RAZNO > PREDSTAVITE SEBE I VAŠ HANGAR
miodrag Sehovic - Beograd
shelle:
Postovani prijatelji, (mladji i stariji)
posle dugo vremena provedenog na netu, trazeci mesto gde ima svega i svacega vezanog za RC modele raznih letelica (a da da bude na nivou - sto bi rekao Gidra), odlucio sam se da Vam se pridruzim. Saljem pozdrav svim clanovima iz svih gradova.
Vremenom sam dosao do zakljucka da svaki covek mora da ima hobi da bi ostao uravnotezen. Sa svojih 35 godina resio sam malo ozbiljnije da udjem u ovu pricu oko RC letelica i spremam se za kupovinu prvog ozbiljnog vazdusnog plovila. Inace MORAM da vam se pohvalim da sam ja jedan od onih za koje ste MOZDA culi: "EJ ENO GA ONAJ TIP STO MU JE POBEGAO AVION NA DALJINSKI..."
Da...ja sam taj "profesor" :-(. To mi se dogodilo pre nekih dve godine kada sam pustio avioncic od 60-tak Eura da leti po vetru. Pao je u krug fabrike koja ima povrsinu od oko 2 km kvadratnih... Ostala mi samo komanda...
Pa tako odlucih da u novoj 2009-oj krenem ozbiljnije.
Svoj hagar (nazalost) nemam, ali imam dobar osecaj da cu poceti da ga stvaram...
Za pocetak mi se jako dopada jedrilica OMEI 2000 i mislim da je ona ozbiljan kandidat za mog prvenca. Vase (eventualno) misljenje o ovoj jedrilici je dobro doslo...
Za pocetak toliko.
Veliki pozdrav
Shelle
SABURO:
Pozdrav Shelle i dobro došao na forum.
Jedrilica izgleda jako lepo, ali mislim da nije za start up varijantu. Gledaj da pazariš neki model koji je visokokrilac i da ima sve tri ose, tj. vertikalac, horizontalac i eleron. Ova jedrilica nema vertikalac i mislim da je to u startu nedostatak, tj. ne čini je da bude početnički model. Druga stvar je što je od fiberglasa i ne daj bože neki ekscces da se dogodi, imaćš¡ problema sa krpljenjem tog materijala.
Imaš raznih topica pokrenutih na temu šta za početak, vidi prvo njih da izčitaš, pa da krenemo u potragu za modelom koji bi ti pružio školske startove. Pa onda kasnije omei 2000...
(thumb)
pozdrav, Nikola.
leonardofibonacci: