rcfly4um
RAZNO => PLANOVI / NACRTI MODELA => Topic started by: glavaxy on November 28, 2010, 11:06:28 AM
-
Da li neko od ljudi sa foruma poseduje plan za letece krilo Zagi?
-
http://www.flyfreak.net/ (http://www.flyfreak.net/) na ovom forumu imaš celu seriju natpisa o Zagiju i naravno planove. (work)
-
Naravno da ima planova !
Detaljni opis alata za izradu (jednostavan alat za rezanje stiropora), koordinate profila krila, detaljni saveti i slike toka izgradnje u varijantama: jedrilica, elektro pogon- slobodan let, kombat, padinsko i akrobatsko letenje, itd... Sve je u stampanom obliku.
Postoje i duralni sabloni za rezanje, kao i materijal!
Cena planova, su troskovi kopiranja! Kako su neki prilozi u boji, mogu kopije u boji, ali nista od vrednosti nece izgubiti ni u crno beloj tehnici, sem uvecanih materijalnih troskova!
Veza preko P.M.-a (telefon, adresa) direktnim kontaktom.
-
Na ovoj stranici imas plan : http://tzagi.altervista.org/zagicad.html (http://tzagi.altervista.org/zagicad.html) na cetiri strane.
A na ovoj adresi http://tzagi.altervista.org/step.html (http://tzagi.altervista.org/step.html) imas izradu "step by step" na jedanaest strana.
Pozdrav, Rale
-
Flying wing CG calculator:
http://fwcg.3dzone.dk/ (http://fwcg.3dzone.dk/)
-
Zagi u Podgorici
Uz pomoc SaXPG zavrsen je prvi ZAGI u Podgorici...
Naime, Sasa mi je nasao plan, iskopirao ga, a zatim smo kod njega izrezali stirodur, i evo da vidite kako je ispalo...
Cekamo prvi lijepi dan da ga isprobamo.
Avo kako izgleda:
Pozdrav od Gorana Scekica
http://www.youtube.com/watch?v=HD0p3ANGg6U (http://www.youtube.com/watch?v=HD0p3ANGg6U)
-
:)aplauz jos samo GoPro i u akciju (pijemo)
-
Aj srecno!
Hoce li biti neki video........ mmmm
-
:)aplauz
-
Evo ga snimak...
Let je odlicno protekao.
Saxpg je naravno izbacivao zagi... jer je ucestvovao u njegovoj izradi.
Evo pogledajte...
http://www.youtube.com/watch?v=_9wSff-Y80s (http://www.youtube.com/watch?v=_9wSff-Y80s)
-
cestitke za uspesan let. koji je setup?
evo i nekog plana koji ja imam.
-
Otvoricemo novi topic za krilo posto, bar kod nas, ima dosta interesenata. Ko god ga je vidio kako leti, pozelio je da napravi sebi jedno.
Ono sto sam htio da dodam u ovoj temi tice se konstrukcije. Naime, krilo je mnogo stabilnije zahvaljujuci vingletima koji mu daju stabilnost po pravcu, ali istovremeno oni su smetnja za lagano izbacivanje. Videli ste na sta je licilo moje izbacivanje na snimku :sljus , sam sam se sebi smijao. Doduse sinoc sam vidio lika koji je gori od mene pa mi je lakse:
http://www.youtube.com/watch?v=GlevWppQu9w&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=GlevWppQu9w&feature=related)
Listajuci forum sinoc, na temu leteceg krila nasao sam interesantan topic na rc groups:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1052384 (http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1052384)
Izmedju ostalih interesantnih stvari bio je i podatak, da kada se ukoso izreze kraj napadne ivice krila, on daje potrebnu stabilnost, tako da u tom slucaju nisu potrebni vingleti.
(http://static.rcgroups.net/forums/attachments/3/6/9/4/5/t2533943-169-thumb-Assassin%20%231.png?d=1242827246)
Ovo jako olaksava izbacaj, sto je po meni najveci problem kod pocetnika sa ovom vrstom modela.
Pretpostavljam da se posle nekoliko izbacaja i to lako savlada.
Svima koji nameravaju da prave nesto slicno, savjetujem da pogledaju ovu temu na RC Groups.
-
Sale, nema sta,
doktor si za izbacivenje u odnosu na ovoga...
Svo vrijeme sam se smijao gledajuci... izlgeda ga je malo opicilo i po ruci.
-
Podgorica,
Upravo stigao sa letenja.
Ja i Sale smo iskoristili kratak period kada nema kise da isprobamo opet Zagija.
Zaboravio sam da dam setap:
Krilo, 1,25 m
Baterija, 2,20 mah 3S
Motor, 170 W
IZVJESTAJ:
Ja i Sale vjezbali izbacivanje, za sada je najbolji nacin baciti ga drzeci Zagi za motor dok ne radi i kada poleti kao jedrilica dati gas.
