RC MODELI HELIKOPTERA > PITANJA POČETNIKA O HELIKOPTERIMA

Kineski helikopteri - za i protiv!?

<< < (3/15) > >>

dejanxx:
Tuzno izgleda kad se covjek javi za pomoc a drugi ga ismijavaju (:sok:)
Mislim da svrha ovog foruma nije ismijavanje necijem ne znanju nego suprotno...
Ja sam jos uvijek pocetnik ali za 3 mjeseca sam naucio dooosta putem ovog foruma zahvaljujuci ljudima voljnim da pomognu i ovim putem im se zahvaljujem...
Podrzavam misljenje clana: IVAN3D!

Vaci:
Norrin.... uhhhh.... posle teskog dana teski ljudi postanu jos tezi.... ovo je forum o svemu i svacemu sto je interesantno bilo kome, a ima veze sa rc hobijem. Tema koju sam pokrenuo je bas o tim igrackama gde ljudi treba da napisu ako zele neko svoje iskustvo, a ne da ismevaju nekoga o kome nemaju pojma i ostavljaju komentare koji nemaju veze sa temom. UVEK ima neko dezuran ko se pravi pametan.

Ivane hvala sto si svojim primerom pokazao da ljudi treba da procitaju naslov teme, komentare, i onda da kazu ako imaju sta, a ako nemaju da cute.
Imam vec Trex100X i nimalo mi se ne svidja. Uzasno skup za ono sto sam dobio. Sada vec od silnih modova ne lici na sebe, zakacicu neku sliku kad ga osposobim. A FP100 je isto to, vise nego duplo jeftinije, a ljudi kazu da dobro leti. Bilo bi interesantno kada bi neko vozio i Trex100x i FP100 pa da ih uporedi.
A ovo sa linka je heli na koji sam mislio kada sam otvorio temu. Imao sam ga. I veruj mi, njegova namena je da se ljudi uce na njemu ili zezaju u maloj prostoriji u toku zime. Vecina stvari tog tipa je uzas blagi, ali ovo uopste nije bilo tako lose. Vise sam se zabavio sa njim nego sa Trex100x, a kosta 4 puta manje.
Zato sam otvorio temu, ako neko ima neki kineski model a da je bio bas zadovoljan njime, voleo bih da podeli to. Da se razumemo, recimo i Walkera je iz Kine koliko znam, ali ne spada u tu grupu o kojoj pricam.

IVAN3D: