogo lika sto radi tu konverziju (ko ne zna to je firma down and lock) i za moje cilindre od zeroa mi trazio 350$ a ako hoces sam njihov kit kosta 325$. Mislim da je to dosta skupo. Za te pare mozes da kupis(barem u mom slucaju) jos jedan komplet retrakta ukljucujuci i noge i tockove i bocu za vazduh.

S' druge strane se slazem sa Misom da je to bolja i sigurnija opcija, ali...... Cak postoji pogucnost usporavanja jednog tocka tako da bas izgleda kao na pravim. Samo je pitanje vremena kada ce ovi trapovi potisnuti pneumatske, ali su jos uvek skupi. Robart je tek nedavno u saradnji sa hangar 9 izbacio trapove za njihov Tanderbolt p47. Ali da ne srecemo da teme.....pozzz !!!!

Offline miša2002

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1201
Re: Meister Scale P 47
« Reply #297 on: July 27, 2012, 04:46:54 PM »
Au!!! Svaka čast, vidi se da si mu ga dao...  (work)
Više od mesec dana me nema i ima šta da se vidi...
#FFCC00

Offline djbojan

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 644
    • Skycam
Re: Meister Scale P 47
« Reply #298 on: July 27, 2012, 05:37:23 PM »
Joj.... moram videti kako leti, jos ako je motor tako glasan kao sto kazes, pa to je vrh dozivljaja.

  Nek se dere, zato je warbird, da se i komsije plaše  :)aplauz

Offline mirce

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3322
Re: Meister Scale P 47
« Reply #299 on: July 28, 2012, 04:58:21 PM »
Dišljenko, da verovatno je Miša mislio na električne trapove.
Firma Down & Llock pravi konverziju za ovaj model. Cena za konverziju je 500$...

Gledao sam uživo kako rade i po meni to ne vredi tolike doplate.
Ono što Miši "smeta" je broj pneumatskih creva, a kod električnih trapova creva si zameni sa žicama.
Znači isto ti se vata šta ćeš priključivati. Kod pneumatike imaš boce, ventile i creva, a kod "elektrike" baterije, elektroniku za upravljanje i žice...

Ono što je lepo kod elektrinih trapova je da možeš štelovati brzinu podizanja i spuštanja trapova.
Pošto sam probavao trapove na mom modelu, sa sistemom koji imam, brzina podizanja točkova je znatno sporija nego na manjim modelia. Sem toga, Sierini trapovi pomalo podižu jednu pa drugu stranu i ne idu paralelno sve vreme.
Slično je i sa spuštanjem, gde se prvo otvori levi, pa potom desni glavni trap.

U Americi sam pričao sa ljudima koji imaju Down & Lock trapove i pitao ih da li ima varijanta da se kupi Siera, ali bez pneumatskih cilindara, kako bi, u slučaju konverzije na "struju", cena u startu bila manja. Nisu znali da mi odgovore, treba zvati Sieru direktno...


Juče sam majstor Gojku dao tehničke crteže za prigušivače auspuha. Da, ima ih dva komada i postavljaće se na krajevima auspuha, Gojko mi je obećao da će biti gotovi u utorak.
Znači početkom nedelje, palimo mašinu ponovo...

Vreme do utorka ću iskoristiti da kompletno završim model.
Ostale su dve stvari, kokpit i spiner.

Kokpit je praktično gotov, on je još dok sam ga pravio apsolutno odradjen, ukrojen i ofarban. Ostalo je samo da se naprave detalji na bočnim panelima i da se vederinguje.
Takodje treba da napravim i instrument tablu.

I spiner će biti gotov u narednih desetak dana...

Pošto se proveri težište Thunderbolt će biti skroz završen...

Odoh sad da postavljam kokpit...,

Ajd uzdravlje...

Mirče

 
« Last Edit: July 28, 2012, 05:05:29 PM by mirce »