Author Topic: Arrow H9 - problem  (Read 22961 times)

Offline Gabor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2377
  • RC Bandit
    • Exclusive
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #30 on: September 27, 2011, 03:59:56 PM »
Zajko, svaka čast !  :hehe
Posle ovoga ili će ljudi uzimati za prvi model trener model, ili će bataliti celu RC priču.  :_D
Ne bih voleo da idem u  (offtopic), ali meni je Sky Hero ( visokokrilac, i ružan malo ) odradio posao. Posle jest da se čini kao dosadan model, ali u nekim prilikama čak i sa njim se na sit naletim. Krila su rešena sa gumom, i u više navrata mi je model spašen, baš zbog malo žešćeg sletanja i uzanog puta... Da ne kažem da njega smem niže da spustim iznad piste u leđnom letu nego npr. CAP580  :mhm

Inače ovaj post pratim od početka, iznenadio sam se ponašanju modela... Ne verujem da trokraka elisa toliko negativno utiče na let modela  mmmm
« Last Edit: September 27, 2011, 04:04:04 PM by Gabor »

Offline iva.nat

  • Newbie
  • *
  • Posts: 29
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #31 on: September 27, 2011, 09:29:25 PM »
Koja je cena tog modela?

Offline alpha

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 294
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #32 on: September 27, 2011, 09:39:33 PM »
Ne mislim da trokraka elisa negativno utice na let,naprotiv avion je sporiji i laksi za voznju sa tom elisom.Sumnjam da je mozda moja trokraka elisa bila npr lose izlivena ili nesto tako pa je model zato vukao na dole.Ne znam sta bi drugo moglo da bude. mmmm Pozdrav

Offline Anakin

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 541
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #33 on: September 27, 2011, 09:46:43 PM »
Ne mislim da trokraka elisa negativno utice na let,naprotiv avion je sporiji i laksi za voznju sa tom elisom.Sumnjam da je mozda moja trokraka elisa bila npr lose izlivena ili nesto tako pa je model zato vukao na dole.Ne znam sta bi drugo moglo da bude. mmmm Pozdrav

Rece pre nekoliko postova da nosom vuce na dole, za razliku od Alphe, kada proveravas CG. To tesko da moze da ima veze i sa uglom motora i kvalitetom livenja elise.
And this, ladies and gentlemen, is the very first Fokker airplane built in the world. The Dutch call it the mother Fokker.
— Custodian at the Aviodome aviation museum, Schiphol airport Amsterdam.

An old pilot is one who can remember when flying was dangerous and sex was safe.

Offline alpha

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 294
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #34 on: September 27, 2011, 09:59:18 PM »
Nisam obratio paznju da je arrow imao gorivo u rezorvoaru za razliku od alfe koja je bila bez goriva.Kada sam gorivo ispraznio CG je bio isto kao i na alfi.Sve to me je navelo da pomislim da je elisa problem.Ugao pod kojim stoji motor je dobar cak je za nijansu kod alfe nizi.Nemam pojma ni ja sta vise moze da bude.Nikako da se usudim da ga poletim.

Offline Anakin

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 541
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #35 on: September 27, 2011, 10:05:14 PM »
Odnesi ga kod Zajka. Po njegovim poslednjim izvestajima, postoji velika mogucnost da ga on skrlja i ako mu je CG kako treba, pa ces dobiti novi.  lol
« Last Edit: September 27, 2011, 10:25:58 PM by Anakin »
And this, ladies and gentlemen, is the very first Fokker airplane built in the world. The Dutch call it the mother Fokker.
— Custodian at the Aviodome aviation museum, Schiphol airport Amsterdam.

An old pilot is one who can remember when flying was dangerous and sex was safe.

Offline alpha

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 294
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #36 on: September 27, 2011, 10:24:58 PM »
Dobra ideja. :_D Pozdrav

Offline fifti

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 50
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #37 on: April 25, 2012, 02:52:40 PM »

Taj Arrow je kod mene i sve je ok  :) :)


Uploaded with ImageShack.us

Offline Anakin

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 541
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #38 on: April 25, 2012, 07:54:14 PM »

Taj Arrow je kod mene i sve je ok  :) :)

Cestitke. Jesi leteo skoro?
And this, ladies and gentlemen, is the very first Fokker airplane built in the world. The Dutch call it the mother Fokker.
— Custodian at the Aviodome aviation museum, Schiphol airport Amsterdam.

