RC MODELI HELIKOPTERA > SUS HELIKOPTERI

Quad - komunikacija preko racunara (pocetnik)

<< < (2/3) > >>

lazarmladenovic:
Zdravo drugari!  :)

Hvala puno na savetima.

Posto sam pocetnik u svemu ovome, odlucio sam da najpre sklopim quad u celini, da pre svega imam nesto funkcionalno kao osnovu, a da nakon toga pokusam da projektujem svoj hardver i softver pa dokle doguram.  :big smile

Ideja je da komunikaciju racunra i mikrokontrolera koji ce regulisati motore, ostvarim preko wifi-a, da na mikrokontroler za pocetak prikacim ziroskop, a kasnije i druge senzore.

Ovo je za sada gruba zamisao, bice sigurno jos puno izmena, a potrebno je da se jos dosta uputim u samo problemetiku quada.

Javljam vam kako napreduje izrada kada dobavim delove.

Ako neko ima jos koji savet dobro bi mi dosao.  ;)

Pozdrav!

saxpg:
Evo cisto za informaciju... ja sam danas dobio ovaj prijemnik koji sam narucio cisto iz zezanja da vidim kako sve to radi preko WiFi:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21430__Hobbyking_IOS_Android_4CH_WiFi_Receiver.html

Mogu ti reci da je interesantna stvarcica, a kako je android otvoren sistem, mogucnosti su neogranicene.
Ti  se vjerovatno bolje razumes u problematiku, pa znas da na trzistu ima mnogo boljih prijemnika ove vrste koji ce za tvoj projekat biti vise nego dovoljni.

Ako ti trebaju neke informacije u vezi ovog prijemnika, javi se slobodno.

ak:

--- Quote from: saxpg on May 16, 2012, 12:14:43 AM ---Mogu ti reci da je interesantna stvarcica, a kako je android otvoren sistem, mogucnosti su neogranicene.

--- End quote ---
Android manje vise jeste open ali aplikacija nije.
Malo su preterali sa cenom. Za te pare moze da se uzme SoC (npr. Raspberry pi), doda wifi i onda su mogucnosti neogranicene.
Hmm, dobra ideja.