RAZNO > AUTO / BRODO MODELI
Elektro klub klasa Off Road 1:10 2WD
magic:
Ja sam bio prezadovoljan tim kombom. Ali isto tako treba probati i nesto novo tako sam uzeo ovo da probam:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=16020
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=17228
Jos ga nisam vozio tako da ne mogu da ih uporedim. Jos jedna preporuka bi bila da uzmes kontroler od 60A jer si sutra fleksibilniji gde ga sve mozes koristiti, npr. i na nekom onroad auticu.
Sto se programiranja tice ne moras da uzimas nista jer ja vec imam sve kartice za programiranje :big smile ionako se programira samo jednom, sve vrednosti na minimum!
poz
donkihote:
pozdrav svima već duže vreme pratim forum,i nedavno mi je stigao prvenac Losi XXX-SCB i ja sam kao početnik totalno oduševljen sa modelom,mada Zajko tu u jednom postu spominje da mu je model spor,ne znam meni deluje sasvim ok,možda vremenom kad se povećaju apetiti i meni bude spor,kad tad će dobiti jedan brushless set ali zasad zadovoljava moje potrebe
pre neki dan smo ga dooobro provozali sa drugarom napolju,prvi utisci su sasvim solidni model reaguje odlično na sve komande,mada tu nemam nekog iskustva da bih uporedio sa drugim modelima,to je čisto moj prvi utisak,lepo se ponaša u krivinama ,stabilan na neravninama,a lepo se ponaša i prilikom skokova,svaki savet i sugestija je dobrodošla,evo i sličica,nemojte mi zameriti što je prljav taman sam završio sa vožnjom,a mislim da je magic spominjao negde da offroad auto treba da je blatnjav :big smile
taman sam iskoristio dan pre snega
Bigneda:
:) aplauz sto prljavije to bolje ;)
donkihote:
možda nije najprikladnije mesto,ali pošto se tu spominjali brushless set-ovi za 2wd,a imam u planu kad-tad da stavim neko takvo čudo u autić da vas pitam za timing motora,šta mu to dodje i koliko utiče mogućnost tog timinga na vožnju?
magic: