RC MULTIKOPTERI > MULTIKOPTERI GENERALNO
Profesionalizam i odgovornost
motorola_la:
svaki signal se moze ometati , hakovati , preuzeti kontrola, pogotovo oni koji radi u opsegu 2.4Ghz , upalis jamer podesis frekvenciju na 2.4ghz opalis po svim kanalima i to je sav posao nista lakse, za to nema zastite ma koju stanicu da imas, sem da visec oro pao oro paoo (<--) (<--)
danko:
Čovek voli da izađe na televizor, pa to ti je :)
Danijel:
Pre svega ja nikakvu nisam pricu dao ni za jedne novine. Pricu o ovom clanku je ko zna ko sastavljao iz tih novina.
Mene su zvali da poletim letilicu sa tim transparentom i uredno platili moje letenje.
Ljudi ovde vole da preuvelicavaju malo pricu i na forumu da potenciraju nesto kako se ide u propast nasem poslu i hobyju.
Nego bolje da malo uce da lete bez gps moda jer oni kad padnu ici ce u zatvor a za mene ne brinite moji padovi nisu amaterski.
Dosta sam gledao amaterskih padova koji lete u gps modu pa mogu sa sigurnoscu da kazem da malo posvetite paznju na ucenje preciznog i manualnog letenje ovih spravica a ne da se zanosite dal ce se neki zakon uvesti ili ne.
Ja se iskljucivo zalazem za uvodjenje zakona koji ce zabraniti nekom ko je umisljeni letac da poleti bilo kakvu spravu u centru grada.
Ja sam za kratko vreme dokazao da sam profesionalac i u ovom poslu i u svakom koji radim i imam cim da se pohvalim tako da amatere molim da me ne prozivaju i ne komantarisu moj rad kao sto i ja njihov ne komentarisem.
Ja sam u zivotu toliko slupao letilica da vi necete toliko kupiti za ceo zivot tako da sam naucio da padam i da se ponasam u takvim situacijama :big smile.
Pre 3 dana sam video pad jednog coveka sa s800 evo koji leti tu letilicu vec 6 meseci i zapitao sam se sta bi se desilo da taj covek poleti u gradu i da nesto krene po zlu gps itd.
Stoga se zalazem da se taj zakon uvede sto pre. Jer koliko letaca ima koji kruze iznad prepunih stadiona sa manjim i vecim letilicama u GPS modu ako okasne sa zakonom desice se ubrzo neka katastrofa.