Ukljucen tajmer na stanici u uzlijetanje...
Na blago kisovitom vremenu (ja sam sjedio sa stanicom u gepeku) avion se ponasao odlicno, s obzirom da je krilo ojacano
Nije bilo vibracija.
Poslije tacnog vremena letenja od 35 minuta morao sam da slijecem zbog jake kise,
prije slijetanja dao sam maksimalni gas da vidim koliko jos baterije ima...
I desilo se cudo, avion penje vertikalno....
Kada sam sad zakacio bateriju da se puni pokazala mi je da ima u njoj jos 400 mAh.
Za sada toliko...
Pozdrav,
Goran Scekic
-
Ja sam završio Zagi i čekam lepši dan da ga poletim, neznam koliko je vaš ispao težine, ja sam sa zaustavio na 650 gr. i mislim da sam preterao sa težinom, nije smeo da ima više od 550 gr. Raspon krila je 120cm. sa vingletima i motorom AX2208NH KV.1900 i elisom 6x4P . Baterija 3s 1600. Presvlačio sam krila japan papirom i razređenim epoksijem i dobio izuzetno čvrsto krilo, ali i dodatnu težinu. Inače sam zbog toga i pravio Zagija da bih testirao neke konstrukcijske stvari, kao i modul Corona u stanici Futaba. Zašto Zagi, pa jednostavno jeftin je, a nema trika da pobegne i pri padu pretrpi minimalnu štetu.
Videću posle letenja šta sam napravio. Inače izbačen iz ruke bez motora jedri kao jedrilica. Uhvati se sa zadnje strane oko motora i izbaci, onaj što drži stanicu mora biti izuzetno pažljiv da ne aktivira motor dok se model ne odvoji par metara.
-
nova tema za leteca krila i slicne
http://rcfly4um.org/index.php?topic=5790.0 (http://rcfly4um.org/index.php?topic=5790.0)
-
Sad kada sam procitao ovo shvatio sam sta sam zaboravio. Nosim vec par dana vagu u kolima da vidim koliko je tezak Goranov Zagi.
Inace kod njega je motor turnigy 2217-860kv i ESC 30A. Kako kaze Goran izbacaj je lagan sa ugasenim motorom, i mislim da je to najbolja varijanta, jer model ide pravo, a dosta dobro jedri. Raspon brzina je odlican, ide jako brzo, a pri sletanju usporava toliko da ga nije problem uhvatiti u ruku.
-
Natjerali ste me da stavim Zagija na vagu....
Evo rezultata...
Zagi komplet sa motorom, kontrolorom, risiverom, beterijom........ 600 grama.
U prethodnom obavjestenju nisam stavio gabarite elise...
Dakle elisa je 11 x 4,5.... ali sam je dosta skratio da stane u zagija
Ovih dana ocekujem da radim veceg zagija otprilike 1,5 - 1,7 m...
Naravno uz pomoc Saxa pg i Teslinog (vekovog ) transformatora.
-
Podgorica,
Upravo stigao sa letenja.
Ja i Sale smo iskoristili kratak period kada nema kise da isprobamo opet Zagija.
Zaboravio sam da dam setap:
Krilo, 1,25 m
Baterija, 2,20 mah 3S
Motor, 170 W
IZVJESTAJ:
Ja i Sale vjezbali izbacivanje, za sada je najbolji nacin baciti ga drzeci Zagi za motor dok ne radi i kada poleti kao jedrilica dati gas.
Ukljucen tajmer na stanici u uzlijetanje...
Na blago kisovitom vremenu (ja sam sjedio sa stanicom u gepeku) avion se ponasao odlicno, s obzirom da je krilo ojacano
Nije bilo vibracija.
Poslije tacnog vremena letenja od 35 minuta morao sam da slijecem zbog jake kise,
prije slijetanja dao sam maksimalni gas da vidim koliko jos baterije ima...
I desilo se cudo, avion penje vertikalno....
Kada sam sad zakacio bateriju da se puni pokazala mi je da ima u njoj jos 400 mAh.
Za sada toliko...
Pozdrav,
Goran Scekic
Gorane care :)aplauz ,pitam se gdje je bio Saxpg mmmm a ovaj na predhodnom videu je kralj lol
-
Na ovoj stranici imas plan : http://tzagi.altervista.org/zagicad.html (http://tzagi.altervista.org/zagicad.html) na cetiri strane.
A na ovoj adresi http://tzagi.altervista.org/step.html (http://tzagi.altervista.org/step.html) imas izradu "step by step" na jedanaest strana.
Pozdrav, Rale
:)aplauz Nadjoh te Rale,
Srdacan Pozdrav, Iv