RC MODELI JEDRILICA > ELEKTRO JEDRILICE

Blanik L-13 4.2 m + Jet engine

(1/16) > >>

zajko:
sredinom Nov. bi trebao da sleti jedan ovakav Blanik u Malu Ivancu.. normalno ARF….

Nisam znao gde da ga smestim… pa rekoh ajd ovde… Posto sam potpuni pocetnik sa jedrilicama.. imao bih million pitanja…
Plan je da ga vuce H9 Super Cub  2.7m, ali ipak sa 50cc Gas…. takoo ljudi pricaju po net-u…

Ali imam nedoumicu, ako nema motor, a ja promasim pistu ili ne sletim, onda je cabar….

Prva ideja *mozda suluda je da stavim 2 EDF 80mm* cisto da imam neki pogon, pomoc….
ali onda nadjoh na net-u ovog lika, sto mi se nekako vise dopalo, a mozda i kao ulazak u Jet….

E, sad pitanje koliki i kakv bi trebao biti taj Jet, koliko tu cega ima i treba…
Za Blanik kazu da je cca 10 kg letne tezine sa 4.2 m raspona… 2 x EDF 80 mm sa baterijama bi trebalo da bude oko 3-4 kg, pretpostavljam da je tunegde i Jet skalamerija sa svim elementma i gorivom….
Rekao bih da ovaj lik sa Jet-om leti prilicno brzo, sto mi se jako  (yay) (yay)…

Jet cak nikad nisam uzivo video, cuo etc… Al bi bilo zabavno  (pijanoo)

Dajte malo na ovu temu, smislenu umesto da se svadjate  ()-()  ali ne previse dubinski i komplikovano, sto prostije, to lepsije  (res)

rajker:
 mmmm  Pa gde bre Zajko da promasis svoju pistu  :big smile Neki  motor uvek dobro dodje,iako ces ti ovo hvatati pri sletanju u ruke  :big smile
Salu na stranu,ja nisam strucan sa ovakvim velikim jedrilicama,ali ovo na snimku fino izgleda  mmmm

Sava:
Po meni praktičnija varijanta je pogon sa EDF, iz prostog razloga što možeš u letu ugasiti i po potrebi upaliti motore, što je po meni svrha jedrilice. Tako možeš ostati poprolično vremena u vazduhu i uvek se dovući do piste, ako termoka zahvati tako veliku jedrilicu. Što se cene tiče, sigurno je osetno jeftinija varijanta. Ovo je moje mišljenje.

nedbojsa: