RAZNO > PREDSTAVITE SEBE I VAŠ HANGAR
Bandi
Bandi73:
Pozdrav svima,
Zovem se Andraš Balogi, ali me pijatelji oslovljavaju sa Bandi. Skoro dve godine se bavim Rc modelarstvom, i zaista uživam u izradi modela. Do skora sam sastavio nekoliko modela međutim sobzirom da sam početnik u ovoj oblasti, nikako nisam znao da prvo gde i kako nabavim opremu a nakon toga da istu ugradim u modele. U pomoć mi je pritekao Gabor i nakon nekoliko mail-ova i dopisivanja preko Skype-a sa drugarom Dejanom ( koji isto je odprilike stigao negde kao i ja ) otišli smo kod Gabora koji nam je nesebično ispričao puno toga. Proveli smo ceo dan kod njega, videli puno toga i zapamtili sve što smo mogli :). Na žalost tom prilikom nismo videli kako modeli lete pošto vreme nije dozvoljavalo ali na rastanku Gabor mi je poklonio MIG 29 EVO III sa obavezom da ga opremim i poletim. Prošla je tako skoro godina i ja sam na moje veliko zadovoljstvo i sreću skupio svu opremu i proslog vikenda ( 25.08.2012) sa nekoliko modela krenuo put Bečeja gde smo sa Gaborom sastavili Mig-29 Evo III i kasno popode isti i poleteli na zalivnom polju. Moja sreća je bila neizmerna, Gabor je podigao model , a ja sam ga uz njegovu pomoć nekoliko puta okrenuo a nakon toga ga je on spustio, tako da sad i ja posedujem model koji uspešno leti i konačno sam u pravom smislu uplovio u ove vode. Naravno predstoji mi još vežbanja na simulatoru ali se nadam da ću do kraja sezoni uspeti i samostalno da letim.
branek:
Dragi Bandi,
dobrodošao na naš forum. Nama je drago kad vidimo dovoljno novih modelara ovde da znamo da i neij sve ovo u prazno.
Gaboru svaka čast na pomoći, ali manje nismo ni očekivali. :) (res)
Ako treba bilo kakva pomoć, pitaj slobodno, uvek se ovde nađe neko raspoložen i da pomogne. I nadam se da se vidimo na nekom od sledećih skupova.
Još jednom,
DOBRODOŠAO! (<--)
branek
Bandi73:
hvala, imću to na umu, i svakako vidimo se na nekom od sledećih skupova
pozdrav
shimano:
(pijemo)
tibeteagle: