Ok stiglo je nesto od delova, pa cu poceti sa brushless koverzijom. Ne sumnjam da ce mi trebati dosta pomoci vas koji se razumete u helikoptere.
Za pocetak, resio sam da uzmem ove motore
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8479Kada su stigli bio sam odusevljen kako su upakovani. I stigao je vec sa konektorima i termobuzirima, iako toga nije bilo na slici (zbog toga sam i porucivao konektore posebno).
Fin mali motor. Ali ono sto se vidi odmah je da je osovina na suprotnoj strani nego sto je potrebno za helikopter. Postavicu ovde kako -uslovno receno- okrenuti osovinu motora.
U startu cete primetiti da nema sanse da nadjete tako male imbus kljuceve za ovaj motor. Bar ja to nemam. Tako da sam uzeo onaj kineski set srafcigera sa buvljaka i malo ih obrusio rucnom brusilicom, tako da mogu da posluze za tih nekoliko srafova. Prvo se skine nosac motora. Srafovi ne moraju da se odsrafe skroz, samo da se olabave. Tako ih necete izgubiti.
Onda skinite srafove i sa gornje strane motora koji kao pritiskaju osovinu. Njih odsrafite skroz da vam ne smetaju. Nije lose da imate neki mali magnet da sve to drzi na okupu. Nakon toga nekim ostrim srafcigerom ili necim slicnim skinite zabicu koja drzi osovinu na lageru.
E sad osovina. U stvari necemo je okretati, samo pomeriti. Osovina je IZUZETNO jako nabijena, zato oni mali srafovi i nemaju neku bitnu funkciju, ali ajde. Trebace vam nesto kao na sledecoj slici. Neka cev (mekana recimo aluminijumska) da prodje osovina i deo gde osovina ulazi u zvono.
Stavite cev vertikalno i osovinu u nju. Moze pomoci i ako imate necim da zagrejete celo zvono.
Sada necim pazljivo udarajte osovinu odozgo. Ja sam to uradio klestima, moze i cekicem ako nije pretezak. Lagano pojacavajte silu kojom udarate dok se ne vidi najmanji pomeraj, vrlo mali. Tada nastavite istim tempom do kraja. Mozete se iznenaditi koliko je sile potrebno da se pomeri ovako mala osovina.
Sada vratite zvono na deo sa lagerima i obelezite markerom mesto gde izlazi osovina.
To je mesto gde treba napraviti novi zleb za onu zabicu. To sam izveo tako sto sam osovinu uhvatio u akumulatorsku busilicu i pustio da se okrece. A onda sam malim brusnim kamenom i rucnom brusilicom PAZLJIVO napravio udubljenje priblizno isto kao i originalno. Naravno prosirenje je sire, ali osivina ionako moze da se pomeri koji delic milimetra kasnije tako da zabica tacno legne na lager.
Sada vratite zvono nazad na kalemove i stavite zabicu nazad. Zabica je sitna i treba cvrsto da prione pa moze biti malo tesko. Ja sam to uradio klestima.
Sada vratite nazad nosac motora i to je to.
Montiranje tih motora je uradjeno tako sto su nosaci motora centrirani na sasiji helikoptera tamo gde treba i ksoz postojece rupe je razbusena sasija. Tada sam u nosace urezao M3 navoj tako da se odozdo usrafe za sasiju. Srafove sam iskoristio sa nekom tankom glavom, koji su stigli sa onim krsticem za montiranje brushless motora (za onaj "Moj quad").
Toliko za ovaj deo.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
E sad dolazi deo u kom nemam iskutva....
Da li neko zna kako da na Dx6i odradim i povezem gyro sa ovim motorima, da ne koristim mixer, vec da mixovanje uradim preko stanice? Postoji ova sema sa helifreak foruma
ali bih izbegao mixer. Manje zica, manje para, manja masa... a procitao sam da moze, ali niko ne kaze kako? Da dodam, postoje problemi sa kompatibilnoscu nekih mixera i esca-gyroa...
Zna li neko kako se coax podesava na stanici i miksuje? Ako moze i neki dijagram povezivanja kao ovaj gore??