Трансформација BG munje у BG košavu је завршена. У ствари, првобитна идеја је била да направим нов, модификован модел. Стицајем околности све се завршило поправком и модификацијом старог.
Једно грубо слетање је за последицу имало ово:
Како је и капотаж, уз труп, био доста офуцан, ...
... као и поклопци точкова, одлучио сам да модел мало темељније средим, односно, уз поправку, и префарбам.
Проблем је био у боји која је коришћена приликом предходних оправки модела.
Проблем, код модела погоњених СУС моторима на метил алкохол је у томе што је метил алкохол прилично агресиван. Између осталог, користи се и као разређивач, нагриза боју (не све), тако да боја која се користи за моделе мора да буде изузетно отпорна.
Модел је, првобитно, био офарбан дво компонентним акрилним фарбама.
http://www.rcfly4um.org/index.php/topic,8600.msg60652.html#msg60652 Међутим, код каснијих поправки сам користио уљне емајл боје.
http://www.rcfly4um.org/index.php/topic,8600.msg100714.html#msg100714 Разлог за ово прилично велика цена акрилних боја.
Раније сам моделе фарбао уљним емајл бојама, и док сам сам правио гориво (метил алкохол 80% и рицинусово уље 20%), ове боје су издржавале целу па чак и две сезоне.
Међутим, преласком на фабричка горива са високим процентом нитро метана и ко зна још каквим додацима, уљне емајл боје једва издржре два изласка на терен. Гориво их „поједе“.
Осим, предходно наведеног, била су присутна и оштећења крма висине и правца. Груба слетања, оштећења при паковању у кола, промаја у стану која ми је два пута оборила авион. Одлучио сам да их заменим новим.