Trener model Arrow je proizvod dobro poznatog proizvođača Hangar9.
Raspon krila: 1600mm
Dužina trupa: 1334mm
Poletna težina: ~2600g.
Početkom jula meseca 2020. nam je dostavljen model, radi kompletnog sređivanja. Sa vlasnikom smo se dogovorili šta treba da se uradi, rok isporuke je bilo 90 dana. U jednom momentu mi se javi čovek, da zbog ozbiljnog i opravdanog razloga odustaje od dogovora, ali pošto smo već naručili foliju (trebali smo presvući ceo model sa drugom bojom folije) i neke delove (konverzacije na elektro pogon), ostavlja nam model. Prihvatio sam predlog, jer kako kaže, neće imati vremena za letenje, te kod nas će biti u boljim rukama i bar neće visiti sa plafona.
Iako Arrow ostaje u našem vlasništvu, nastavljam/nastavljamo radove na modelu, da ga sredimo, kompletiramo. Znate već, ja uvek volim, ako je moguće, dizajn ostaviti takav, kakav je izašao iz fabrike. Pošto je folija u relativno dobrom stanju, nema potrebe da se oguli i da se stavlja nova.
Nastavak teme možete pogledati, pročitati na mom blogu:
https://gabor-rchobi.blogspot.com/2020/08/arrow-hangar9.htmlOdavno smo se ukoračili u sezonu 2023., i tek je sad model došao na red. Kolega Nedeljko mi je dao još jedno krilo, kojeg je on oštetio, i počeo je da ga popravlja, ali kad je prodao avion, odustao je.
Iz krila sam izvadio mehanizam za pokretanje elerona, i u potrebnom uglu zalepio sam dve strane
Sledelo je presvlačenje
Nakon skoro tri godine, od kad nam je avion ostavljen, došao je momenat da ga poletim. Predveče smo izašli do hipodroma, uslovi bili više nego idealni
Zaokreti su tačni, čak ni na manjim brzimana nema tendenciju propadanja, ipak, radi se o odličnom trener modelu.
Nakon 6 minuta letenja u raznim režimima, iz baterije je falila oko 38%, tako da sa baterijom LiPo 4S 4200mAh ima oko 8-9 minuta laganog leta.
Motor: 3548-1000kV
ESC: Turnigy 80A
Nedavno smo se ukoračili u sezonu 2024 , i došao je momenat da završim i drugo krilo za Arrow. Nabavio sam servoe i mogao sam da ih ugradim...
Nedelja, pred ručak, hipodrom kraj Bečeja. Blagi južni vetar, taman u pravcu "piste" za poletanje i sletanje.
Pri poletanju nisam primetio razliku oko ponašanja, iako je flaps bio spušten do nekih 30 stepeni. Motor je jak, u svakom slučaju se odlepi sa tla nakon 3 metara
Sa ponašanjem sam zadovoljan, ispunio mi je očekivanja i vredelo je truda i rada, da drugo krilo ima manje elerone i ugrađene flapsove
Video zapis o test letu sa drugim krilom: