Author Topic: Kyosho Kelly F1 Reno Racer  (Read 11088 times)

Offline magic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: Kyosho Kelly F1 Reno Racer
« Reply #15 on: June 17, 2013, 01:05:48 PM »
Nije mi bilo svejedno juce kada sam ti dao model  :'(. Jako dugo sam bio razmisljao o njemu pre kupovine, porucio ga u Svaji da dodje bas za mene jer ga do tada nisu ni imali u ponudi, ulozio sam jako puno vremena i novca u celu pricu ... Kelly je bio uzet sa idejom da se vezbam sa brzim modelima jer sam ja jos jaaako davno odlucio da cu jednog dana imati jet, pa je ovo delovalo kao idealan model za to. No u medjuvremenu se mnogo toga desilo i sada ce stafetnu palicu od Kelly-ja preuzeti Pilatus PC-21 i bilo bi greota da Kelly samo skuplja prasinu na polici kada je napokon dobio odgovarajuci setup.

Rastko siguran sam da si napravio dobar izbor jer znam koliko Kelly dobro leti i koliko jos moze da se lepo podesi. Znam da si bio zainteresovan za nekog hotlinera ali mislim da bi ti u ovoj fazi mozda naneli vise stete nego koristi, lete drugacije, jako su brzi i mogu biti nezgodni na sletanju.

Nemoj da zuris, model ima puno potencijala i polako sebi dizi lestvicu. Ovaj setup je jako fleksibilan kao sto si juce i sam mogao da vidis, sigurno ce ti jako dugo ostati zabavan. Mislim da se juce i Nikola iznenadio koliko lako i precizno Kelly leti, stvarno bez problema moze da izleti Basic.

Ono sam cim bi se ja prvo poigrao su mehanicki otkloni na servoima, tj. stavio bi ih na minimum kako bi se dobio sto veci hod servoa samim tim i popravila rezoluzija.

Znaci, samo polako i malim koracima napred i videces da ce ti svaki put izmamiti osmeh na licu.


poz
« Last Edit: June 17, 2013, 01:09:22 PM by magic »
Veljko

Offline Anakin

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 541
Re: Kyosho Kelly F1 Reno Racer
« Reply #16 on: July 24, 2013, 01:52:23 PM »
U nedelju je Kelly napravio prva tri leta od kako sam ga kupio. Iz RCSrbije sam narucio APC 13x6,5 i 12x8 elise. Za vikend sam leteo sa 13x6,5 jer je najsporija od svih planiranih, a u svrhu trimovanja modela, podesavanja tezista i generalnog upoznavanja sa istim. Prvi let je posluzio za sve planirane radnje i, uz malo srece, Nikola i ja smo za drugi let naboli bateriju tacno gde treba posto se ja nisam setio da pitam Veljka gde mu je baterija stajala a u modelu nikakav marker nisam nasao. Otkloni su podeseni na 70% od preporuke proizvodjaca i tako mi savrseno odgovara. Expo je na 50% ali mislim da cu ga na eleronima smanjiti. Na pola drugog leta sam poceo da letim onako kako sam i zeleo i zbog cega sam ovakav model i uzimao. Pod punim gasom vertikala, hammerhead ili bilo kakav drugi manevar koji ce mi model dovesti u poniranje, poniranje pod punim gasom i prelet preko piste... Naravno, i to pod punim gasom. :big smile I tako levo desno do besvesti. Tacnije, ne bas do besvesti jer sa takvim letenjem imam malo vise od 7 minuta letenja gde je baterija dobrano iscedjena (u propisanim granicama). To znaci da ce sa 12x10 i na kraju 11x11 elisama let da traje oko 5 minuta sto nije lose jer me adrenalin i sa ovom "sporom" elisom kida. Sve u svemu, model je sjajan, savrseno mi je legao i dobio sam tacno ono sto sam zeleo. Izuzetno brz model sa sjajnim letnim karakteristikama sa kojim mogu da divljam. Na kraju letenja dvominutno rasklapanje i pakovanje modela u auto.
And this, ladies and gentlemen, is the very first Fokker airplane built in the world. The Dutch call it the mother Fokker.
— Custodian at the Aviodome aviation museum, Schiphol airport Amsterdam.

An old pilot is one who can remember when flying was dangerous and sex was safe.