На ред је дошло крило. Као што сам раније рекао, њега сам пресвукао монокотом. Са доње стране сам одлучио да буде пругасто црвено-бело, а са горње стране црвено са шаром.
За почетак сам отворе за смештај серво покретача крилаца офарбао белом акрилном бојом.
На претходном крилу, које сам радио, овај отвор сам пресвукао монокотом. Намучио сам се, јер нисам могао свуда лепо да приђем пеглом и на крају нисам био задовољан оствареним резултатом.
Припремио сам монокот и потребан алат. Главна алатка ми је пегла, обична кућна, само мањих динензија за путовања.
Посао сам започео углом на месту почетка крилца.
Затим сам пресвукао крај задње рамењаче на месту терминезона. Монокот сам за зид рамењаче залепио мањом температуром пегле. За лепљење преко ивице сам повећао температуру, пошто се на повишеној температури монокот скупља и обликује по површи која се пресвлачи. Овде се мора пазити да се не пређе максимална температура после које се монокот топи. Како се одређује температура, ствар пробе и праксе. Један показатељ нивоа темературе је боја монокота. Са повећањем температуре боја тамни, на пример црвена прелази у бордо, жута у наранџасту. Са повећањем температура нијанса је све тамнија. Хлаћењем, по завршеном послу, боја добија првобитну нијансу. Други показатељ је клизање пегле по монокоту. На врло високим температурама, пегла теже клиза по монокоту и има се осећај да ће да се залепи за њега. Ово је опасно јер у сваком трнутку може да се прогори монокот.
Опсекао сам монокот жилетом. Кад почињем пресвлачење монокотом, увек припремим нов, никад коришћен, жилет и скалпер.
Када је ово било готово, пресвукао сам терминезон. Пресвлачење сам започео мањом температуром, да бих је, како сам се приближавао крајевима терминезона, повећавао. У току рада, монокот сам руком затезао преко терминезона.
Применио сам Мирчетову фору да исечем вишак монокота. Потом сам повишеном температуром упеглао ивице монокота.
Прво један терминезон па на исти начин и други.
Прва фаза је била готова.