An old pilot is one who can remember when flying was dangerous and sex was safe.

Offline fifti

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 50
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #39 on: April 25, 2012, 08:03:18 PM »
Juce, hvala na cestitkama


Uploaded with ImageShack.us

Offline Decky

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 206
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #40 on: May 14, 2013, 10:31:07 PM »
Pozdrav od apsolutbog početnika!
Ja sam kupio kod Zajka Arow. Posle sat vremena na prvom pokušaju leta i rulanja po pisti jedva sam uspeo da ga podesim da pri ubrzanju nastavi da ide pravo. I kad je uzleteo zaneo se u desno a ja neiskusan i uleteo srećom u pšenicu koja je dosta amortizovala pad. Šteta je samo na elisi doduše već sam 3 polomio. Gumice mi se čine pravo rešenje iako sam početnik. Moraću sa Zajkom da napravim dogovor o popustu za kupovinu elisi na veliko :)
Upoznao sam jednog Čačanina preko ovog sajta i on je trenutno jedini aktivan u Čačku. Nadam se da ćemo okupiti ekipu pošto imamo lep aerodrom u Preljini. Biće i sličica u subotu!
Pozzzzz

Offline Decky

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 206
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #41 on: May 14, 2013, 10:40:15 PM »
Ali poleteću ja pa makar i ako nebude kolega da pripomognu (<--)

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #42 on: May 15, 2013, 12:48:00 AM »
Evo ja cu da pripomognem... dodji kod mene da ga poletimo jednom zajedno na duple komande..
Pocetniku sigurno nije lako da odrzi liniju pravac na poletanju, pogotovu kod naglog ubrzanja, ali vezba cini cuda...
Probaj na poletanju da polako ubrzavas do 50% gasa, bice manje osetljiv na tocku,  i kad uhvati tu neku brzinu odmah u full, posle par metara si u vazduhu.
Za pocetak izbegavaj maksimalno rudder u vazduhu. kad se podignes na neku bezbednu visinu 25-30 m gas na 60% i on pegla samo tako... vrti krugove leve, desne ali vezbaj da uvek budes na istoj visini i da ne mlataras krilima, ili bar jedno po jedno od ova dva, recimo prvo vezbaj da drzis istu visinu, pa kad to udje u ruku i glavu, onda da drzis ravna krila... preletenje pravca sletanja, da ne krivudas po zamisljenoj liniji sletanja, pa onda u svakom narednom krugu ga spustaj sve nize i nize, kad to budes izveo sa 1 m visine, pusti gas i sleteo si...
Ovo je samo teorija, priznajem da nije pocetniku lako u praksi, ali sto vise ovih vezbi *ispravno uradjenih, pasce andrenalin, proleteces... i navike ce ti biti u rukama...  Sta god se piskaralo... nema boljeg glow aviona za obuku od Alfe i Arrow-a !!
Uzdravlje !
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Offline Decky

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 206
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #43 on: May 15, 2013, 07:07:28 AM »
Hvala Zajko!
Svaki savet od iskusnog mi znači. Ako se budem uspeo organizovati doćiću. Ja sam mislio da polako krenem bez akrobacija jer sam svestan da treba mnogo prakse. Prvo da ga poletim a posle polako. Biće valjda u Preljini još neko iskusniji da pripomogne. Čačani javite se!
Pozzzzz

Offline Anakin

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 541
Re: Arrow H9 - problem
« Reply #44 on: May 15, 2013, 08:46:28 AM »
Koliko si peglao simulator?
And this, ladies and gentlemen, is the very first Fokker airplane built in the world. The Dutch call it the mother Fokker.
— Custodian at the Aviodome aviation museum, Schiphol airport Amsterdam.

An old pilot is one who can remember when flying was dangerous and sex was safe.