Celicna zica jeste najbolje resenje. Ona apsorbuje udar, uvija se, celom svojom duzinom. I pri losem sletanju, kada samo jedan tocak udari u asfalt, krivi se i u stranu. Sto sa tvojim trapom nije slucaj. Ali lete ljudi i sa takvim trapovima koje ti imas. I to vrlo uspesno.
Ono sto bih ja probao, ne mora da znaci da je ispravno, povecao bih polugu na kojoj je tocak. Skratio bih malo taj deo koji je statican, a polugu produzio, ne bi li dobio vise na elasticnosti u zeljenoj meri.Na takvim trapovima veliku ulogu igra opruga. Snagu opruge si verovatno i sam prilagodjavao spram tezine aviona.Pa ne bih da ti solim pamet. Mozda je greska u opruzi ta sto je, koliko vidim, dosta duga i od tanke zice izradjena. Tako da je njeno istezanje veliko. Mozda, pretpostavljam,ne znam, zbog toga prilikom sletanja zakacis asfalt sa fiksim delom trapa, pa dolazi do pucanja? Ja bih to malo modifikovao kao sto rekoh, i stavio jacu oprugu. Da pri maksimalnom opterecenju- max hodu poluge tocka, opruga bude toliko jaka da ne mozes da dodirnes asfalt staticnim delom, ma koliko pritegao krilo modela.
Druga stvar je to sto tockovi ne stoje u pravcu trapa, nego sa strane. Tako da prilikom dodira sa asfaltom,a ta sila nije mala, dolazi do torzionog uvijanja celog sistema. Ne znam da li si to tako napravio zbog scala izgleda, ali to celom sistemu dosta smanjuje pouzdanost. Probaj tocak da postavis centralno u neki U profil, tako da ga fiksiras sa obe strane, bice mnogo cvrsce i bolje.
I kao sto je Sova rekao, bolje da ti je slabija tacka trap, nego krilo. Ta makina je velika. Odvalices pola krila dok kazes sta bi.
Model je prelep, i mora da dobije i pouzdane *tockice*.
Samo moje misljenje, bez zamerki