Bogme jesam.... malo sam i preterao
Danas sam se zahebavao ceo dan da ga kompletiram i probam... jedno sat vremena min sam pokusavao da skinem top brace i servo saver posto je lik nalio jedno kilo lepka u srafove... na kraju je burgija morala da radi
Kad sam sredio servo saver skontam da fali osovina koja povezuje servo saver sa servom. Morao sam da skinem sa Losi-a da bih probao, pase 1:1. Onda je krenula inspekcija ostalih stvari... zadnja desna poluosovina je malo iskrivljena ali nista strasno. Potom sam morao da promenim konektore na ESC-u i to je trajalo jedno 1h zahebancije sa 10 awg kablovima i lemovima kojima treba 500 stepeni da bi popustili lemovi
Izgubih volju da otvaram svaki diff da vidim kakvo je stanje... reko aj samo da povezem sve i da probam jel sve radi. Na srecu sve ispadne kako treba i provozah ga konacno.
Da ne dubim previse, ODUSEVLJEN SAM kako ovo cudo ide i kako se ponasa! Zaljubljen, gotovo
Sa druge strane, ne mogu previse suditi i porediti sa Losi 8ight jer treba to provozati jos par puta da se izvuce neko ozbiljnije poredjenje ali ovako na "prvu voznju" sto se kaze, mislim da je Mugen keva
E sad malko poredjenja:Mugen out of the box
- carbon front/rear shock towers
- alu front/rear chassis brace
- celicni spur (sto mozda nije toliko bitno)
- alu front/rear top plate
- malko mi se vise svidja kako su uradjeni prednji/zadnji nosaci diferencijala (deluje jace i cvrsce)
Losi 8ight-T 2.0 RR
- alu front/rear shock towers
- plastic front/rear chassis brace
- plastic top/rear top plate
- duza sasija
Poredjenje sasije, Losi je malo duzi i malo siri
Motor mount (vrh uradjen)
Top plate na Mugenu (deluje bulletproof)
E sad malo utisci o voznji kao i neki podaciDeluje dosta agilnije i lakse za voznju. Malo vise zvoni posto je spur celicni pa sam u startu mislio da nesto ne valja sa diferencijalima, medjutim sve je ok
. U centralnom diffu je verovatno 15-20k ulje posto je temp bila oko 50C, prednji i zadnji su bili tu oko 25-30C. Ono sto me je odusevilo je temp celog sistema, motor nije prelazio 35C, ESC 30C a spoljna temp je danas bila 21C. Baterije koje sam koristio za test su bile samo 20c (jedine pune) tako da su bilo poprilicno tople posle voznje, temp oko 50C. Posle sam napunio moje standardne 50-100C baterije i.... da nema zadnji spojler bilo bi prevrtanja samo tako
Podesavanje ESC-a:
- timing: 3 (od 1-10)
- punch control 3 (od 1-10)
Za kraj kratak video
Da sumiram danasnji utisak, Mugen je totalna ludnica!
Vidimo se na stazi pa cete sami da probate