На моделу је све монтирано осим батерије пријемника. Обележио сам положај тежишта и то са пуним и са празним резервоаром.
Прва провера тежишта је показала да је модел прилично носат. Због овога сам морао да пребацим батерију иза крила. Прво сам направим носач за њу. Позицију сам изабрао тако да могу батерију да монтирам кроз отвор кабине.
Поставио сам батерију на носач и поново проверио положај тежишта.
Модел је и даље био носат. Да бих поставио коректан положај тежишта морао сам да се послужим оловним баластом испод репа. После неколико проба, нашао сам одговарајући комад олова.
Ставио сам модел на вагу ...
... и измерио 3kg и 120gr.
Само олово је имало масу од 130gr.
Са проценом да ми, до коначне масе, фали око 200gr боје и фолије и око 320gr горива, излази да ће коначна маса модела бити око 3kg и 640gr. Већа за 140gr од предвиђене. Овде сам мало застао и размислио шта да радим. Могао сам да сервое хоризонталне и вертикалне крме пребацим у задњи део трупа и скоро у потпуности решим проблем. После мале анализе прорачуна, одлучио сам да, ипак, ништа не преправљам и прве летове урадим са овом масом. Ако проценим да треба, касније бих урадио преправку.
Облик олова сам прилагодио простору трупа испод репа и са два вијка за дрво и петоминутним епокси лепком га причврстио.
Овим је модел био спреман за почетак фарбања.